Noem 5 bekende hits van Marco Borsato?quote:
Lopen over Waterquote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem 5 bekende hits van Marco Borsato?
Lekker over alles zeiken = goede Nederlanderquote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof zulke bullshit leren je een betere Nederlander maakt.
Gewoon met witte sokken aan afdingen bij de bakker terwijl je klaagt over het weer dan hoor er helemaal bij.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lopen over Water
Meeste Dromen zijn Bedrog
pas.
Ik heb tijdens het WK wel wat te erg doorgedraafd op FOK!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon met witte sokken aan afdingen bij de bakker terwijl je klaagt over het weer dan hoor er helemaal bij.
Het is inderdaad niet zo dat het je een betere Nederlander maakt, maar ik vind dat elke Nederlander wel wat basiskennis over zijn land moet hebben. En dat heeft bijna niemand, dus laten we dan beginnen bij de nieuwe Nederlanders.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het WK wel wat te erg doorgedraafd op FOK!
Mwah, op emotie gebasseerd.quote:
Ligt eraan op wat voor gebied.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo dat het je een betere Nederlander maakt, maar ik vind dat elke Nederlander wel wat basiskennis over zijn land moet hebben. En dat heeft bijna niemand, dus laten we dan beginnen bij de nieuwe Nederlanders.
Snap dat wel als je het zo uitlegt jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, op emotie gebasseerd.
Ik gun Nederland het wel meer dan veel landen.
Maar voel me onbewust toch wat in de steek gelaten door Nederland.
Nee, gewoon algemene Nederlandse geschiedenis. Wie was de eerste koning? Hoe oud (ongeveer) is ons land, de Grondwet, de Tweede Kamer, dat soort fratsen. Is belangrijk voor je opvoeding en je latere kijk op de wereld.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor gebied.
Bekende schilderkunst ken ik echt niks van![]()
Ja de Nachtwacht. en nog wat dingetjes
Ja klopt wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, gewoon algemene Nederlandse geschiedenis. Wie was de eerste koning? Hoe oud (ongeveer) is ons land, de Grondwet, de Tweede Kamer, dat soort fratsen. Is belangrijk voor je opvoeding en je latere kijk op de wereld.
Heeft toch allemaal geen nut om daar kennis van te nemen man.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, gewoon algemene Nederlandse geschiedenis. Wie was de eerste koning? Hoe oud (ongeveer) is ons land, de Grondwet, de Tweede Kamer, dat soort fratsen. Is belangrijk voor je opvoeding en je latere kijk op de wereld.
Ohquote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, op emotie gebasseerd.
Ik gun Nederland het wel meer dan veel landen.
Maar voel me onbewust toch wat in de steek gelaten door Nederland.
Ik heb dat dus allemaal nooit ergens meegekregenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat terwijl je wel vet veel weet over de Britse geschiedenisquote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus allemaal nooit ergens meegekregen
Natuurlijk wel. Willekeurig voorbeeld - als je deze foto ziet moet je weten dát er iets raar is, waarom, en wat dat kan betekenen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft toch allemaal geen nut om daar kennis van te nemen man.
Leg uitquote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Willekeurig voorbeeld - als je deze foto ziet moet je weten dát er iets raar is, waarom, en wat dat kan betekenen.
[ afbeelding ]
Dat neem ik je ook niet kwalijk hoor. Wordt nauwelijks onderwezen op middelbare scholen. Ik had het meer over mensen met een Nederlandse opvoeding die het nog niet weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus allemaal nooit ergens meegekregen
Prinsenvlagquote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Willekeurig voorbeeld - als je deze foto ziet moet je weten dát er iets raar is, waarom, en wat dat kan betekenen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |