een stukje van mij ging dood toen ik dit lasquote:Op donderdag 30 september 2010 00:21 schreef hartsoldier het volgende:
hoi ik ben 15 en mag eindelijk een tattoo maar ik weet wel wat ik wil maar kan het niet egt vinden ik zoek een sniper tattoo scherpschutter of ter wel ik leef voor het leger bestaan en ben vast beraden om scherpschutter te worden ook omze zulke mezen nodig hebbe weet imand meschien iets il leef hier voor in hart een ziel hopelijk begrijpt imand mei en het is gewoon een voor op de schauder
Wijven die leven om scherpschutter te worden (en dit al op hun 15e weten)?quote:Op donderdag 30 september 2010 01:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het mooie is, is dat dit soort wijven wél overheerlijk ende wulps zijn.
Zelfs als het een troll is, dit gaat gewoonweg te verquote:Op donderdag 30 september 2010 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Je zou bijna denken dat het een troll is
Argh. Dat heeft ook iedereen tegenwoordig. Moet blijkbaar alles verklaren.quote:moeite met spelle van wege me dislextie
Wat zeg je dat toch geilquote:Op donderdag 30 september 2010 01:11 schreef Zhe-AnGeL het volgende:Ik moet nu wel ff met mijn plassertje spelen hoor...ben zo trugggggggggggg
quote:zo als iedreen weet is mijn relatie na
4jaar over met gerard
veel elende mee gemaakt maar ook soms goede dingen
maar daar gaat het nu niet om
hij LAAT LIEVER ZIJN KIND AFPAKKEN DOOR JEUGTZORG DAN DAT HIJ NORMAAL DOET EN DIEGO AAN MIJ GEEFT WAAR HIJ HOORD
hij zet alles op alles om teverkomen dat ik mijn kind op haal eN MAAR BEWEREN DAT DIEGO ALLES VOOR HEM IS NOU GELOOF ME ALLES BEWAAR IK TOT DIEGO OUD GENOEG IS HIJ ZAL ZIJN VADER NOOIT VERGEVEN geloof me
en instantie`s doen er niks aan
EN GERARD ZUIPT MAAR DOOR
kijk goed naar dit zielig ventje WAND DIE ZECHT DAT HIJ VAN ZIJN ZOONTJE HOUD NEEEEEEEE ECHT NIET VAN DE DRANK EN ZIJN PC WEL
iedereen mag weten hoe je bend
een gestoorde verslaafde maf
DIE NIKS OM ZIJN KIND GEEFT OMDAT JE ZELF VROEGER ZO BEHANDELD BEND
JIJ KEND GEEN LIEVDE GIJRUM MIJN KLEINE JONGE DOE JE ZO VEEL VERDRIET
quote:diego als mam je komd hallen ben ik zo blij
jij ook je geniet heel de dag
je zecht wel 10 keer op een dag
MAMA ik hou van jou
:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
dit doet me goed maar ook heel erg veel pijn
en dan moet je trug
naar een vader die niks om je geeft en gewoon
tegen je zecht terwijl je 3 jaar oud bend
ja diego als je bij haar wild blijven moet je dat doen maar die krijgt problemen met jeugtzorg
:cowboy: :cowboy: :blablabla: :blablabla:
hij spoort niet DAT ZEG JE TOG NIET TEGEN EEN KIND
EN DAN STAAN ER BOVEN OP HET BALKON VAN DIE ILEGALE TEROEPEN EN TESCHELDEN
EN ALS IK DAN ZEG KOM EFFE NAAR BENEDEN
KOMEN ZE NIET:hammer:
STUMPERS
DIE ILEGALE MOGEN WEL BIJ MIJN KIND EN MIJN JANTJE MAG DAT NIET
NEEEEEEEE
DIT GAAT TEVER
EEN DING IS ZEKER DIEGO MAMA EN JAN VECHTEN VOOR JOU JONGE
XXXXXXXXXXXXXXXXXJES
quote:hier bij wil ik iedereen bedanken die me steunen en een lief berichtje achter laten over het gevecht van mijn mennke diego ik mis hem elke dag heel erg hij is zo klein heeft tog een moeder nodig ik zou dit nooit kenne doen tegen over diego ik zou hem nooit weg houden bij zijn vader maar ja zijn vader spoort niet en denkt niet aan zijn kind alleen aan zijn eigen KOP MAAR GOED er gebeuren ook hele mooie dingen in mijn leven eindelijk 23-4-2011 GAAN WE TROUWEN HET IS ZOON GOED GEVOEL ik leef weer lekker met de kids weg en lekker een keer in de 14 dagen opstap effe lekker weg alles gaaat super goed ook de kids vinden het helemaal geweldig iemand die niet heel de dag drild schreeuwd en snauwd en zuipt bedankt allemaal @ thuis
Dat is geen trol. Ooit eens gevonden op de hyves van een of ander tokkiewijf.quote:sommige mensen huigelen aan een stuk door niet tegeloven zeg pffffffff:blablabla: :blablabla: :shouting: :shouting: :wtf: :wtf: MAAR GOED IK WEET WIE MIJN VRINDEN ZIJN EN DE REST BOEIT ME NIET ZO VEEL hahahahahahaha leef mijn leventje lekker met mijn echte vrienden en familliie en met mijn kinderen en mijn GROTE LIEVDE JAN @ THUIS BIJ MIJN KIDS EN VENTJE
geef me je pies tolquote:Op donderdag 30 september 2010 01:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat opvalt is dat ze per regel meer fouten maakt. Overigens uitstekende keuze van haar om het leger in te willen. De vijand zal zich doodlachen.
Dit kan ik geen dyslexie meer noemen.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Argh. Dat heeft ook iedereen tegenwoordig. Moet blijkbaar alles verklaren.
Ik las laatst een onderzoek in OnzeTaal dat het op de basisscholen nog erg mee lijkt te vallen. Leerlingen weten bijna allemaal de vereiste woordenschat te vergaren en foutloos te spellen. Daarna gaat het snel bergafwaarts. Heel gek.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit kan ik geen dyslexie meer noemen.
Dit is meer de helaasheid van het huidige niveau op het onderwijs. Basisscholen die stikken van ruggengraatloze directeuren en dito juffen, middelbare scholen die leerlingen doodgooien met culturele uitjes.
Alsof algemene kennis de achtste hoofdzonde is geworden...
Ongeacht het vervolgonderwijs...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik las laatst een onderzoek in OnzeTaal dat het op de basisscholen nog erg mee lijkt te vallen. Leerlingen weten bijna allemaal de vereiste woordenschat te vergaren en foutloos te spellen. Daarna gaat het snel bergafwaarts. Heel gek.
* Ofyles2 meteen met de vinger richting Raymond Spanjar wijst, de reïncarnatie van het Kwaad...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:23 schreef zquing het volgende:
Ik merk 't ook bij mn broertje, incorrect taalgebruik wordt volgens mij tegenwoordig geassocieerd met sociale status
Mijn god ik dacht dat je ontvoerd was naar kenia door adelante om bomen te plukken en negers te oogsten ik dacht dat ik 2 beren zag leren maar ze waren zichzelf gewoon aan het masturberen in de bieb!quote:Op donderdag 30 september 2010 01:39 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtig emotioneel verhaal recht uit het hart van hartsoldier.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef hartsoldier het volgende:
hoi ik ben 15 en ben voor zoveel procet indonesich ik zauw graag meer over de cultuur en zo wille weten en meschien met een indonesies meisje die in nederland is geboren of in indonesie ik geloof dat ik zoow 10 procent indonesies maar ben niet zo don gekeurt heel lichtbruin met een klijn tintje geelig hopelijk wil imand reageren inkontakt kome met een indonesimesiej of ook voor zoveel procent lijkt me leuk
als ik niet z net typ zorrie daar voor heb dislextie dus een betje moeite meer ik ben niet een emigrand mocht dat zoms gedacht worden heb nederlandese auders maar de moeder an me oma is indonesies
quote:Op maandag 27 september 2010 22:57 schreef hartsoldier het volgende:
gelijk heb je klopt niets van er waren veel grote heersers diede romeine aan konde maar maakte de zlefde faut de romeinewerken als een rots zo sterk zijn ze een vijand schopt het ver maar op het laatste momend boem weg droom en later was rome inder daat nixs een goed elijders nog heersers nog soldaten darom viel rome uit eeen maar tog aan alles komt en ijnd maar tog ze hadde het langst de wereld heerschapij al voor de geboorte van kristers rome heeft het langst van idere ander ge regeert en dat maakte ze zoow sterk maar tegen kruis riders beginne ze nixs te minste niet veel
Als dat de een persoon is die ons in barre dagen moet verdedigen kunnen we beter direct opgeven...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:03 schreef zquing het volgende:
de volgende quote zegt wel genoeg
[..]
een stukje van mij ging dood toen ik dit las
Een zak stront met dyslexie.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:09 schreef Salamando het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat er achter de PC zit
dit dusquote:Op donderdag 30 september 2010 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit kan ik geen dyslexie meer noemen.
Dit is meer de helaasheid van het huidige niveau op het onderwijs. Basisscholen die stikken van ruggengraatloze directeuren en dito juffen, middelbare scholen die leerlingen doodgooien met culturele uitjes.
Alsof algemene kennis de achtste hoofdzonde is geworden...
dit is wel heel wat meer dan spelfouten andersquote:
Waarom geef je zelf dan niet het goede voorbeeld?quote:Op donderdag 30 september 2010 01:23 schreef zquing het volgende:
Ik merk 't ook bij mn broertje, incorrect taalgebruik wordt volgens mij tegenwoordig geassocieerd met sociale status
Op het laatst, als ze opnieuw trouwt, is ze Diego al weer helemaal vergetenquote:Op donderdag 30 september 2010 01:13 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is geen trol. Ooit eens gevonden op de hyves van een of ander tokkiewijf.
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom geef je zelf dan niet het goede voorbeeld?
Dit moet natuurlijk 'anderen' zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef Pleurishonden het volgende:
Mensen die andere corrigeren om hun taal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een zin sluit je af met een punt.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef Pleurishonden het volgende:
Mensen die andere corrigeren om hun taal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En begin je met een hoofdletter.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:05 schreef wise het volgende:
[..]
een zin sluit je af met een punt.
Son of a bitch.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En begin je met een hoofdletter.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef hartsoldier het volgende:
hoi ik ben 15 en ben voor zoveel procet indonesich ik zauw graag meer over de cultuur en zo wille weten en meschien met een indonesies meisje die in nederland is geboren of in indonesie ik geloof dat ik zoow 10 procent indonesies maar ben niet zo don gekeurt heel lichtbruin met een klijn tintje geelig hopelijk wil imand reageren inkontakt kome met een indonesimesiej of ook voor zoveel procent lijkt me leuk
als ik niet z net typ zorrie daar voor heb dislextie dus een betje moeite meer ik ben niet een emigrand mocht dat zoms gedacht worden heb nederlandese auders maar de moeder an me oma is indonesies
quote:
hahah ksnap dr nix vn wt july? nu vink egg fking onz hoe iedreeen pratquote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben drie doden gestorven terwijl ik die tyfus las, halleluja
quote:ik zoek een rapier of romeins zwaard niet duur het mag me meer dan 20 kost en ne rijden lukt niet woon in wolvega dus geen vere afstanden weet imand wat
quote:ik weet niet of ik hier goed zit dus ik waag het er op ik ben een 15 jarige joge op zoek naar een relatie ik heb geen zin in dat geplay en idekeer een ander ik zoek gewoon een leuke meid die wel een betje knap is die een relatie zauw willen of iets wille op bauwen
deze post laat zien hoe bij de tijd de linkse kliek is...na 3 jaar een kwaliteitsschopjequote:Op zondag 9 juni 2013 02:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zeer terechte klacht.
De Nederlandse taal verloedert, te veel mensen hanteren een incorrect gebruik van onze prachtige taal.![]()
Vooral teveel anglicismen vervuilen onze taal.
Omdat er vroeger meer kwaliteit werd gepost.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom is het trouwens nuttig om oude topics omhoog te kicken? Was net ook al met zo'n film vs. cabaret-topic uit 2009
Vaak geprobeerd maar tot op heden nog zonder succes.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef Basp1 het volgende:
Een slechte immitatie van kikkerlikker.
Flikker op met je 2010-topicsquote:Op zondag 9 juni 2013 02:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zeer terechte klacht.
De Nederlandse taal verloedert, te veel mensen hanteren een incorrect gebruik van onze prachtige taal.![]()
Vooral teveel anglicismen vervuilen onze taal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |