Maar Fylax is jou niet. Het lijkt me beter om eerst de mening van de professional af te wachten.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Riepen ze bij mij ook altijd en ik ben er zonder medicatie bovenop gekomen
Dat is waar maar ze proberen tegenwoordig wel erg snel medicatie erin te gooienquote:Op maandag 21 juli 2014 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Fylax is jou niet. Het lijkt me beter om eerst de mening van de professional af te wachten.
Nee johquote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet Fylax nou naar een psychiater door die vriendin van hem?
Dit dacht ik ook meteenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Medicatie zal ik me niet zomaar laten aanpraten hoor Fylax!
Is goed!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Riepen ze bij mij ook altijd en ik ben er zonder medicatie bovenop gekomen
Nee hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ons Fylaxje is niet zo'n goed in z'n hoofdquote:Op maandag 21 juli 2014 11:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook meteenWat is er met ons Fylaxje
Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er in ieder geval goed over na voor je dat doet.. en vraag om de alternatievenquote:
Hij gaat er voor het eerst heenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er in ieder geval goed over na voor je dat doet.. en vraag om de alternatieven
Hmm ja okee snap ik, dankje!quote:Op maandag 21 juli 2014 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er in ieder geval goed over na voor je dat doet.. en vraag om de alternatieven
Goed puntquote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat er voor het eerst heen
Er wordt niet eens gesproken over medicatie. Voor hij doorverwezen is duurt het weken en een onderzoek duurt ook weken.
Wat fok-it zegt.. grote kans dat het nog wel even duurt voor ze er over beginnenquote:
Hmm, nja ik zie wel hoe het gaat hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef Fok-it het volgende:
En medicatie is zo slecht nog niet
De een reageert beter op therapie de ander op medicatie. No big deal
Toch is het helemaal geen gek idee om eerst therapie te proberenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef Fok-it het volgende:
En medicatie is zo slecht nog niet
De een reageert beter op therapie de ander op medicatie. No big deal
Wordt vaak in combinatie gedaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch is het helemaal niet gek om eerst therapie te proberen
Tja ik ben gewoon niet zo'n fan er vanquote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt vaak in combinatie gedaan.
Ze hebben er niet voor niets zo'n lange studie voor gedaan heze schrijven je heus niet zomaar pillen voor, ze weten wel waar ze het over hebben
Mijn moeder zelf ook niet echt zei ze...quote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik ben gewoon niet zo'n fan er van
Niemand lijkt mequote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik ben gewoon niet zo'n fan er van
Maar dan is het niet meteen rotzooi?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou antidepressiva enz krijgen, zonder die rotzooi is het toch goed gekomen
Ik vind alle medicatie van de psy rotzooiquote:Op maandag 21 juli 2014 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het niet meteen rotzooi?
Ik slik ook anti-depressiva en ben stuk minder labiel dan een paar jaar geleden
Het is rotzooi omdat het zo ontzettend veel vervelende bijwerkingen heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het niet meteen rotzooi?
Ik slik ook anti-depressiva en ben stuk minder labiel dan een paar jaar geleden
Bijwerkingen zoals?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is rotzooi omdat het zo ontzettend veel vervelende bijwerkingen heeft.
Niet voor iedereenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is rotzooi omdat het zo ontzettend veel vervelende bijwerkingen heeft.
Er zijn verschillende soorten, merken, anti-depressiva. Die zullen niet allemaal dezelfde bijwerkingen hebben.quote:
Oohh..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten, merken, anti-depressiva. Die zullen niet allemaal dezelfde bijwerkingen hebben.
Maar het kan dat je niet meer voelt dat je vol zit, en dus door blijft eten. Verminderde seksdrive, erectieproblemen, hoofdpijn, slecht zien, hevig zweten, hartkloppingen etc.
Je bent 14, je gaat echt niet aan de ADquote:
Alsof dat de enige medicatie is met bijwerkingen..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent 14, je gaat echt niet aan de AD
15*quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan wel hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ik weet al lang dat alle medicijnen wel bijwerkingen hebben dus ook wat ik zou kunnen gaan krijgen.quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof dat de enige medicatie is met bijwerkingen..
Maar liever doen ze het niet. Voor een kind is dat ook niet juiste oplossingquote:
15? Gozer, je ballen zijn amper ingedaald. Pak je rust.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
15*
Maar een zoon van een vriendin van mijn moeder had ook wat ik heb en kreeg ook AD...
Mwah mij lieten ze gewoon prozac poppen toen ik binnenliep bij ggz op 13-14equote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar liever doen ze het niet. Voor een kind is dat ook niet juiste oplossing
Er zijn ook mensen die er goed op reageren. Dat is echt oer persoon verschillend.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, ik weet al lang dat alle medicijnen wel bijwerkingen hebben dus ook wat ik zou kunnen gaan krijgen.
Staat het niet ergens op YouTube of via een andere site?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, gisteren is Spuiten & Slikken Op Reis weer begonnen. Eerste aflevering mag/kan niet online gezet worden![]()
Rust heb ik nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
15? Gozer, je ballen zijn amper ingedaald. Pak je rust.
Dat gebeurt op je 4de al.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
15? Gozer, je ballen zijn amper ingedaald. Pak je rust.
Ik heb er helemaal geen ervaring mee gelukkigquote:Op maandag 21 juli 2014 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Maar prima alle medicatie is troep omdat Amarantha er slechte ervaring mee heeft
Nee vrees het niet, 2 seizoenen terug was er ook al één die niet online mochtquote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Staat het niet ergens op YouTube of via een andere site?
Is het zo dat mensen met een betere weerstand ofzo er beter op reageren?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die er goed op reageren. Dat is echt oer persoon verschillend.
Ik heb ook wat bijwerkingen maar niet de allerergste
Neequote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is het zo dat mensen met een betere weerstand ofzo er beter op reageren?
Hmm, dus er is niet iets wat te maken heeft met of je er beter of slechter op reageert?quote:
En hij word ook niet herhaald op TV?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee vrees het niet, 2 seizoenen terug was er ook al één die niet online mocht
en verder?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga er wel ziekelijk van zwetendat is wel echt fucked up
Maak je niet drukquote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, dus er is niet iets wat te maken heeft met of je er beter of slechter op reageert?
Verder valt et mee. Ja wel slechter libidoquote:
Heb gelezen dat je penis soms onnatuurlijke vormen kan aannemen. Ook ga je heel ongecontroleerd ruften.quote:
Laat je gewoon goed voorlichten en hou goed in de gaten wat er met je gebeurt als je het neemt.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, dus er is niet iets wat te maken heeft met of je er beter of slechter op reageert?
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb gelezen dat je penis soms onnatuurlijke vormen kan aannemen. Ook ga je heel ongecontroleerd ruften.
Okee.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak je niet druk
Er is een kans dat ze je geen eens medicatie adviseren
En als ze dat wel doen mag je het ook weigeren.
Ik let er nooit zo opquote:Op maandag 21 juli 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het idee dat ik tegenwoordig meer moedervlekken heb dan vroeger.
Okee.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat je gewoon goed voorlichten en hou goed in de gaten wat er met je gebeurt als je het neemt.
Ach joh, scheelt werk.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder valt et mee. Ja wel slechter libido
Eind deze maand.quote:
Is dat zo ja?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Als er haar uit moedervlekken groeit is het sowieso ongevaarlijk.
Heb er een op mijn hand die ik moet epilerenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er een op mijn hand die ik moet epileren
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een grapje is leuk maar dit is gewoon mensonterend. Paxcon doet nota bene nog zijn best om zijn stelling te onderbouwen na jouw kinderachtige, maar voornamelijk zeer triest geplaatste reactie aan zijn adres
Als dit het niveau is wat jij nastreeft ga ik toch maar eens kijken of een ban een mogelijkheid is.
Sterktequote:
Ik heb wel eens gelezen dat je dat juist niet moet doen, omdat het de celgroei of iets dan zou stimuleren.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er een op mijn hand die ik moet epileren
Meestal knip ik het zodat het gewoon korte haartjes worden net als over mijn hele arm.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je dat juist niet moet doen, omdat het de celgroei of iets dan zou stimuleren.
Eens kijken wat ik terug kan vinden.
Wel echt een niets toevoegende user overigens.quote:
Brugklasquote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel echt een niets toevoegende user overigens.
Gelukkig ben ik inmiddels overgestapt op het Brugklas topic.
Jij zou die serie moeten verdoemen na je liefdesdramaquote:
Eigenlijk wel he.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou die serie moeten verdoemen na je liefdesdrama
Hm, het lijkt vooral te gaan om ontstekingen die kunnen voorkomen als je epileert.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal knip ik het zodat het gewoon korte haartjes worden net als over mijn hele arm.
Ook met vriendin zou je 'legaal' naar hun moeten kunnen kijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.
Vind de serie eigenlijk nu nog leuker nu ik legaal naar Anouk en Fien kan kijken.![]()
Zo dacht vriendin er niet overquote:Op maandag 21 juli 2014 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook met vriendin zou je 'legaal' naar hun moeten kunnen kijken.
Goede keuze. Zo'n weekend is slopend als je je verheugt op een nieuwe aflevering. Gelukkig kunnen we vanavond weer genieten.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel echt een niets toevoegende user overigens.
Gelukkig ben ik inmiddels overgestapt op het Brugklas topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |