Maar dan is het niet meteen rotzooi?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou antidepressiva enz krijgen, zonder die rotzooi is het toch goed gekomen
Ik vind alle medicatie van de psy rotzooiquote:Op maandag 21 juli 2014 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het niet meteen rotzooi?
Ik slik ook anti-depressiva en ben stuk minder labiel dan een paar jaar geleden
Het is rotzooi omdat het zo ontzettend veel vervelende bijwerkingen heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het niet meteen rotzooi?
Ik slik ook anti-depressiva en ben stuk minder labiel dan een paar jaar geleden
Bijwerkingen zoals?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is rotzooi omdat het zo ontzettend veel vervelende bijwerkingen heeft.
Niet voor iedereenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is rotzooi omdat het zo ontzettend veel vervelende bijwerkingen heeft.
Er zijn verschillende soorten, merken, anti-depressiva. Die zullen niet allemaal dezelfde bijwerkingen hebben.quote:
Oohh..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten, merken, anti-depressiva. Die zullen niet allemaal dezelfde bijwerkingen hebben.
Maar het kan dat je niet meer voelt dat je vol zit, en dus door blijft eten. Verminderde seksdrive, erectieproblemen, hoofdpijn, slecht zien, hevig zweten, hartkloppingen etc.
Je bent 14, je gaat echt niet aan de ADquote:
Alsof dat de enige medicatie is met bijwerkingen..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent 14, je gaat echt niet aan de AD
15*quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan wel hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ik weet al lang dat alle medicijnen wel bijwerkingen hebben dus ook wat ik zou kunnen gaan krijgen.quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof dat de enige medicatie is met bijwerkingen..
Maar liever doen ze het niet. Voor een kind is dat ook niet juiste oplossingquote:
15? Gozer, je ballen zijn amper ingedaald. Pak je rust.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
15*
Maar een zoon van een vriendin van mijn moeder had ook wat ik heb en kreeg ook AD...
Mwah mij lieten ze gewoon prozac poppen toen ik binnenliep bij ggz op 13-14equote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar liever doen ze het niet. Voor een kind is dat ook niet juiste oplossing
Er zijn ook mensen die er goed op reageren. Dat is echt oer persoon verschillend.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, ik weet al lang dat alle medicijnen wel bijwerkingen hebben dus ook wat ik zou kunnen gaan krijgen.
Staat het niet ergens op YouTube of via een andere site?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, gisteren is Spuiten & Slikken Op Reis weer begonnen. Eerste aflevering mag/kan niet online gezet worden![]()
Rust heb ik nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
15? Gozer, je ballen zijn amper ingedaald. Pak je rust.
Dat gebeurt op je 4de al.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
15? Gozer, je ballen zijn amper ingedaald. Pak je rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |