Is dat zo ja?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Als er haar uit moedervlekken groeit is het sowieso ongevaarlijk.
Heb er een op mijn hand die ik moet epilerenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er een op mijn hand die ik moet epileren
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een grapje is leuk maar dit is gewoon mensonterend. Paxcon doet nota bene nog zijn best om zijn stelling te onderbouwen na jouw kinderachtige, maar voornamelijk zeer triest geplaatste reactie aan zijn adres
Als dit het niveau is wat jij nastreeft ga ik toch maar eens kijken of een ban een mogelijkheid is.
Sterktequote:
Ik heb wel eens gelezen dat je dat juist niet moet doen, omdat het de celgroei of iets dan zou stimuleren.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er een op mijn hand die ik moet epileren
Meestal knip ik het zodat het gewoon korte haartjes worden net als over mijn hele arm.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je dat juist niet moet doen, omdat het de celgroei of iets dan zou stimuleren.
Eens kijken wat ik terug kan vinden.
Wel echt een niets toevoegende user overigens.quote:
Brugklasquote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel echt een niets toevoegende user overigens.
Gelukkig ben ik inmiddels overgestapt op het Brugklas topic.
Jij zou die serie moeten verdoemen na je liefdesdramaquote:
Eigenlijk wel he.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou die serie moeten verdoemen na je liefdesdrama
Hm, het lijkt vooral te gaan om ontstekingen die kunnen voorkomen als je epileert.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal knip ik het zodat het gewoon korte haartjes worden net als over mijn hele arm.
Ook met vriendin zou je 'legaal' naar hun moeten kunnen kijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.
Vind de serie eigenlijk nu nog leuker nu ik legaal naar Anouk en Fien kan kijken.![]()
Zo dacht vriendin er niet overquote:Op maandag 21 juli 2014 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook met vriendin zou je 'legaal' naar hun moeten kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |