Ik heb er helemaal geen ervaring mee gelukkigquote:Op maandag 21 juli 2014 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Maar prima alle medicatie is troep omdat Amarantha er slechte ervaring mee heeft
Nee vrees het niet, 2 seizoenen terug was er ook al één die niet online mochtquote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Staat het niet ergens op YouTube of via een andere site?
Is het zo dat mensen met een betere weerstand ofzo er beter op reageren?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die er goed op reageren. Dat is echt oer persoon verschillend.
Ik heb ook wat bijwerkingen maar niet de allerergste
Neequote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is het zo dat mensen met een betere weerstand ofzo er beter op reageren?
Hmm, dus er is niet iets wat te maken heeft met of je er beter of slechter op reageert?quote:
En hij word ook niet herhaald op TV?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee vrees het niet, 2 seizoenen terug was er ook al één die niet online mocht
en verder?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga er wel ziekelijk van zwetendat is wel echt fucked up
Maak je niet drukquote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, dus er is niet iets wat te maken heeft met of je er beter of slechter op reageert?
Verder valt et mee. Ja wel slechter libidoquote:
Heb gelezen dat je penis soms onnatuurlijke vormen kan aannemen. Ook ga je heel ongecontroleerd ruften.quote:
Laat je gewoon goed voorlichten en hou goed in de gaten wat er met je gebeurt als je het neemt.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, dus er is niet iets wat te maken heeft met of je er beter of slechter op reageert?
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb gelezen dat je penis soms onnatuurlijke vormen kan aannemen. Ook ga je heel ongecontroleerd ruften.
Okee.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak je niet druk
Er is een kans dat ze je geen eens medicatie adviseren
En als ze dat wel doen mag je het ook weigeren.
Ik let er nooit zo opquote:Op maandag 21 juli 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het idee dat ik tegenwoordig meer moedervlekken heb dan vroeger.
Okee.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat je gewoon goed voorlichten en hou goed in de gaten wat er met je gebeurt als je het neemt.
Ach joh, scheelt werk.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder valt et mee. Ja wel slechter libido
Eind deze maand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |