Een 'broek' waarvan nauwelijks, al dan niet geen broekpijp van over is. Een rok dus.quote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze een opengeknipte broek
En wat dacht je van het andere been ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Een 'broek' waarvan nauwelijks, al dan niet geen broekpijp van over is. Een rok dus.
Ik hoef heul geen cement te scheps.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Wanneer ga je weer cement scheppen?
heul wel kreupel ventjequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik hoef heul geen cement te scheps.
Over 12 uurtjes gaat het verband eraf
Eindelijk, hopelijk kan ik een beetje lopen met me been
En anders krukken
ik hoop dat het nooit meer overgaatquote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef Maikuuul het volgende:
Pfff gek, toenstraks naar ziekenhuis geweest, drukverband eraf, kon me been nog niet helemaal strekken
Dus moet nog 1 week drukverband en over een paar weken een MRI scan
quote:
Nog geen krasje gekquote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef cappp het volgende:
Hoe gaat het met die mercedes?
Hijsjesquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
Krukken zijn hendig kut gek, boh krijg je ook nog blaren op je poten van, ff zoeen soort hijsjes maar aandoen van het fitnessen ( die ik nooit gebruik maar dat terzijde jeweets ).
Die man van het ziekenhuis zei dat ik moest proberen met 1 kruk te lopen :/
Maar dat zuigt hendig hard, 2 kruks for t3h pwn, iedereen weet dat
ach jaquote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef nattermann het volgende:
Hahaha al die limburgers hie, inclusief zjenge
Bin zelf van Aelse![]()
root moas mit erpelpuree
Wat hebben ze gezegd in het ziekenhuis. Met een paar testjes is weten ze of er iets gescheurd is. Of is het zó pijnlijk dat dat niet kon.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 van me banden een beetje gescheurd is
Ik hoop het niet, over 3 weken naar belgie voor een MRI scan, want hier in Maastricht most ik tot Juli wachten
OMFG Maikuuul over de grens, als dat maar goed gaat!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 van me banden een beetje gescheurd is
Ik hoop het niet, over 3 weken naar belgie voor een MRI scan, want hier in Maastricht most ik tot Juli wachten
Nu neem je weer de bakfiets als vervoer?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag had de brommerszaak gebeld gek.
Totall loss, dus dat word niet meer rijden op de oranje fox.
Misschien pak ik de kappen traf gek zodat ik die kan verpatsen op internet
Frame is volgens mij ook krom.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zeg overigens: nieuwe voorvork en je pwnt 'm weer.
Gaatje in je knieholte maken en een emmertje eronder houdenquote:Op maandag 23 april 2007 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik echter wel kut vind,
Ik heb nu nog steeds vocht onder mijn knie :/
En kan mijn been niet strekken of volledig naar achter houden
De vocht zou normaal vandaag al weg moeten zijn maar dit is nog niet het geval.
En pas over 2 weken foto's maken :/ hopelijk ist niks ergs, wat die vocht is best kut
De arts zei dat hij dat nog niet wilde doen omdat ik anders een erectie kon krijgenquote:Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef power_bram het volgende:
[..]
Gaatje in je knieholte maken en een emmertje eronder houden![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De arts zei dat hij dat nog niet wilde doen omdat ik anders een erectie kon krijgenflauwz
ahhhh man jou botsinkje met die auto...peanuts. Ik ben vroeger met ruim 70 km/h met m'n scooter over een vluchtheuvel geknald (reed dicht achter een maat van me, hij van de openbare weg naar het fietspad tussen 2 vluchtheuvels door, ik erachteraan maar zag te laat dat de ruimte tussen de twee heuvels een redelijk scherpe bocht vereiste).quote:Op maandag 23 april 2007 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De arts zei dat hij dat nog niet wilde doen omdat ik anders een erectie kon krijgenflauwz
Ik vind het knap stom van je. En met 70 km/u op je scooter mag je nog blij zijn met je litteken, om je te herinneren aan je stommiteit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:56 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ahhhh man jou botsinkje met die auto...peanuts. Ik ben vroeger met ruim 70 km/h met m'n scooter over een vluchtheuvel geknald (reed dicht achter een maat van me, hij van de openbare weg naar het fietspad tussen 2 vluchtheuvels door, ik erachteraan maar zag te laat dat de ruimte tussen de twee heuvels een redelijk scherpe bocht vereiste).
-Heel verhaal-
Kneusjequote:Op dinsdag 24 april 2007 00:56 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ahhhh man jou botsinkje met die auto...peanuts. Ik ben vroeger met ruim 70 km/h met m'n scooter over een vluchtheuvel geknald (reed dicht achter een maat van me, hij van de openbare weg naar het fietspad tussen 2 vluchtheuvels door, ik erachteraan maar zag te laat dat de ruimte tussen de twee heuvels een redelijk scherpe bocht vereiste).
gevolg: ik vloog met m'n scooter door de lucht, scoot in de prak, ik met m'n lichaam op de keien geketst. M'n rechterpols hing er als een verlept blaadje bij. Over het feit dat hij gebroken was kon geen misverstand over ontstaan; hij 'hing' er gewoon letterlijk nog aan. Andere maat reed achter me en heeft me enkele meters zien vliegen. Hij kon gelukkig nog op tijd remmen om niet over me heen te rijden. Na een paar minuten ben ik out gegaan in het gras en toen ik wakker werd waren er auto's gestopt en heeft een vriendelijk persoon me naar de eerste hulp gereden.
Daar werd duidelijk dat de breuk zo gecompliceerd was dat hij niet d.m.v. het 'zetten' van het bot weer normaal aan elkaar zou groeien. Ze hebben dit wel geprobeerd en ik mocht daarna naar huis, maar volgende dag in ziekenhuis bleek na foto dat het bot scheef gebroken was en dus bij het genezingsproces scheef tegen elkaar zou groeien. Diezelfde dag ben ik nog opgenomen en mocht ik wachten totdat de chirurgen een gaatje vrij hadden in hun rooster om m'n pols open te hengsten en d'r een ijzeren plaatje in te schroeven.
het uiteindelijke resultaat!!Een fokked up lelijk litteken wat mijns inziens nooit zo groot had hoeven zijn als ze het wat netter dichtgejast hadden ofzo.
[afbeelding]
ach je bent jong en je wilt wat. Tuurlijk, eenzijdig ongeluk, eigen schuld dikke bult. #carequote:Op dinsdag 24 april 2007 01:21 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Ik vind het knap stom van je. En met 70 km/u op je scooter mag je nog blij zijn met je litteken, om je te herinneren aan je stommiteit.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, je hebt gewoon zitten krassen.
Emo.![]()
Ik las dichtgelastquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:56 schreef r3gi3boy het volgende:
Een fokked up lelijk litteken wat mijns inziens nooit zo groot had hoeven zijn als ze het wat netter dichtgejast hadden ofzo.
Even een weekje of 2 wachten kan je 'm weer daar terug kopen, gerepareerd en wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:43 schreef Maikuuul het volgende:
Rofls, en ik krijg ook nog eens 100 euro van de brommerzaak als ik em daar laat.
600 euro krijg ik dus totaal terug voor de brommer.
Best nice terwijl ik maar 650 betaald heb
Zit een deuk int framequote:Op zaterdag 28 april 2007 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Even een weekje of 2 wachten kan je 'm weer daar terug kopen, gerepareerd en wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |