Sowieso pertinent niet waarquote:Op maandag 21 juli 2014 11:09 schreef Druppelss het volgende:
Check die playlist van 3FMieder uur zo'n beetje dezelfde crap.. Weer Adele, Pink
Helaas niet te ontvangen, maar zeker een goed alternatiefquote:Op maandag 21 juli 2014 11:14 schreef ulghh het volgende:
Als je de zwoele klank van Studio Brussel kan verdragen is dat qua muziek ook nog een goed alternatief.
Dat is jouw mening en ik respecteer dat, maar het is sowieso niet waarquote:Op maandag 21 juli 2014 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Michiel een van de betere dj's van 3FM.
Die is gisteren overleden door op de BBQ te springen boven op een sateprikker.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
De gehandicapte oppas cavia van je buurmeisje
Je bent zekers een Giel fan?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en ik respecteer dat, maar het is sowieso niet waar
Nope, ik vind Giel geen slechte dj, maar zeker geen fan. Coen en Sander is lachen en wat ik zei, ik luister vooral voor de muziek.quote:
De enige keer dat ik ooit van radio heb kunnen genieten was toen Johan Derksen op een warme zomeravond het programma ''Zomernachten'' presenteerde op Radio1.quote:
Oke /lief dagboekquote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De enige keer dat ik ooit van radio heb kunnen genieten was toen Johan Derksen op een warme zomeravond het programma ''Zomernachten'' presenteerde op Radio1.
Johan Derksen. Over schijtlollige mensen gesprokenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De enige keer dat ik ooit van radio heb kunnen genieten was toen Johan Derksen op een warme zomeravond het programma ''Zomernachten'' presenteerde op Radio1.
Johan Derksen is de belichaming van alles wat niets met schijtlolligheden te maken heeft. Hele rare opmerking dit.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Johan Derksen. Over schijtlollige mensen gesproken
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johan Derksen is de belichaming van alles wat niets met schijtlolligheden te maken heeft. Hele rare opmerking dit.
Een grapje is leuk maar dit is gewoon mensonterend. Paxcon doet nota bene nog zijn best om zijn stelling te onderbouwen na jouw kinderachtige, maar voornamelijk zeer triest geplaatste reactie aan zijn adresquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een grapje is leuk maar dit is gewoon mensonterend. Paxcon doet nota bene nog zijn best om zijn stelling te onderbouwen na jouw kinderachtige, maar voornamelijk zeer triest geplaatste reactie aan zijn adres
Als dit het niveau is wat jij nastreeft ga ik toch maar eens kijken of een ban een mogelijkheid is.
Jonguh, wat doe jequote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Post #37 is wel mensonterender trouwens hoor
Wel eens de playlist van Radio Veronica gezien...?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:09 schreef Druppelss het volgende:
Check die playlist van 3FMieder uur zo'n beetje dezelfde crap.. Weer Adele, Pink
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |