Omdat dat in die tijd gewoon popmuziek was waar je eigenlijk niet onderuit kwamquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken het ook. Hoezo moet Nirvana dan onderdeel van je opvoeding zijn?
ik ken zijn nummer niet, ik weet alleen wie het isquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik luister ook geen 2pac maar ik ken zijn nummers wel
Luisterde vroeger nooit muziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat dat in die tijd gewoon popmuziek was waar je eigenlijk niet onderuit kwam
Changes ken jij niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik ken zijn nummer niet, ik weet alleen wie het is
Moest googelen naar Whitesnake. Wat een lekkere ruige mannen, zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik met Bon Jovi, Guns n Roses, U2, Whitesnake.
Toch niet woerden he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, de eerste afwijzing is al weer binnen van mijn sollicitaties.
Even huilen.
Geen ecto pls.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga een mager kereltje worden.
[..]
Ik was vroeger een hopeloze romanticus.
Ruikt lekker hoor.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even huilen.
Ik luister muziek uit een totaal ander genre, nooit rap geluisterd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gozer leeft in een muzikaal isolement joh
Know that feel bro.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even huilen.
Het gaat hier gewoon om popmuziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik luister muziek uit een totaal ander genre, nooit rap geluisterd.
Jaren 80 he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest googelen naar Whitesnake. Wat een lekkere ruige mannen, zeg.
Nee, Dordrecht.quote:
Ik denk niet dat ik dat kan. Zit niet in mijn bouw.quote:
Op die ene foto was je wel behoorlijk dun anders. Die op FB staat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaren 80 he?
[..]
Nee, Dordrecht.
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan. Zit niet in mijn bouw.
Nirvana hoort in je opvoeding.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon om popmuziek
shit die op de radio werd gedraaid
rap op de radio is gelijk andere zenderquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon om popmuziek
shit die op de radio werd gedraaid
Ik haat ditquote:
Geen idee. Staat gewoon dat het al vervuld is.quote:
Toen had ik ook al overgewicht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die ene foto was je wel behoorlijk dun anders. Die op FB staat.
Kaneel overdrijft graag.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die ene foto was je wel behoorlijk dun anders. Die op FB staat.
110% daartegenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Staat gewoon dat het al vervuld is.
Tattoo laten zetten hoort bij de pubertijdquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nirvana hoort in je opvoeding.
- wietparkiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |