Haarlem.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Noord-Holland?
Haarlemquote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Noord-Holland?
Ach de meeste dingen die wil je toch niet weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel gewoonten etc.
Ik besef me ook pas een jaar dat ik eigenlijk debiel weinig van Nederland wist
Haten op de mooiste stad van Nederlandquote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haarlem.
Dat wist ik dan wel door mijn haat aan Amsterdam.
Hoe heet het gerecht van wortels, ui en gestampte aardappel?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haarlem.
Dat wist ik dan wel door mijn haat aan Amsterdam.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heet het gerecht van wortels, ui en gestampte aardappel?
Peen en uienquote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heet het gerecht van wortels, ui en gestampte aardappel?
Echt konkovies datquote:
Ja. Wanneer was de slag bij Nieuwpoort? Wie was de koningin vóór Wilhelmina? Hoe veel coupletten heeft het Wilhelmus?quote:
Emma toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Wanneer was de slag bij Nieuwpoort? Wie was de koningin vóór Wilhelmina? Hoe veel coupletten heeft het Wilhelmus?
Weet ik allemaal nietquote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Wanneer was de slag bij Nieuwpoort? Wie was de koningin vóór Wilhelmina? Hoe veel coupletten heeft het Wilhelmus?
Ja voorganger Wilhelmina dahquote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, in 1600. Wtf is dat voor antwoord.
Dat las ik laatst ook ergens inderdaad. Niet in de Donald duck of zo?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
Ik heb weer een leuk feitje geleerd: wortels waren ooit wit en zijn toen ze naar Nederland gekomen zijn gekruist tot ze oranje waren om de Oranjes te eren.
Emma was koningin voor Wilhelmina.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, in 1600. Wtf is dat voor antwoord.
Denk dat 90% van Nederland daarop faalt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 1 keer inburgeringstest gedaan voor de grap.
Faalde echt hard
Alsof zulke bullshit leren je een betere Nederlander maaktquote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 1 keer inburgeringstest gedaan voor de grap.
Faalde echt hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |