Maar Fylax is jou niet. Het lijkt me beter om eerst de mening van de professional af te wachten.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Riepen ze bij mij ook altijd en ik ben er zonder medicatie bovenop gekomen
Dat is waar maar ze proberen tegenwoordig wel erg snel medicatie erin te gooienquote:Op maandag 21 juli 2014 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Fylax is jou niet. Het lijkt me beter om eerst de mening van de professional af te wachten.
Nee johquote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet Fylax nou naar een psychiater door die vriendin van hem?
Dit dacht ik ook meteenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Medicatie zal ik me niet zomaar laten aanpraten hoor Fylax!
Is goed!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Riepen ze bij mij ook altijd en ik ben er zonder medicatie bovenop gekomen
Nee hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ons Fylaxje is niet zo'n goed in z'n hoofdquote:Op maandag 21 juli 2014 11:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook meteenWat is er met ons Fylaxje
Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er in ieder geval goed over na voor je dat doet.. en vraag om de alternatievenquote:
Hij gaat er voor het eerst heenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er in ieder geval goed over na voor je dat doet.. en vraag om de alternatieven
Hmm ja okee snap ik, dankje!quote:Op maandag 21 juli 2014 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er in ieder geval goed over na voor je dat doet.. en vraag om de alternatieven
Goed puntquote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat er voor het eerst heen
Er wordt niet eens gesproken over medicatie. Voor hij doorverwezen is duurt het weken en een onderzoek duurt ook weken.
Wat fok-it zegt.. grote kans dat het nog wel even duurt voor ze er over beginnenquote:
Hmm, nja ik zie wel hoe het gaat hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef Fok-it het volgende:
En medicatie is zo slecht nog niet
De een reageert beter op therapie de ander op medicatie. No big deal
Toch is het helemaal geen gek idee om eerst therapie te proberenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef Fok-it het volgende:
En medicatie is zo slecht nog niet
De een reageert beter op therapie de ander op medicatie. No big deal
Wordt vaak in combinatie gedaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch is het helemaal niet gek om eerst therapie te proberen
Tja ik ben gewoon niet zo'n fan er vanquote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt vaak in combinatie gedaan.
Ze hebben er niet voor niets zo'n lange studie voor gedaan heze schrijven je heus niet zomaar pillen voor, ze weten wel waar ze het over hebben
Mijn moeder zelf ook niet echt zei ze...quote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik ben gewoon niet zo'n fan er van
Niemand lijkt mequote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik ben gewoon niet zo'n fan er van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |