SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Ik dacht dat iedereen dat afschuwelijke kutnummer kende.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ach Sof kende Nothing Else Matters niet dus![]()
dat was wel grappig jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ach Sof kende Nothing Else Matters niet dus![]()
Gaaf man. Met dat hele orkest achter hem. Blijft een bazennummer.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat afschuwelijke kutnummer kende.
Je moet niet onderschatten wat je mist als je vader geen Nederlands spreekt en je moeder geen Nederlandse opvoeding heeft gehadquote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, maar wel van gehoord ooit toch
Zeurnummer. Ze doen niet eens hun bést om iets tofs te maken. Dat het de enige grote mainstream hit van Metallica ooit is geeft wel aan hoe inhoudsloos en makkelijk het is. En dan dat gitaarintroquote:Op maandag 21 juli 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaaf man. Met dat hele orkest achter hem. Blijft een bazennummer.
Dat is de S&M versie? Origineel is wel mooi maar ook dat is niet van Metallica.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaaf man. Met dat hele orkest achter hem. Blijft een bazennummer.
Lange vingers heb je danquote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeurnummer. Ze doen niet eens hun bést om iets tofs te maken. Dat het de enige grote mainstream hit van Metallica ooit is geeft wel aan hoe inhoudsloos en makkelijk het is. En dan dat gitaarintroJe kunt het letterlijk spelen met één hand. Kun je met de andere je oren dicht houden.
Iemand hier laatst kende Smells Like Teen Spirit en Nirvana niet. "Ik luister niet naar dat soort muziek" was de uitleg. Weet niet meer wie.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
Die komt toch elk jaar terug in de top 2000 etc?
Dan leef je wel onder een steen, alsof wij Yellow Submarine of Let it Be niet zouden kennen omdat het decennia voordat we geboren zijn is opgenomen
Bedoel de andere hand waarmee je allebei je oren dicht houdtquote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen het eerste stukjeAlleen maar open snaren zijn dat namelijk.
LMI kende Nirvana nietquote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand hier laatst kende Smells Like Teen Spirit en Nirvana niet. "Ik luister niet naar dat soort muziek" was de uitleg. Weet niet meer wie.En toen ik en anderen zeiden dat dat onderdeel van je algemene kennis hoort te zijn ontspoorde het gesprek een beetje.
Oh LMI inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ken een Nirvana niet en Creep ken ik ook niet, lekker boeie
Ikquote:Op maandag 21 juli 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel de andere hand waarmee je allebei je oren dicht houdt
Zoals bekkenstotenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Door FOK! wel veel Nederlandse dingen geleerd
Ja jij denkt meer na over dat soort dingen, daar kijk ik niet echt naarquote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeurnummer. Ze doen niet eens hun bést om iets tofs te maken. Dat het de enige grote mainstream hit van Metallica ooit is geeft wel aan hoe inhoudsloos en makkelijk het is. En dan dat gitaarintroJe kunt het letterlijk spelen met één hand. Kun je met de andere je oren dicht houden.
Nee, maar wel gewoonten etc.quote:
Dat is ook logisch natuurlijk. Maar ik vind het echt verschrikkelijk, terwijl ik het meeste van Metallica best kan hebben. Niet dat ik echt groot fan ben...quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij denkt meer na over dat soort dingen, daar kijk ik niet echt naar
Wat is de hoofdstad van Noord-Holland?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel gewoonten etc.
Ik besef me ook pas een jaar dat ik eigenlijk debiel weinig van Nederland wist
Haarlem.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Noord-Holland?
Haarlemquote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Noord-Holland?
Ach de meeste dingen die wil je toch niet weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel gewoonten etc.
Ik besef me ook pas een jaar dat ik eigenlijk debiel weinig van Nederland wist
Haten op de mooiste stad van Nederlandquote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haarlem.
Dat wist ik dan wel door mijn haat aan Amsterdam.
Hoe heet het gerecht van wortels, ui en gestampte aardappel?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haarlem.
Dat wist ik dan wel door mijn haat aan Amsterdam.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heet het gerecht van wortels, ui en gestampte aardappel?
Peen en uienquote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heet het gerecht van wortels, ui en gestampte aardappel?
Echt konkovies datquote:
Ja. Wanneer was de slag bij Nieuwpoort? Wie was de koningin vóór Wilhelmina? Hoe veel coupletten heeft het Wilhelmus?quote:
Emma toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Wanneer was de slag bij Nieuwpoort? Wie was de koningin vóór Wilhelmina? Hoe veel coupletten heeft het Wilhelmus?
Weet ik allemaal nietquote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Wanneer was de slag bij Nieuwpoort? Wie was de koningin vóór Wilhelmina? Hoe veel coupletten heeft het Wilhelmus?
Ja voorganger Wilhelmina dahquote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, in 1600. Wtf is dat voor antwoord.
Dat las ik laatst ook ergens inderdaad. Niet in de Donald duck of zo?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
Ik heb weer een leuk feitje geleerd: wortels waren ooit wit en zijn toen ze naar Nederland gekomen zijn gekruist tot ze oranje waren om de Oranjes te eren.
Emma was koningin voor Wilhelmina.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, in 1600. Wtf is dat voor antwoord.
Denk dat 90% van Nederland daarop faalt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 1 keer inburgeringstest gedaan voor de grap.
Faalde echt hard
Alsof zulke bullshit leren je een betere Nederlander maaktquote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 1 keer inburgeringstest gedaan voor de grap.
Faalde echt hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |