Nu komt Hartsoldier klaar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
@ Hartsoldier
Schrijf maar alvast in je agenda
WOENSDAG 15 SEPT. (morgen)
RTL 7 (20:30): ATILLA
dit is de film waar ik het laatst over had. Mag je niet missen dus
quote:
Volgens mij is hij al een tijde niet meer online gekomen!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Heb je de film nou gezien of niet, Hartsoldier?
Die moet ik nog maar ff op youtube of uitzending gemist terug kijken.quote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vette aflevering
Rajput vs Centurion
die wapens van de Rajput
idd wat een ding!quote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vlem, recht door de maliënkolder van de Centurion
Wat een wapen! De Katar
Dat gevecht slaat inderdaad nergens op. Ze zeiden dat dat raijput-zwaard als zwak punt had dat deze zo traag was, en van dat pijl-kanon ding dat de pijlen zo snel waren dat deze niet te ontwijken waren. Maar in het filmpje weert die raijput zo'n pijl af met dat zwaard. Verder slaat die centurion mis met die hakbijl, en gaat die raijput voor het doorslaan van die bijl, terwijl hij daar gewoon de armen van die centurion eraf kan slaan.quote:Op maandag 20 september 2010 22:57 schreef Doler12 het volgende:
Dat gevecht zo nep inclusief schreeuwende gek
quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef hartsoldier het volgende:
pas maar op doller ik stam van de kruis ridder af bovendin berheers ik hun tegniek een van de beste warriors ter weereld
wederom in slaap gevallen op de bank en snachts weer niet kunnen slapen :squote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ben het vergeten te kijken. Wat werd er vergeleken?
KGBquote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ben het vergeten te kijken. Wat werd er vergeleken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 28-09-2010 09:30:04 ]Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
KGB
vs
CIA
Long Range Weapons
KGB - Skorpion SMG 61 with Suppressor
CIA - Ingram M10 (MAC 10) with Suppressor
Mid Range Weapons
KGB - Camera Gun
CIA - Briefcase Gun
Explosives
KGB - Plofbuis
CIA - Explosive Cigar
short-range
KGB - Shoe Knife
CIA - Wurgkoord
Op zich best een toffe aflevering. Leipe shit die spionnen
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het testen van de wapens altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:31 schreef Hathor het volgende:
Wat een ontzettend stompzinnig programma en wat een debiele vergelijkingen ook, zoals bv die IRA vs Taliban aflevering, of die van mafia vs Somali pirates. Ik krijg de indruk dat ze van pure ellende niet meer weten wat ze moeten uitzenden.
Bedankt voor dit stukje Romeinse geschiedenisles.quote:Op maandag 27 september 2010 22:57 schreef hartsoldier het volgende:
gelijk heb je klopt niets van er waren veel grote heersers diede romeine aan konde maar maakte de zlefde faut de romeinewerken als een rots zo sterk zijn ze een vijand schopt het ver maar op het laatste momend boem weg droom en later was rome inder daat nixs een goed elijders nog heersers nog soldaten darom viel rome uit eeen maar tog aan alles komt en ijnd maar tog ze hadde het langst de wereld heerschapij al voor de geboorte van kristers rome heeft het langst van idere ander ge regeert en dat maakte ze zoow sterk maar tegen kruis riders beginne ze nixs te minste niet veel
Ja, ik sta er ook van te watertanden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bedankt voor dit stukje Romeinse geschiedenisles.
Episch hij kan zo een professor worden bij Harvard!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bedankt voor dit stukje Romeinse geschiedenisles.
hartsoldier weet er inderdaad bijzonder veel vanafquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:55 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Episch hij kan zo een professor worden bij Harvard!
Waarom veroverden de Romeinen niet gewoon heel Nederland, maar slechts de helft?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef hartsoldier het volgende:
dankje ik mag dan 15 zijn maar van die dinge weet ik inderdaat veel imad vragen over iets dan wil ik ze wel proberen te beantwoorden
Is het wel relevant hoe goed de Romeinen strategisch waren? Ik bedoel het gaat om het individuele gevecht. En de Romeinen waren geen individuele vechtmachines. Je hebt het over grote heersers, maar dat is niet relevant. O, en de Romeinen zijn niet naar India getrokken om het te veroveren. Dit terwijl ze wel afwisten van de rijkdom en wijsheid van India (er werd mee gehandeld) en er dus veel te halen viel. Verder moet je ook niet vergeten dat de belangrijkste delen van de Romeinse veroveringen ook zwaar kampten met internse strubelingen. Het waren eveneens grote rijken, ontstaan uit de poliiek van Alexander de Grote (Egypte, Macedonië, Syrië) Maar een ontwikkeld politiek systeem en deugdelijk onderwijsstelsel, komen ook verschillende partijen die menen dat iets anders moet, wat leidt tot zwakte in militair opzicht. Het Romeinse Rijk ging aan iets soortgelijks ten onder.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef hartsoldier het volgende:
en dan nog eve die senturion had moete winne het stikte van de faute zag ik al de wapen test zijn leuk maar vind het een schande om zoow groote heersers af te zetten en zoow ie zoo het is niet op compute te traserener komt veel meer bij kijken dan alen wapens en techniek zo als wilskracht en je vijhand te slim af zijn maar ja tog een grapigge zender
Wat heeft het ermee te maken dat Alexander de Perzen versloeg? Het was in een heel andere tijd (200 jaar eerder). Hoe groot een rijk is is niet relevant. Jij zegt dat de Romeinen wereldheerschppij hadden, en dat is onzin. Hoe lang ze dit hadden zegt ook weinig, omdat het de som is van de ontwikkeling van andere naties. In latere tijden hadden ze er echt voor moeten vechten, en was dit veel moeilijker geweest. Tevens hadden ze nu de mogelijkheid om ontwikkeling van de bezette gebieden te stagneren.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:00 schreef hartsoldier het volgende:
dacht je dat ik het niet wist luister hier naar ten eerste waren de landen groter en tweede ze heerste niet zo lang als rome zlef en daar gaat het om hun strategie was zeer goed en perzie was groot ja zeker weet ik maar door wie gingen ze ten onder jaar voor rome alexander de grote een egt held jammer dat hij vroeg stierf later wert zein rijk in 4 re gedeelt
Ja, leuk,. Maar dat is gewoon niet relevant. Gekeken naar de mogelijkheid van een direct confrontatie, verliest een centurion gewoon. Dat is een soldaat uit een gigantisch leger, en geen individualist. Zet twee teams van straatvoetballers en veldvoetballers tegen elkaar, en de veldvoetballers zullen winnen. Maar zet ze individueel tegen elkaar, dan zal de straatvoetballer winnen.quote:en er komt veel meer bij kijken dan wapens het gaat ook om techniek kracht het indefuwele ik kijk tog mer naar andere dingen dan jij er er waren meer grootheersers die nooit konden uit groeien zo als de spartanen en dan nog die raijaput sloeg een speer door midde van 7 meter dat klopt niet om je maar een seconde om je te ontwijkn onmogelijk dus hun wapen arsenel was goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |