quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef hartsoldier het volgende:
hoi ik ben 15 en ben voor zoveel procet indonesich ik zauw graag meer over de cultuur en zo wille weten en meschien met een indonesies meisje die in nederland is geboren of in indonesie ik geloof dat ik zoow 10 procent indonesies maar ben niet zo don gekeurt heel lichtbruin met een klijn tintje geelig hopelijk wil imand reageren inkontakt kome met een indonesimesiej of ook voor zoveel procent lijkt me leuk
als ik niet z net typ zorrie daar voor heb dislextie dus een betje moeite meer ik ben niet een emigrand mocht dat zoms gedacht worden heb nederlandese auders maar de moeder an me oma is indonesies
quote:
hahah ksnap dr nix vn wt july? nu vink egg fking onz hoe iedreeen pratquote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben drie doden gestorven terwijl ik die tyfus las, halleluja
quote:ik zoek een rapier of romeins zwaard niet duur het mag me meer dan 20 kost en ne rijden lukt niet woon in wolvega dus geen vere afstanden weet imand wat
quote:ik weet niet of ik hier goed zit dus ik waag het er op ik ben een 15 jarige joge op zoek naar een relatie ik heb geen zin in dat geplay en idekeer een ander ik zoek gewoon een leuke meid die wel een betje knap is die een relatie zauw willen of iets wille op bauwen
deze post laat zien hoe bij de tijd de linkse kliek is...na 3 jaar een kwaliteitsschopjequote:Op zondag 9 juni 2013 02:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zeer terechte klacht.
De Nederlandse taal verloedert, te veel mensen hanteren een incorrect gebruik van onze prachtige taal.![]()
Vooral teveel anglicismen vervuilen onze taal.
Omdat er vroeger meer kwaliteit werd gepost.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom is het trouwens nuttig om oude topics omhoog te kicken? Was net ook al met zo'n film vs. cabaret-topic uit 2009
Vaak geprobeerd maar tot op heden nog zonder succes.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef Basp1 het volgende:
Een slechte immitatie van kikkerlikker.
Flikker op met je 2010-topicsquote:Op zondag 9 juni 2013 02:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zeer terechte klacht.
De Nederlandse taal verloedert, te veel mensen hanteren een incorrect gebruik van onze prachtige taal.![]()
Vooral teveel anglicismen vervuilen onze taal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |