Je bent niet alleen.quote:
No way. Of zat er een buikje onder dat grote T-shirt?quote:Toen had ik ook al overgewicht.
Ik weet ook niet hoeveel sollicitanten ze hadden en alles. Misschien reageerde ik wel te laat. Wie weet.quote:
Toen was ik srs al te zwaar.quote:
Heeft hij nooit gezegd manquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tattoo laten zetten hoort bij de pubertijd
- wietparkiet
die ga ik boven mijn bed hangenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nirvana hoort in je opvoeding.
- wietparkiet
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH mongoolquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tattoo laten zetten hoort bij de pubertijd
- wietparkiet
DramaStokje.quote:
Bet je vanavond?quote:
Wat is er zo grappig aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die ga ik boven mijn bed hangen
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH mongool
Express wijde shirts dragen, jwt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent niet alleen.
[..]
No way. Of zat er een buikje onder dat grote T-shirt?
Over 2.5 heeft quote van 2.quote:
Lekker 1,30 op een openings wedstrijd.quote:
openingswedstrijden altijd cagey, zou m niet pakkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over 2.5 heeft quote van 2.
Wel risky maja
ik dacht dat je niet wist of er een wedstrijd wasquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker 1,30 op een openings wedstrijd.
Thanks, but no thanks.
72 kilo is geen overgewicht. Ik ben kleiner en ik mag max. 73 kilo wegen zonder overgewicht te hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Express wijde shirts dragen, jwt.
Maar zag er toen minder erg uit, omdat ziek en uitgedroogd.
Al was ik wel slanker dan nu. Ik was daar denk ik 72 kilo.
maakt niet uit jcquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet wist of er een wedstrijd was
sorry
Kleffie beffie jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |