quote:
Met de strenge normering van een examen is dat gewoon een dikke onvoldoende ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:22 schreef badschaap het volgende:
oef 20 van de 73 punten gehaald, is nie veul
lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:22 schreef badschaap het volgende:
oef 20 van de 73 punten gehaald, is nie veul
creepquote:
Oké maar daar komt Tchock van dus dat je dat weetquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee
mijn moeder vroeg me dat van de week ook al
Bekendste nummer van Radioheadquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
creep
het zich zeer langzaam, min of meer zijwaarts verplaatsen van een bodem; langzaam hellingafwaartse beweging van de bodem
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/creep
?
ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van de bekendste nummers uit de jaren '90. Zit zelfs in South Park.
Ahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké maar daar komt Tchock van dus dat je dat weet
Ach JRRY vond dat Beyoncé meer invloed op de muziekgeschiedenis heeft gehad dan The Beatles en kende Nirvana niet.quote:
Sstquote:
Wat is een nirvana danquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach JRRY vond dat Beyoncé meer invloed op de muziekgeschiedenis heeft gehad dan The Beatles en kende Nirvana niet.
Het kan erger
Grapjasquote:
quote:
Ik heb er nog 3quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier een liedje dat ik wel tof vind
Die Grolsch Kanon slaat wel in als een bom zeg.
Mijn harses
Kanon drinken met 35 graden. Dat is het beste wat je kan overkomen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Grolsch Kanon slaat wel in als een bom zeg.
Mijn harses
Pas 1 op, en ik kan nu al niet meer curven. :Squote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kanon drinken met 35 graden. Dat is het beste wat je kan overkomen.
Dat voel je zo snel dan.
Ik nog 2 dacht ik.quote:
Dat is boeddhistische shit, jwz.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach JRRY vond dat Beyoncé meer invloed op de muziekgeschiedenis heeft gehad dan The Beatles en kende Nirvana niet.
Het kan erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |