quote:Op maandag 21 juli 2014 07:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zou om 7 uur iemand langskomen. Deze is pas net geweest. Had een uur langer kunnen slapen.
FML.
Vervangen van mijn schuurdeur. En ze beginnen om 7 uur met hun werk.quote:
zo vroegquote:Op maandag 21 juli 2014 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vervangen van mijn schuurdeur. En ze beginnen om 7 uur met hun werk.
En een muggebult op mijn dijbeen ook nog, Wat een kutdag.
Beter dat je het er hier uitgooit dan op je werk.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:33 schreef supersof het volgende:
Ben echt aan het zeuren vandaagniet gezellig
daar zeik ik heel de dag door in mn hoofd. Sommige klantenquote:Op maandag 21 juli 2014 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dat je het er hier uitgooit dan op je werk.
Hoe doen klanten moeilijk dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 08:44 schreef supersof het volgende:
[..]
daar zeik ik heel de dag door in mn hoofd. Sommige klanten
Hopelijk blijft het kut weer en komt er niemand. Is meestal toch al rustig op maandag.
Hij zei zelf kinderpsychiater , weet zelf niet zo goed wat het verschil tussen deze twee is dus ik zie wel wat er vanmiddag op de verwijsbrief staat.quote:
Psychiater is wel intenserquote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij zei zelf kinderpsychiater , weet zelf niet zo goed wat het verschil tussen deze twee is dus ik zie wel wat er vanmiddag op de verwijsbrief staat.
Goed dat je dat gedaan hebt.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij zei zelf kinderpsychiater , weet zelf niet zo goed wat het verschil tussen deze twee is dus ik zie wel wat er vanmiddag op de verwijsbrief staat.
Goed zoquote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de situatie natuurlijk. Misschien is het simpelweg geen probleem wat een psycholoog op kan lossen. Of hij krijgt medicijnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |