Echt bij je eigen stek, of een stukje in een volkstuin oid?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik héb een moestuin. Al ga ik daar pas over 2 a 3 weken mee beginnen.
Volkstuintje jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt bij je eigen stek, of een stukje in een volkstuin oid?
Dan heb je mij wel goed genegeerd als die tijd. 1 van de eerste sherlock resultaten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ken je al veel langer dan dat joh
Ohquote:
Zou ik ook wel willen. Maar de wachtlijsten zijn hier echt lang.quote:
Hebben jullie wachtlijsten?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Maar de wachtlijsten zijn hier echt lang.
Inmiddels hebben we elkaar gevonden inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je mij wel goed genegeerd als die tijd. 1 van de eerste sherlock resultaten.
Maar inmiddels een verbroederlijk team toch. Samen het ware woord verspreiden of dit ons nou op fysieke straffen komt te staan of niet.
[..]
OhGoed om te horen.
In Arnhem wel, waar ik naartoe wil verhuizen. Daar hebben vrienden twee jaar gewacht op een plekje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben jullie wachtlijsten?
Bij ons is gewoon van.. dan en dan zijn de inschrijfdata en dan moet je er zijn en vol is vol.
Ohh, dat is écht lang.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
In Arnhem wel, waar ik naartoe wil verhuizen. Daar hebben vrienden twee jaar gewacht op een plekje.
Je hebt een buiten!quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen tuin hoor
Alleen balkonnetje
Ik denk dat ik maar zo'n mini tuintje maak, gewoon zo'n bak met vakjes voor verschillende dingen erin op m'n balkon zetten (mits het balkon ruim genoeg is).quote:
Jaaa, leeeukquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar zo'n mini tuintje maak, gewoon zo'n bak met vakjes voor verschillende dingen erin op m'n balkon zetten (mits het balkon ruim genoeg is).
Euhm, niet zo breed en lang.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt een buiten!
Groot balkon of zo'n hokje?
Ben je fan Radiohead?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Enkel username
waarschijnlijk dat ik er nog wat omheen teken en denk op mijn torso ergens
kutmiiekquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
Vind hun muziek niet slecht hoor maar niet echt mijn ding
Hij voelt zich teveel aangesproken bij Creepquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die muziek die jij luistert kutmuziek?
helemaal mee eens
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij voelt zich teveel aangesproken bij Creep
wat is creepquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij voelt zich teveel aangesproken bij Creep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |