quote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Damn man, gelukkighelaas heb je zelf niet al te veel letsel
Sterker nog, ik vind het nogal wonderbaarlijk dat ik niet over de auto heen ben gevlogen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Damn man, gelukkig heb je zelf niet al te veel letsel
Nee, hij was een man rond de 50-60 en was geboren in Bali.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef Djarum het volgende:
en was die gast ook van FOK!?
Baliquote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, hij was een man rond de 50-60 en was geboren in Bali.
Aan me broek was niks ..... totdat ik naar het ziekenhuis gingquote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef Foo_niks het volgende:
Heel uw broekkie naar de touwtering
Das idd niet zo goed nieuws voor onsquote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
En ik moet 1 week thuisblijven :/
En iedereen weet dat ik een hekel heb aan binnen zitten want dan ben ik verplicht om achter de pc te zitten
Jij doet niks anders dan de ganse dag op de bank liggen en kasten verhandelen om 3 uur snachtsquote:Op woensdag 11 april 2007 23:40 schreef Catch22- het volgende:
nooit bij jezelf opgekomen dat jij gewoon een lamlul bent ?
áán.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij doet niks anders dan de ganse dag op de bank liggen en kasten verhandelen om 3 uur snachts
Ik walg van je ! rekel
Nee gek, die oude man was nog meer geschrokken dan mijquote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
en je leeft nog?![]()
maar je hebt die knakker niet ge"lollerpwnd!11"?
dan kwam ie toch hard aan zeker?
Mercie.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:51 schreef leolinedance het volgende:
Kwamen ze je na de accident ook halen met de roflcopter?
je mag van geluk spreken dat je het er zonder ernstig letsel vanaf hebt gebracht! Sterkte met de eventuele revalidatie, jewaids.
Als je dood bent kan je heul geen topic openen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef Originele_Naam het volgende:
heul je bent niet dood, geen topic waard dunkt me
doedz0r je hebt een auto gelollersjieksliptquote:Op woensdag 11 april 2007 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, die oude man was nog meer geschrokken dan mij
Ik raakte em geloof ik op zijn spiegel/ bestuurderdeur
Wat misschien wel grappig is om te vertellenaan de deur achter de bestuurderdeur zat een slip
Ofterwel, een flinke zwarte streep door me bandmaarja dit was met 1 vinger weg te vegen
Het Fok Forum was het Fok Forum niet meer geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mercie.
Nee toevallig, ik was op de EHBO, en opeens kwam de trauma heli aanvliegen met een zwaargewond persoon
Ik denk "hmmm" daar kos ik ook in liggen als ik een kilometertje of 10 harder ging
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je dood bent kan je heul geen topic openen.
Maar al met al, best een aparte dag, is eens wat anders dan om half 6 met zijn allen rode kool zitten te eten in de kitchen met marmeren deur
Opent 1 van je kutklonen het wel of anders wel 1 van je vriendenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je dood bent kan je heul geen topic openen.
Maar al met al, best een aparte dag, is eens wat anders dan om half 6 met zijn allen rode kool zitten te eten in de kitchen met marmeren deur
Altijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef Repeat het volgende:
Begin je altijd om 8 uur?
Ik denk dat ie zich eerder zorgen maakte over een krasje op zijn dure Mercedes dan een geslipte g*star onder zijn autoquote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
Pats, daar lag ik dan op de grond, de man stapt uiterst geschrokken uit zijn auto en begint tegen zichzelf te schelden.
mits lollerpaints !quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef AkTje het volgende:
Dat word dus elke dag 3 maikuuul topics
Wrong guess. Ik maak wat meer uren in de week dan jij.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij doet niks anders dan de ganse dag op de bank liggen en kasten verhandelen om 3 uur snachts
Ik walg van je ! rekel
Lekkere bullshit, mn ouders hebben waarschijnlijk meer kilometers dan jij, betekend ook niet dat ze beter rijdenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wrong guess. Ik maak wat meer uren in de week dan jij.
Daarbij maak ik sowieso wel meer kilometers dan jij, dus int verkeer ben ik wel beter
Dus we kunnen veel Maikuuul-topics verwachten de ganze week?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
En ik moet 1 week thuisblijven :/
En iedereen weet dat ik een hekel heb aan binnen zitten want dan ben ik verplicht om achter de pc te zitten
Nee gek, zoeen docter had die opengesnooien gek.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar die broek he maikuuul... was die al zo voor je ongeluk ?
Ach, gewoon zo laten, is toch in de mode tegenwoordigquote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, zoeen docter had die opengesnooien gek.
Anders kon hij dat drukverband er niet goed opdoen, en omdat het toch maar een stage broek was boeide het niks
Je had die broek ook gewoon uit kunnen doenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, zoeen docter had die opengesnooien gek.
Anders kon hij dat drukverband er niet goed opdoen, en omdat het toch maar een stage broek was boeide het niks
't is geen fietsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Adelante het volgende:
gewoon wiel tussen je benen en even terugdraaien, niks aan de hand verder...
zeg tis geen fiets.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Adelante het volgende:
gewoon wiel tussen je benen en even terugdraaien, niks aan de hand verder...
Ja en als dan de middelpunt draaiende kracht ook verkloot is dan ben je ook zo gepwnd dankzij de gravitatie die invloed heeft op de krukas.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef Futurama het volgende:
als dat ophangpunt van voorvork-ding scheef is, ben je genaaid
Balhoofd, goed zoquote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef Futurama het volgende:
quote:16:25:37 11-04-07 16 I AMBU 12692 A1 MAASBOULEVARD/SINT LAMBERTUSLAAN MAASTRICHT
704111625371023037 1023037 RAV Limburg-Zuid ( Ambu 37 Maastricht )
Is hij dood danquote:Op donderdag 12 april 2007 18:19 schreef no1uknow het volgende:
HAHA eindelijk GERECHTIGHEID!
Ik zei een paar dagen geleden nog Sterf met je Peugeot!
EN WAREMPEL, EUREKA, HALLELUJA, Het is volbracht
Nu kan je alleen nogmaar om rontondes rijden, jeweets!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
En zo ziet de brommer er nu dus uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat was een topic geweest waarin hij had gemeld dat hij morgen dood ging (ofzo).quote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit topic is DE natte droom van elke maikuuul tegenstanders
Sterkte Maikuuul![]()
De verzekering fixed het.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef Futurama het volgende:
anders gaan we nergens heenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
( schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen )
heb je de paint aan de verzekering gegeven?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De verzekering fixed het.
Gister e-polis papieren gekregen, moest ik de situtatie tekenen hoe het gebeurd was
En zoals jullie weten, dat was geen enkel probleem ( schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen )
je doet net of je dat jammer vindquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef yvonne het volgende:
Oh, je leeft nog.
Ik denk het wel.quote:
Nee gek, ik moest met de hand stylz ( n00b styl0w ) een tekening maken op dat papierquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je de paint aan de verzekering gegeven?![]()
PI.quote:Op zondag 15 april 2007 12:39 schreef liiszle het volgende:
t zou toch wat zijn, Fok zonder maikuuul
maar goed dat ie nog leeft
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
En zo ziet de brommer er nu dus uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tissr met mn PI?quote:
Hij hij hij is........quote:Op zondag 15 april 2007 12:39 schreef liiszle het volgende:
t zou toch wat zijn, Fok zonder maikuuul
maar goed dat ie nog leeft
haha lolquote:
t arme jochiequote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu kan je alleen nogmaar om rontondes rijden, jeweets!![]()
of op je achterwiel boeken,boh geak jew33tsers!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:
Sinds wanneer moet je de dokter betalen ?quote:
Zoiets noemen ze een opengeknipte broekquote:Op maandag 16 april 2007 17:28 schreef Tuvai.net het volgende:
wtf, heb je daar op die onderste foto in de OP een rok aan of wat?
quote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nieuws ? mwoa redelijk, morgen gaan ze checken of de brommer nog wat waard is
Zal niet veel zijn neequote:
Ik lag dubbelquote:
Een 'broek' waarvan nauwelijks, al dan niet geen broekpijp van over is. Een rok dus.quote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze een opengeknipte broek
En wat dacht je van het andere been ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Een 'broek' waarvan nauwelijks, al dan niet geen broekpijp van over is. Een rok dus.
Ik hoef heul geen cement te scheps.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Wanneer ga je weer cement scheppen?
heul wel kreupel ventjequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik hoef heul geen cement te scheps.
Over 12 uurtjes gaat het verband eraf
Eindelijk, hopelijk kan ik een beetje lopen met me been
En anders krukken
ik hoop dat het nooit meer overgaatquote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef Maikuuul het volgende:
Pfff gek, toenstraks naar ziekenhuis geweest, drukverband eraf, kon me been nog niet helemaal strekken
Dus moet nog 1 week drukverband en over een paar weken een MRI scan
quote:
Nog geen krasje gekquote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef cappp het volgende:
Hoe gaat het met die mercedes?
Hijsjesquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
Krukken zijn hendig kut gek, boh krijg je ook nog blaren op je poten van, ff zoeen soort hijsjes maar aandoen van het fitnessen ( die ik nooit gebruik maar dat terzijde jeweets ).
Die man van het ziekenhuis zei dat ik moest proberen met 1 kruk te lopen :/
Maar dat zuigt hendig hard, 2 kruks for t3h pwn, iedereen weet dat
ach jaquote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef nattermann het volgende:
Hahaha al die limburgers hie, inclusief zjenge
Bin zelf van Aelse![]()
root moas mit erpelpuree
Wat hebben ze gezegd in het ziekenhuis. Met een paar testjes is weten ze of er iets gescheurd is. Of is het zó pijnlijk dat dat niet kon.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 van me banden een beetje gescheurd is
Ik hoop het niet, over 3 weken naar belgie voor een MRI scan, want hier in Maastricht most ik tot Juli wachten
OMFG Maikuuul over de grens, als dat maar goed gaat!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 van me banden een beetje gescheurd is
Ik hoop het niet, over 3 weken naar belgie voor een MRI scan, want hier in Maastricht most ik tot Juli wachten
Nu neem je weer de bakfiets als vervoer?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag had de brommerszaak gebeld gek.
Totall loss, dus dat word niet meer rijden op de oranje fox.
Misschien pak ik de kappen traf gek zodat ik die kan verpatsen op internet
Frame is volgens mij ook krom.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zeg overigens: nieuwe voorvork en je pwnt 'm weer.
Gaatje in je knieholte maken en een emmertje eronder houdenquote:Op maandag 23 april 2007 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik echter wel kut vind,
Ik heb nu nog steeds vocht onder mijn knie :/
En kan mijn been niet strekken of volledig naar achter houden
De vocht zou normaal vandaag al weg moeten zijn maar dit is nog niet het geval.
En pas over 2 weken foto's maken :/ hopelijk ist niks ergs, wat die vocht is best kut
De arts zei dat hij dat nog niet wilde doen omdat ik anders een erectie kon krijgenquote:Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef power_bram het volgende:
[..]
Gaatje in je knieholte maken en een emmertje eronder houden![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De arts zei dat hij dat nog niet wilde doen omdat ik anders een erectie kon krijgenflauwz
ahhhh man jou botsinkje met die auto...peanuts. Ik ben vroeger met ruim 70 km/h met m'n scooter over een vluchtheuvel geknald (reed dicht achter een maat van me, hij van de openbare weg naar het fietspad tussen 2 vluchtheuvels door, ik erachteraan maar zag te laat dat de ruimte tussen de twee heuvels een redelijk scherpe bocht vereiste).quote:Op maandag 23 april 2007 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De arts zei dat hij dat nog niet wilde doen omdat ik anders een erectie kon krijgenflauwz
Ik vind het knap stom van je. En met 70 km/u op je scooter mag je nog blij zijn met je litteken, om je te herinneren aan je stommiteit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:56 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ahhhh man jou botsinkje met die auto...peanuts. Ik ben vroeger met ruim 70 km/h met m'n scooter over een vluchtheuvel geknald (reed dicht achter een maat van me, hij van de openbare weg naar het fietspad tussen 2 vluchtheuvels door, ik erachteraan maar zag te laat dat de ruimte tussen de twee heuvels een redelijk scherpe bocht vereiste).
-Heel verhaal-
Kneusjequote:Op dinsdag 24 april 2007 00:56 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ahhhh man jou botsinkje met die auto...peanuts. Ik ben vroeger met ruim 70 km/h met m'n scooter over een vluchtheuvel geknald (reed dicht achter een maat van me, hij van de openbare weg naar het fietspad tussen 2 vluchtheuvels door, ik erachteraan maar zag te laat dat de ruimte tussen de twee heuvels een redelijk scherpe bocht vereiste).
gevolg: ik vloog met m'n scooter door de lucht, scoot in de prak, ik met m'n lichaam op de keien geketst. M'n rechterpols hing er als een verlept blaadje bij. Over het feit dat hij gebroken was kon geen misverstand over ontstaan; hij 'hing' er gewoon letterlijk nog aan. Andere maat reed achter me en heeft me enkele meters zien vliegen. Hij kon gelukkig nog op tijd remmen om niet over me heen te rijden. Na een paar minuten ben ik out gegaan in het gras en toen ik wakker werd waren er auto's gestopt en heeft een vriendelijk persoon me naar de eerste hulp gereden.
Daar werd duidelijk dat de breuk zo gecompliceerd was dat hij niet d.m.v. het 'zetten' van het bot weer normaal aan elkaar zou groeien. Ze hebben dit wel geprobeerd en ik mocht daarna naar huis, maar volgende dag in ziekenhuis bleek na foto dat het bot scheef gebroken was en dus bij het genezingsproces scheef tegen elkaar zou groeien. Diezelfde dag ben ik nog opgenomen en mocht ik wachten totdat de chirurgen een gaatje vrij hadden in hun rooster om m'n pols open te hengsten en d'r een ijzeren plaatje in te schroeven.
het uiteindelijke resultaat!!Een fokked up lelijk litteken wat mijns inziens nooit zo groot had hoeven zijn als ze het wat netter dichtgejast hadden ofzo.
[afbeelding]
ach je bent jong en je wilt wat. Tuurlijk, eenzijdig ongeluk, eigen schuld dikke bult. #carequote:Op dinsdag 24 april 2007 01:21 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Ik vind het knap stom van je. En met 70 km/u op je scooter mag je nog blij zijn met je litteken, om je te herinneren aan je stommiteit.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, je hebt gewoon zitten krassen.
Emo.![]()
Ik las dichtgelastquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:56 schreef r3gi3boy het volgende:
Een fokked up lelijk litteken wat mijns inziens nooit zo groot had hoeven zijn als ze het wat netter dichtgejast hadden ofzo.
Even een weekje of 2 wachten kan je 'm weer daar terug kopen, gerepareerd en wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:43 schreef Maikuuul het volgende:
Rofls, en ik krijg ook nog eens 100 euro van de brommerzaak als ik em daar laat.
600 euro krijg ik dus totaal terug voor de brommer.
Best nice terwijl ik maar 650 betaald heb
Zit een deuk int framequote:Op zaterdag 28 april 2007 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Even een weekje of 2 wachten kan je 'm weer daar terug kopen, gerepareerd en wel.![]()
Das kut, ben je al naar de dokter geweest?quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:42 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag is de expert naar de brommer gaan kijken.
De dagwaarde was 500 knakkers
En dat terwijl ik em 2de hands heb gekocht 650, een mooie deal dus.
Wat echter wel verkankerd is is mijn knie, khaal vandaag het drukverband eraf ( mocht eigenlijk al woensdag maar omdat ik nog vocht voelde er maar mee gewacht ).
Dus ik haal dat verband eraf, is de knie nog steeds dik, en kan mijn been niet eens volledig strekken / buigen
Zo kut is dit, volgens mij is toch ech iets gescheurd ofzo, dus dat zal wel een operatie of iets dergelijks worden :/
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Das kut, ben je al naar de dokter geweest?
Jawel, daar kun je ook internetten alleen gaat het niet zo snel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
In het ziekenhuis hebben ze geen fok maikuuul.
En....heb je zijn handtekening?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Maikuul donderdag voort zien strompelen in
op 3m afstand!
was jij een van die nerds bij die tafels dan met een laptop terwijl buiten ze zon scheenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
op 3m afstand!
Jij bent toch ook die ene gast die me eerst een hand in de aula gaf ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
op 3m afstand!
Heb jij wat tegen mensen ofzo? Lutser.quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef Guusie het volgende:
zonde van die auto...
wel tegen dat vmbo-tuig, linkse flikkersquote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb jij wat tegen mensen ofzo? Lutser.
En vooral als sturen/uitwijken geen zin meer heeftquote:Op zondag 29 april 2007 01:05 schreef sig000 het volgende:
Het is best wel klote zo'n ongeluk met een brommer, dat ding staat ineens stil en zelf heb je nog vaart.![]()
Kon je er niet vanaf springen?quote:Op zondag 29 april 2007 01:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En vooral als sturen/uitwijken geen zin meer heeft
Ik denk dat ik er dan nog slechter vanaf was gekomen, dan vloog ik denk ik over de auto / met mijn ribben tegen de zijkant van de autoquote:
Ik doe VMBO, en ik ben rechts, ben ik nu alweer een uitzondering?quote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef Guusie het volgende:
[..]
wel tegen dat vmbo-tuig, linkse flikkers
quote:Op maandag 30 april 2007 18:56 schreef HenkFrietTent het volgende:
[..]
De maatschapij draait op VMBO'ers.
Rechtse hokjesdenkende rakker stakker!quote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef Guusie het volgende:
[..]
wel tegen dat vmbo-tuig, linkse flikkers
Magk niet zeggen voor me moederquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef emo.gif het volgende:
waarom ben je niet RIP dan?
lief zijn!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:50 schreef Danny_Ramone het volgende:
Het had je nek motte wezen, kk limbo.
Bezigheidstherapiequote:Op maandag 30 april 2007 18:56 schreef HenkFrietTent het volgende:
[..]
Ik doe VMBO, en ik ben rechts, ben ik nu alweer een uitzondering?
Botte reactie's over VMBO'ers. De maatschapij draait op VMBO'ers. Stakker.
Ik ga idd een nieuwe brommer kopenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Lollerkuuul, de vraag die ons bezig houdt, luidt: ga je zoeen nieuwe brommert kopen? Zo ja, welke?
Kijk anders ff op Lollerplaats.nlquote:Op zondag 6 mei 2007 12:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ga idd een nieuwe brommer kopen
Misschien wel een beetje oldschool styl0w het word namelijk weer een Fox
Kweet niet of het een oranje wordt, een zwarte is ook goed.
Dus bij deze een quasi pwnage oproep of iemand in omgeving maastricht een snor fox ( dus zonder helm voor de n00bs ) voor rond de 600 ballen zonder gespoten kappen te koop heeft
Je bent zeer zeker geen uitzondering, alle niet-allochtone VMBO'ers zijn tenslotte kaalkopjes in Lonsdalequote:Op maandag 30 april 2007 18:56 schreef HenkFrietTent het volgende:
[..]
Ik doe VMBO, en ik ben rechts, ben ik nu alweer een uitzondering?
Botte reactie's over VMBO'ers. De maatschapij draait op VMBO'ers. Stakker.
of een scootmobielquote:Op zondag 29 april 2007 00:15 schreef xFriendx het volgende:
Als je knie nog een tijdje dik blijft kan je misschien vragen om een stoere rollator met wat glimmende rims.
Moet je al die gemiste stagedagen inhalen? Dat zou echt kut zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef Maikuuul het volgende:
3 dagen geleden in belgie een MRI scan laten maken.
Maarja daar schiet ik nog niets mee op want de 24ste pas moet ik naar het ziekenhuis in maastricht voor analyse van de foto's
Zo lang duurt dat allemaal
Neequote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je al die gemiste stagedagen inhalen? Dat zou echt kut zijn![]()
Durf je nog wel op een brommer te rijden, of heb je nu brommerangst?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag naar het ziekenhuis geweest.
Ik heb een flink gekneusde knie van binnen
Wat echter niet echt normaal was was dat het vocht er nog steeds zat. En boh, de docter kwam kijken en had een stagaire ofzoiets meegenomen, maar die was echt lekker
Dus nu moet ik fysiotherapie gaan volgen2 maandjes, als dit niet helpt > opereren
Hoe denk je dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Durf je nog wel op een brommer te rijden, of heb je nu brommerangst?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan ?
Juist, op de brommer van mijn broer
Fietsen gaat niet.quote:
Die komt waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Waar blijft die nieuwe nu?
en wat was die ouwe bak van je waard?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
*Update*
750 knakkers schadevergoeding gekregen als slot conclusie ofzoiets ?
Pure stylz !
Daar heb ik 600 knakkers voor gekregenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
en wat was die ouwe bak van je waard?
Mietjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:07 schreef W00fer het volgende:
Vocht in je knie, nog mazzel. Ik ging bekant over de kop en brak mijn rug !
Ik moet nog maar eens zien dat jij een banaan weet te openen, laat staan je rug breken. Dan verschuil je je wel achter mamaquote:
Is je pielemans nu ook verlamd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik moet nog maar eens zien dat jij een banaan weet te openen, laat staan je rug breken. Dan verschuil je je wel achter mama
Voor 750 euro kan je geen nieuwe knie kopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:55 schreef Maikuuul het volgende:
Voor de duidelijkheid
Voor de brommer hebk 600 teruggekregen en voor de knie 750
Niet slechte stylz als je voor de brommer 650 hebt betaald
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:15 schreef redzet het volgende:
[..]
Voor 750 euro kan je geen nieuwe knie kopen.![]()
Hey! Transformers!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef suzie_01 het volgende:
loop nog met pin en schroeven in mn been.
Geslacht Vrouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef suzie_01 het volgende:
Hai piepert,
Ik heb 2 jaar geleden een ongeluk (ik fiets en hij scooter) gehad met scooter met gevolgen dat ik nu beperkt ben en loop nog met pin en schroeven in mn been.
En bij mij reed de veroorzaaker door!
Hmmm denk dat ik ook maar een topic ga openen hierover.![]()
Get a life and don't be a sissy en laat dit topic sluiten
![]()
Doe het zelf kankerbalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geslacht Vrouw
Zegt genoeg. Probeer de volgende keer te kijken of je sterker bent dan een trein
Gelukkig wel ja, ik ga er geen topics over openen en klagen maar ik ga door met het leven hahahahahhaha. Trein hoef ik niet uit te proberen. Ben niet levens moe, misschien jij....................................quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geslacht Vrouw
Zegt genoeg. Probeer de volgende keer te kijken of je sterker bent dan een trein
Hij moet gewoon niet zeuren en zelf netjes de pleuris krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef suzie_01 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik ga er geen topics over openen en klagen maar ik ga door met het leven hahahahahhaha. Trein hoef ik niet uit te proberen. Ben niet levens moe, misschien jij....................................
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet levens moe? Je geniet vast niet van je leven, als je alles op een forum al serieus neemt.. Hf met je saaie leven dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef suzie_01 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik ga er geen topics over openen en klagen maar ik ga door met het leven hahahahahhaha. Trein hoef ik niet uit te proberen. Ben niet levens moe, misschien jij....................................
Och sorry voor vrouwen moet je opkomen op internet he, die kunnen t zelf nietquote:
nu ben je al net zo'n aandachtshoer als TS ... hypocriet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef suzie_01 het volgende:
....
Hmmm denk dat ik ook maar een topic ga openen hierover.![]()
Get a life and don't be a sissy en laat dit topic sluiten
![]()
Ik (wij, denk ik) gaan niet op jou opmerkingen meer in verder, je bevalt me niet hypoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet levens moe? Je geniet vast niet van je leven, als je alles op een forum al serieus neemt.. Hf met je saaie leven dan maar
[..]
Och sorry voor vrouwen moet je opkomen op internet he, die kunnen t zelf niet
Dank jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nu ben je al net zo'n aandachtshoer als TS ... hypocriet.
Maakt mij niet uit hoor dat je er niet meer op ingaat. Is zeker weer net iets te spannend voor jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:09 schreef suzie_01 het volgende:
[..]
Ik (wij, denk ik) gaan niet op jou opmerkingen meer in verder, je bevalt me niet hypo![]()
Ja denk het. Kan niet tegen die spanning hihihihiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor dat je er niet meer op ingaat. Is zeker weer net iets te spannend voor jou?
goeie kickquote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Maar het jeukt heel erg. Het is ook wit en schilfert.
Volgens mij is die pas half augustus.quote:Op maandag 14 april 2008 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, is het nationale topicschopdag ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |