Jawel, daar kun je ook internetten alleen gaat het niet zo snel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
In het ziekenhuis hebben ze geen fok maikuuul.
En....heb je zijn handtekening?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Maikuul donderdag voort zien strompelen in
op 3m afstand!
was jij een van die nerds bij die tafels dan met een laptop terwijl buiten ze zon scheenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
op 3m afstand!
Jij bent toch ook die ene gast die me eerst een hand in de aula gaf ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
op 3m afstand!
Heb jij wat tegen mensen ofzo? Lutser.quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef Guusie het volgende:
zonde van die auto...
wel tegen dat vmbo-tuig, linkse flikkersquote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb jij wat tegen mensen ofzo? Lutser.
En vooral als sturen/uitwijken geen zin meer heeftquote:Op zondag 29 april 2007 01:05 schreef sig000 het volgende:
Het is best wel klote zo'n ongeluk met een brommer, dat ding staat ineens stil en zelf heb je nog vaart.![]()
Kon je er niet vanaf springen?quote:Op zondag 29 april 2007 01:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En vooral als sturen/uitwijken geen zin meer heeft
Ik denk dat ik er dan nog slechter vanaf was gekomen, dan vloog ik denk ik over de auto / met mijn ribben tegen de zijkant van de autoquote:
Ik doe VMBO, en ik ben rechts, ben ik nu alweer een uitzondering?quote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef Guusie het volgende:
[..]
wel tegen dat vmbo-tuig, linkse flikkers
quote:Op maandag 30 april 2007 18:56 schreef HenkFrietTent het volgende:
[..]
De maatschapij draait op VMBO'ers.
Rechtse hokjesdenkende rakker stakker!quote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef Guusie het volgende:
[..]
wel tegen dat vmbo-tuig, linkse flikkers
Magk niet zeggen voor me moederquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef emo.gif het volgende:
waarom ben je niet RIP dan?
lief zijn!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:50 schreef Danny_Ramone het volgende:
Het had je nek motte wezen, kk limbo.
Bezigheidstherapiequote:Op maandag 30 april 2007 18:56 schreef HenkFrietTent het volgende:
[..]
Ik doe VMBO, en ik ben rechts, ben ik nu alweer een uitzondering?
Botte reactie's over VMBO'ers. De maatschapij draait op VMBO'ers. Stakker.
Ik ga idd een nieuwe brommer kopenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Lollerkuuul, de vraag die ons bezig houdt, luidt: ga je zoeen nieuwe brommert kopen? Zo ja, welke?
Kijk anders ff op Lollerplaats.nlquote:Op zondag 6 mei 2007 12:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ga idd een nieuwe brommer kopen
Misschien wel een beetje oldschool styl0w het word namelijk weer een Fox
Kweet niet of het een oranje wordt, een zwarte is ook goed.
Dus bij deze een quasi pwnage oproep of iemand in omgeving maastricht een snor fox ( dus zonder helm voor de n00bs ) voor rond de 600 ballen zonder gespoten kappen te koop heeft
Je bent zeer zeker geen uitzondering, alle niet-allochtone VMBO'ers zijn tenslotte kaalkopjes in Lonsdalequote:Op maandag 30 april 2007 18:56 schreef HenkFrietTent het volgende:
[..]
Ik doe VMBO, en ik ben rechts, ben ik nu alweer een uitzondering?
Botte reactie's over VMBO'ers. De maatschapij draait op VMBO'ers. Stakker.
of een scootmobielquote:Op zondag 29 april 2007 00:15 schreef xFriendx het volgende:
Als je knie nog een tijdje dik blijft kan je misschien vragen om een stoere rollator met wat glimmende rims.
Moet je al die gemiste stagedagen inhalen? Dat zou echt kut zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef Maikuuul het volgende:
3 dagen geleden in belgie een MRI scan laten maken.
Maarja daar schiet ik nog niets mee op want de 24ste pas moet ik naar het ziekenhuis in maastricht voor analyse van de foto's
Zo lang duurt dat allemaal
Neequote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je al die gemiste stagedagen inhalen? Dat zou echt kut zijn![]()
Durf je nog wel op een brommer te rijden, of heb je nu brommerangst?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag naar het ziekenhuis geweest.
Ik heb een flink gekneusde knie van binnen
Wat echter niet echt normaal was was dat het vocht er nog steeds zat. En boh, de docter kwam kijken en had een stagaire ofzoiets meegenomen, maar die was echt lekker
Dus nu moet ik fysiotherapie gaan volgen2 maandjes, als dit niet helpt > opereren
Hoe denk je dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Durf je nog wel op een brommer te rijden, of heb je nu brommerangst?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan ?
Juist, op de brommer van mijn broer
Fietsen gaat niet.quote:
Die komt waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Waar blijft die nieuwe nu?
en wat was die ouwe bak van je waard?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
*Update*
750 knakkers schadevergoeding gekregen als slot conclusie ofzoiets ?
Pure stylz !
Daar heb ik 600 knakkers voor gekregenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
en wat was die ouwe bak van je waard?
Mietjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:07 schreef W00fer het volgende:
Vocht in je knie, nog mazzel. Ik ging bekant over de kop en brak mijn rug !
Ik moet nog maar eens zien dat jij een banaan weet te openen, laat staan je rug breken. Dan verschuil je je wel achter mamaquote:
Is je pielemans nu ook verlamd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik moet nog maar eens zien dat jij een banaan weet te openen, laat staan je rug breken. Dan verschuil je je wel achter mama
Voor 750 euro kan je geen nieuwe knie kopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:55 schreef Maikuuul het volgende:
Voor de duidelijkheid
Voor de brommer hebk 600 teruggekregen en voor de knie 750
Niet slechte stylz als je voor de brommer 650 hebt betaald
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:15 schreef redzet het volgende:
[..]
Voor 750 euro kan je geen nieuwe knie kopen.![]()
Hey! Transformers!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef suzie_01 het volgende:
loop nog met pin en schroeven in mn been.
Geslacht Vrouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef suzie_01 het volgende:
Hai piepert,
Ik heb 2 jaar geleden een ongeluk (ik fiets en hij scooter) gehad met scooter met gevolgen dat ik nu beperkt ben en loop nog met pin en schroeven in mn been.
En bij mij reed de veroorzaaker door!
Hmmm denk dat ik ook maar een topic ga openen hierover.![]()
Get a life and don't be a sissy en laat dit topic sluiten
![]()
Doe het zelf kankerbalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geslacht Vrouw
Zegt genoeg. Probeer de volgende keer te kijken of je sterker bent dan een trein
Gelukkig wel ja, ik ga er geen topics over openen en klagen maar ik ga door met het leven hahahahahhaha. Trein hoef ik niet uit te proberen. Ben niet levens moe, misschien jij....................................quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geslacht Vrouw
Zegt genoeg. Probeer de volgende keer te kijken of je sterker bent dan een trein
Hij moet gewoon niet zeuren en zelf netjes de pleuris krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef suzie_01 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik ga er geen topics over openen en klagen maar ik ga door met het leven hahahahahhaha. Trein hoef ik niet uit te proberen. Ben niet levens moe, misschien jij....................................
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu kan je alleen nogmaar om rontondes rijden, jeweets!![]()
Niet levens moe? Je geniet vast niet van je leven, als je alles op een forum al serieus neemt.. Hf met je saaie leven dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef suzie_01 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik ga er geen topics over openen en klagen maar ik ga door met het leven hahahahahhaha. Trein hoef ik niet uit te proberen. Ben niet levens moe, misschien jij....................................
Och sorry voor vrouwen moet je opkomen op internet he, die kunnen t zelf nietquote:
nu ben je al net zo'n aandachtshoer als TS ... hypocriet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef suzie_01 het volgende:
....
Hmmm denk dat ik ook maar een topic ga openen hierover.![]()
Get a life and don't be a sissy en laat dit topic sluiten
![]()
Ik (wij, denk ik) gaan niet op jou opmerkingen meer in verder, je bevalt me niet hypoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet levens moe? Je geniet vast niet van je leven, als je alles op een forum al serieus neemt.. Hf met je saaie leven dan maar
[..]
Och sorry voor vrouwen moet je opkomen op internet he, die kunnen t zelf niet
Dank jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nu ben je al net zo'n aandachtshoer als TS ... hypocriet.
Maakt mij niet uit hoor dat je er niet meer op ingaat. Is zeker weer net iets te spannend voor jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:09 schreef suzie_01 het volgende:
[..]
Ik (wij, denk ik) gaan niet op jou opmerkingen meer in verder, je bevalt me niet hypo![]()
Ja denk het. Kan niet tegen die spanning hihihihiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor dat je er niet meer op ingaat. Is zeker weer net iets te spannend voor jou?
goeie kickquote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Maar het jeukt heel erg. Het is ook wit en schilfert.
Volgens mij is die pas half augustus.quote:Op maandag 14 april 2008 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, is het nationale topicschopdag ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |