Hij moet gewoon niet zeuren en zelf netjes de pleuris krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef suzie_01 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik ga er geen topics over openen en klagen maar ik ga door met het leven hahahahahhaha. Trein hoef ik niet uit te proberen. Ben niet levens moe, misschien jij....................................
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu kan je alleen nogmaar om rontondes rijden, jeweets!![]()
Niet levens moe? Je geniet vast niet van je leven, als je alles op een forum al serieus neemt.. Hf met je saaie leven dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef suzie_01 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik ga er geen topics over openen en klagen maar ik ga door met het leven hahahahahhaha. Trein hoef ik niet uit te proberen. Ben niet levens moe, misschien jij....................................
Och sorry voor vrouwen moet je opkomen op internet he, die kunnen t zelf nietquote:
nu ben je al net zo'n aandachtshoer als TS ... hypocriet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef suzie_01 het volgende:
....
Hmmm denk dat ik ook maar een topic ga openen hierover.![]()
Get a life and don't be a sissy en laat dit topic sluiten
![]()
Ik (wij, denk ik) gaan niet op jou opmerkingen meer in verder, je bevalt me niet hypoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet levens moe? Je geniet vast niet van je leven, als je alles op een forum al serieus neemt.. Hf met je saaie leven dan maar
[..]
Och sorry voor vrouwen moet je opkomen op internet he, die kunnen t zelf niet
Dank jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nu ben je al net zo'n aandachtshoer als TS ... hypocriet.
Maakt mij niet uit hoor dat je er niet meer op ingaat. Is zeker weer net iets te spannend voor jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:09 schreef suzie_01 het volgende:
[..]
Ik (wij, denk ik) gaan niet op jou opmerkingen meer in verder, je bevalt me niet hypo![]()
Ja denk het. Kan niet tegen die spanning hihihihiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor dat je er niet meer op ingaat. Is zeker weer net iets te spannend voor jou?
goeie kickquote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Maar het jeukt heel erg. Het is ook wit en schilfert.
Volgens mij is die pas half augustus.quote:Op maandag 14 april 2008 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, is het nationale topicschopdag ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |