1 partijquote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig tegen Nederland. Maar het doet wel pijn dat er grote partijen zijn met anti polenmeldpunt snap je.
Die vlag is een stuk mooier dan de echte Nederlandse vlag.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Willekeurig voorbeeld - als je deze foto ziet moet je weten dát er iets raar is, waarom, en wat dat kan betekenen.
[ afbeelding ]
Foto is gemaakt bij een PVV-bijeenkomst in Den Haag. De vlag die gedragen wordt is de Prinsenvlag - de originele vlag van de opstandelingen in de Tachtigjarige Oorlog bij gevechten tegen de Spanjaarden. Daarom is hij een symbool van opstandigheid en niet neerleggen bij gezag. In en voor de Tweede Wereldoorlog is hij geadopteerd door NSB'ers, dus als je hem tegenwoordig zo ziet is dat een teken van rechtsextremisten of neo-nazi's.quote:
Mensen zijn bang voor hun banen en voor een invasie van Polen, overheid zou eens beter moeten communiceren daar in dan zou niemand zich er druk om maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig tegen Nederland. Maar het doet wel pijn dat er grote partijen zijn met anti polenmeldpunt snap je.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vlag is een stuk mooier dan de echte Nederlandse vlag.
Dat wist ik dus echt nietquote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Foto is gemaakt bij een PVV-bijeenkomst in Den Haag. De vlag die gedragen wordt is de Prinsenvlag - de originele vlag van de opstandelingen in de Tachtigjarige Oorlog bij gevechten tegen de Spanjaarden. Daarom is hij een symbool van opstandigheid en niet neerleggen bij gezag. In en voor de Tweede Wereldoorlog is hij geadopteerd door NSB'ers, dus als je hem tegenwoordig zo ziet is dat een teken van rechtsextremisten of neo-nazi's.
Ja. Dat doet best pijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 partij
Maar inderdaad, groot deel van Nederland voelt zich daar goed bij.
De Nederlandse vlag werd pas officieel rood-wit-blauw net voor de Tweede Wereldoorlog (hoewel het al eeuwen daarvoor praktisch zo was) gemaakt door de Koningin om te laten zien dat we niets van NSB'ers moesten hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wist ik dus echt niet![]()
Wel goed om te weten
Niet dat soort debielen verwarren voor de gemiddelde Nederlander, alsjeblieft.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Terwijl mijn oma d'r halve leven in de verzorging in Nederland heeft gewerkt.
En m'n moeder ook d'r hele leven hier heeft gewerkt.
Nee dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet dat soort debielen verwarren voor de gemiddelde Nederlander, alsjeblieft.
Oorlog maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Nederlandse vlag werd pas officieel rood-wit-blauw net voor de Tweede Wereldoorlog (hoewel het al eeuwen daarvoor praktisch zo was) gemaakt door de Koningin om te laten zien dat we niets van NSB'ers moesten hebben.
Haat het accent en feit dat ze links rijden vasthouden aan GBP asociaal gedrag op vakantie Labout Thatcher Beatles 2.5 beer Pubs Londen met zijn overdreven woningprijzen en taxes Heizel Hillsboro Leeds United Mr Bean BBC Saville.quote:
Alsnog een te groot deel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel.
Maar wel een vrij groot deel.
Het is niet zo dat ik elke Nederlander daar op afreken.
Ik kan me daar zo aan storen hè. Wilders verpest het beeld van Nederlanders overal waar hij komt. Zelfs onze handelsrelatie met Saudi-Arabië is verneukt door die kerelquote:Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel.
Maar wel een vrij groot deel.
Het is niet zo dat ik elke Nederlander daar op afreken.
Hahahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Haat het accent en feit dat ze links rijden vasthouden aan GBP asociaal gedrag op vakantie Labout Thatcher Beatles 2.5 beer Pubs Londen met zijn overdreven woningprijzen en taxes Heizel Hillsboro Leeds United Mr Bean BBC Saville.
En dan heb ik het nog niet eens over het elftal gehad.
Moest lachenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Haat het accent en feit dat ze links rijden vasthouden aan GBP asociaal gedrag op vakantie Labout Thatcher Beatles 2.5 beer Pubs Londen met zijn overdreven woningprijzen en taxes Heizel Hillsboro Leeds United Mr Bean BBC Saville.
Mr Bean hatenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor mezelf vind ik het niet zo erg.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me daar zo aan storen hè. Wilders verpest het beeld van Nederlanders overal waar hij komt. Zelfs onze handelsrelatie met Saudi-Arabië is verneukt door die kerel
Euhquote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |