Sowieso pertinent niet waarquote:Op maandag 21 juli 2014 11:09 schreef Druppelss het volgende:
Check die playlist van 3FMieder uur zo'n beetje dezelfde crap.. Weer Adele, Pink
Helaas niet te ontvangen, maar zeker een goed alternatiefquote:Op maandag 21 juli 2014 11:14 schreef ulghh het volgende:
Als je de zwoele klank van Studio Brussel kan verdragen is dat qua muziek ook nog een goed alternatief.
Dat is jouw mening en ik respecteer dat, maar het is sowieso niet waarquote:Op maandag 21 juli 2014 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Michiel een van de betere dj's van 3FM.
Die is gisteren overleden door op de BBQ te springen boven op een sateprikker.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
De gehandicapte oppas cavia van je buurmeisje
Je bent zekers een Giel fan?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en ik respecteer dat, maar het is sowieso niet waar
Nope, ik vind Giel geen slechte dj, maar zeker geen fan. Coen en Sander is lachen en wat ik zei, ik luister vooral voor de muziek.quote:
De enige keer dat ik ooit van radio heb kunnen genieten was toen Johan Derksen op een warme zomeravond het programma ''Zomernachten'' presenteerde op Radio1.quote:
Oke /lief dagboekquote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De enige keer dat ik ooit van radio heb kunnen genieten was toen Johan Derksen op een warme zomeravond het programma ''Zomernachten'' presenteerde op Radio1.
Johan Derksen. Over schijtlollige mensen gesprokenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De enige keer dat ik ooit van radio heb kunnen genieten was toen Johan Derksen op een warme zomeravond het programma ''Zomernachten'' presenteerde op Radio1.
Johan Derksen is de belichaming van alles wat niets met schijtlolligheden te maken heeft. Hele rare opmerking dit.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Johan Derksen. Over schijtlollige mensen gesproken
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johan Derksen is de belichaming van alles wat niets met schijtlolligheden te maken heeft. Hele rare opmerking dit.
Een grapje is leuk maar dit is gewoon mensonterend. Paxcon doet nota bene nog zijn best om zijn stelling te onderbouwen na jouw kinderachtige, maar voornamelijk zeer triest geplaatste reactie aan zijn adresquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een grapje is leuk maar dit is gewoon mensonterend. Paxcon doet nota bene nog zijn best om zijn stelling te onderbouwen na jouw kinderachtige, maar voornamelijk zeer triest geplaatste reactie aan zijn adres
Als dit het niveau is wat jij nastreeft ga ik toch maar eens kijken of een ban een mogelijkheid is.
Jonguh, wat doe jequote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Post #37 is wel mensonterender trouwens hoor
Wel eens de playlist van Radio Veronica gezien...?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:09 schreef Druppelss het volgende:
Check die playlist van 3FMieder uur zo'n beetje dezelfde crap.. Weer Adele, Pink
In feite hebben die twee tot voor kort een vrijdagavond programma gepresenteerd -die op het laatst trouwens bizar geforceerd was-, dus dat is niet zo heel gek te noemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
En hij heeft zo'n enorme crush op Gerard Ekdom. Niet meer normaal. Hij krijgt iedere dat weer een stijve als hij aan het einde van zijn programma Ekdom ziet![]()
Klopt, maar het komt wel heel erg van 1 kant. Met name de piemol van Veenstra staat erg stijf richting Ekdom.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
In feite hebben die twee tot voor kort een vrijdagavond programma gepresenteerd -die op het laatst trouwens bizar geforceerd was-, dus dat is niet zo heel gek te noemen.
FIREquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Pandaplint het volgende:
Gerard Ekdom. De vastgeroeste 3FM DJ die elke dag de zelfde grappen maakt en dezelfde platen draait
PIETERTJEquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Pandaplint het volgende:
Gerard Ekdom. De vastgeroeste 3FM DJ die elke dag de zelfde grappen maakt en dezelfde platen draait
Hij zat toch gewoon op FOK!?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Holenmens het volgende:
Wie twittert dit topic even naar Veenstra?
Michiel
FunXquote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef RetRy32 het volgende:
FunX is goddelijk ten opzichte van alle andere tering zenders in NL.
Even bellen met Co de Geel!quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Haten op Venema
Haat dan op Thijs Maalderink ofzo
Wie is nou Venema nou weerquote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Venema is de beste DJ van 3, puur als dj dan
Domien is wel oké hoor. Jammer dat hij naar de avond is verplaats en Debiel Kutstra naar de ochtend.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef Pietsie1 het volgende:
Michiel Veenstra![]()
Domien Verschuren![]()
Roosmarijn Reijmer![]()
Paul Rabbering![]()
Giel Beelen![]()
Coen Swijnenberg![]()
Annemieke Schollaardt![]()
Vind Ekdom, Rámon en Timur wel ok. Stenders zeker. De rest ken ik niet.
Eens met TS. Behalve dat 3FM heeeeeeeul goed is en goede muziek draait. Dat is niet zo.
Serieus, wat doe jequote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef very het volgende:
Kijk dan, wat een ongelofelijke kutkop die kerel heeft.
Met z'n infantiele voorliefde voor Mickey Mouse
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Serieus, wat doe je![]()
Het is al erg genoeg dat ik naar hem moet luisteren. Moet ik nu ook nog naar zijn rotkop kijken![]()
Gooi er tenminste een spoiler overheen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Sowieso pertinent niet waar
Je bent in de war met SlamFM. Het radiostation met 5 nummers die ze heel op shuffle en repeat hebben staan
Haha, wat ben jij een stakker. Je sprak jezelf een dag later al tegen.quote:
Juist. Laat je woede maar gewoon gaan. Opgekropte frustratie is nooit goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, wat ben jij een stakker. Je sprak jezelf een dag later al tegen.
[..]
Overrated artiesten...
In navolging van je verzoek gisteren om op te donderen uit je forum zou ik graag wensen dat je stopt met het schrijven van deze achterlijke, slecht geschreven, aandachtshoerentopics over hoe weinig je meemaakt in je kleine, mongoloide leventje. Flikker op!
Sportiefquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Juist. Laat je woede maar gewoon gaan. Opgekropte frustratie is nooit goed.
Goed gezig
Dat mag. Dat is jouw mening en dat is je goed recht. Ga ook zeker niet mijn best doen om het tegendeel te bewijzenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:00 schreef Fretwork het volgende:
Neemt niet weg dat je waarschijnlijk een vervelend klein mannetje bent ;')
Okquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat mag. Dat is jouw mening en dat is je goed recht. Ga ook zeker niet mijn best doen om het tegendeel te bewijzen
Pinky swearquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ok, pinky swear op het niet bewijzen van het tegendeel?
Vraag me heel erg af wat voor triest hoofd er achter jou schuil gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef very het volgende:
Kijk dan, wat een ongelofelijke kutkop die kerel heeft.
Met z'n infantiele voorliefde voor Mickey Mouse
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd, maar toen ik me omdraaide was ie al weg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:57 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Vraag me heel erg af wat voor triest hoofd er achter jou schuil gaat.
Dat fragment dat ie gaat janken ook?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Nee serieus?![]()
![]()
![]()
Iemand een fragmentje van dit voorval?
Oh wacht, kijk wel even op zijn Facebook/twitter. Daar heeft hij hem zelf al op gepost
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |