En nee dit keer ist geen fake topic
![]()
Ik zal er voor de duidelijkheid een verhaaltje bij maken + morgen komen foto's van me brommer met verbogen voorvork etc
![]()
.
Het was Woensdag 11 April, een dag zoals alle andere. Om 8 uur kom ik chillend aan bij me stage plek, we hebben een nieuwe medewerker een nette maroc met een Versace trui ( volgens mij 100% echte stylz jonge ).
Enfin, rond half 2 zat ik me een beetje te vervelen en bedacht mezelf: hmmm stel je vieze fur: ik kom aanknallen op de brommer en opeens stopt er een auto voor je, een metertje of 5 ( te korte remweg om fatsoendelijk te stoppen jeweets ). Ik denk: eraf springen, maarja dan hebje weer veel schaafwonden dat sux met mijn uiterst mooie huidje.
Het was kwart over 4, de kriebels om naar huis te gaan beginnen te komen, 5 minuten later denk ik: schijt gek ik was gister ook langer gebleven. En bedenk me hoe ik nog ff hoe ik van de laatste straaltjes zon kan genieten in ons te kleine tuintje.
Ik stapte op de brommer en ging de saaie en irritante weg naar huis tegemoet, deze weg sucked bigtime door de kut vluchtheuvels.
Op een gegeven moment kom ik bij een T-splitsing uit waar auto's van 2 kanten kunnen komen. Dit is een erg gevaarlijk stuk want sommige mensen komen daar aanrijden met een kilometertje of 60
![]()
En omdat ik 1 maand eerder bijna werd aangereden daar leek het me een slim idee om deze splitsing te naderen met 15-20km/h. Het overzicht was niet optimaal want mijn zicht werd geblocked door een VOM busje ( bejaarden ). Ik check de rechterkant en zie geen voorkant van een auto naderen, en geef gas. Tot mijn grote schrik steekt opeens de neus van een auto naar voren en zie dat zijn gezicht niet op mij gericht is maar rechtvooruit. De afstand tussen mij en auto was nog maar 1 meter, kneep mijn remmen flink en en wachte op de klap. Ik had voorrang want er stondne haaientanden op de weg
Pats, daar lag ik dan op de grond, de man stapt uiterst geschrokken uit zijn auto en begint tegen zichzelf te schelden. Ik stel hem gerust en zeg dat ik niks aan me heb, maar mijn knie deed wel een beetje pijn.
Een vrouw komt aangerend en zegt dat ambulance en politie is gebeld. Ik wacht rustig af, de man was flink gechockeerd over het voorval, ik bleef er kalm onder, de ambulance medewerker vraagt of ik pijn heb en dergelijk, ik zeg dat mijn knie een beetje gevoelig is maar niks ernstigs, de ambulance druipt af, ik leg verklaring af bij de politie, na een half uurtje begint mijn knie flink pijn te doen en kan deze amper buigen. De politie brengt me naar huis en de brommer laat ik achter ( me vader was al gearriveerd en belde ff dat iemand deze kwam ophalen ).
Hier een situatieschets
Ik was niet schuld want er stingen haaientanden op de weg ( niet te zien @ situatieschets)![]()
Thuis afgezet deed mijn knie dermatie pijn dat we maar naar het ziekenhuis waren gegaan, na wat tests blijkt er niks gebroken en waarschijnlijk ook niks gescheurd, er zit echter wel vocht onder mijn knie. Over 1 week terug op controle. Mijn mooie knie word nu bedrukt onder een drukverband
![]()
Zo ziet dat er dus uit
![]()
![]()
![]()
Mijn klacht: kutwegen die onoverzichtelijk zijn
![]()
eigenlijk wast die man zijn schuld, maar goed kan iedereen overkomen
[ Bericht 2% gewijzigd door Maikuuul op 11-04-2007 22:59:19 ]