doedz0r je hebt een auto gelollersjieksliptquote:Op woensdag 11 april 2007 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, die oude man was nog meer geschrokken dan mij
Ik raakte em geloof ik op zijn spiegel/ bestuurderdeur
Wat misschien wel grappig is om te vertellenaan de deur achter de bestuurderdeur zat een slip
Ofterwel, een flinke zwarte streep door me bandmaarja dit was met 1 vinger weg te vegen
Het Fok Forum was het Fok Forum niet meer geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mercie.
Nee toevallig, ik was op de EHBO, en opeens kwam de trauma heli aanvliegen met een zwaargewond persoon
Ik denk "hmmm" daar kos ik ook in liggen als ik een kilometertje of 10 harder ging
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je dood bent kan je heul geen topic openen.
Maar al met al, best een aparte dag, is eens wat anders dan om half 6 met zijn allen rode kool zitten te eten in de kitchen met marmeren deur
Opent 1 van je kutklonen het wel of anders wel 1 van je vriendenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je dood bent kan je heul geen topic openen.
Maar al met al, best een aparte dag, is eens wat anders dan om half 6 met zijn allen rode kool zitten te eten in de kitchen met marmeren deur
Altijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef Repeat het volgende:
Begin je altijd om 8 uur?
Ik denk dat ie zich eerder zorgen maakte over een krasje op zijn dure Mercedes dan een geslipte g*star onder zijn autoquote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
Pats, daar lag ik dan op de grond, de man stapt uiterst geschrokken uit zijn auto en begint tegen zichzelf te schelden.
mits lollerpaints !quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef AkTje het volgende:
Dat word dus elke dag 3 maikuuul topics
Wrong guess. Ik maak wat meer uren in de week dan jij.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij doet niks anders dan de ganse dag op de bank liggen en kasten verhandelen om 3 uur snachts
Ik walg van je ! rekel
Lekkere bullshit, mn ouders hebben waarschijnlijk meer kilometers dan jij, betekend ook niet dat ze beter rijdenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wrong guess. Ik maak wat meer uren in de week dan jij.
Daarbij maak ik sowieso wel meer kilometers dan jij, dus int verkeer ben ik wel beter
Dus we kunnen veel Maikuuul-topics verwachten de ganze week?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
En ik moet 1 week thuisblijven :/
En iedereen weet dat ik een hekel heb aan binnen zitten want dan ben ik verplicht om achter de pc te zitten
Nee gek, zoeen docter had die opengesnooien gek.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar die broek he maikuuul... was die al zo voor je ongeluk ?
Ach, gewoon zo laten, is toch in de mode tegenwoordigquote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, zoeen docter had die opengesnooien gek.
Anders kon hij dat drukverband er niet goed opdoen, en omdat het toch maar een stage broek was boeide het niks
Je had die broek ook gewoon uit kunnen doenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, zoeen docter had die opengesnooien gek.
Anders kon hij dat drukverband er niet goed opdoen, en omdat het toch maar een stage broek was boeide het niks
't is geen fietsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Adelante het volgende:
gewoon wiel tussen je benen en even terugdraaien, niks aan de hand verder...
zeg tis geen fiets.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Adelante het volgende:
gewoon wiel tussen je benen en even terugdraaien, niks aan de hand verder...
Ja en als dan de middelpunt draaiende kracht ook verkloot is dan ben je ook zo gepwnd dankzij de gravitatie die invloed heeft op de krukas.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef Futurama het volgende:
als dat ophangpunt van voorvork-ding scheef is, ben je genaaid
Balhoofd, goed zoquote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef Futurama het volgende:
als dat ophangpunt van voorvork-ding scheef is, ben je genaaid
quote:16:25:37 11-04-07 16 I AMBU 12692 A1 MAASBOULEVARD/SINT LAMBERTUSLAAN MAASTRICHT
704111625371023037 1023037 RAV Limburg-Zuid ( Ambu 37 Maastricht )
Is hij dood danquote:Op donderdag 12 april 2007 18:19 schreef no1uknow het volgende:
HAHA eindelijk GERECHTIGHEID!
Ik zei een paar dagen geleden nog Sterf met je Peugeot!
EN WAREMPEL, EUREKA, HALLELUJA, Het is volbracht
Nu kan je alleen nogmaar om rontondes rijden, jeweets!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
En zo ziet de brommer er nu dus uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat was een topic geweest waarin hij had gemeld dat hij morgen dood ging (ofzo).quote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit topic is DE natte droom van elke maikuuul tegenstanders
Sterkte Maikuuul![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |