SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Morgen toch weer een dagquote:Op maandag 21 juli 2014 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het moeilijk om te zeggen: OKE NU GA IK NAAR BED DAG
en dan alles af te sluiten
moet 7 uur opquote:
Ben je weleens op TL geweest dan?quote:
ik klap hem jaquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel een keer op een festival geweest.
Zelfs in een tent.
vind ik jou echt geen type voorquote:Op maandag 21 juli 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel een keer op een festival geweest.
Zelfs in een tent.
ja in vergelijking met 5.45 bij AHquote:
wat voor festival was dat danquote:Op maandag 21 juli 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was jong en onbezonnen
Was best leuk al met al.
pinkpop = familiepoprockquote:Op maandag 21 juli 2014 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet echt wat per festival het 'genre' is ofzo
dus geen idee naar welke ik nog meer zou willen
wel bazenfestivalquote:
dat is wel zieke line-up tochquote:
Ik moet er soms om 03:00uur alweer uitquote:
Sletquote:Op maandag 21 juli 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen zelfs in tent geneukt.
Ja wie had dat gedacht.
Ga mee volgend jaarquote:
De rest lijkt me wel kut, dat is teveel hardstyle en shitquote:
Is dat die regenrace?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
"F1 1997 12 Belgium"
Genot op deze nacht
wat is tomorrowland dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rest lijkt me wel kut, dat is teveel hardstyle en shit
Hardstyle=baasquote:Op maandag 21 juli 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
House denk ik?quote:
Daar zou ik ook niet naartoe gaan denk ikquote:Op maandag 21 juli 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al gebeurt dat wel vaak in Belgiëquote:
Krijg je oortiefus vanquote:
wowquote:Op maandag 21 juli 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pinkpop = familiepoprock
lowlands = hype-indie (op het moment veel electro dus, enkele jaren terug veel britpop enz)
best kept secret = alternative rock en ambientachtige electro
pukkelpop = lowlands maar dan in bels
extrema = electro + wat chartdance
tomorrowland is volgens mij een beetje extrema maar dan groter
dour is beetje zoals lowlands maar dan ook met meer electro, ergens in wallonie. is wel fucking vies naar wat ik hoor
Haha, dat zou wel baas zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Volgend jaar een FOK!-vlag op Tomorrowland?
Ik muzikaal gezien ook niet, maar met genoeg alcohol op wil ik best wel even doen alsof ik oprecht aan het hakken ben.quote:
Ik vind hardstyle gewoon leuker, ben ook niet met hardcore opgegroeid weet je welquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
Veel Polen hier houden wel van hardcore Inso kennen het ook wel uit Duitsland nog
Jij ging toch om 12 uur slapen trouwens?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wowjij weet er veel van
ik ga volgend jaar kijken welke line-up ik leuk vind en ga dan sowieso naar een toe
wat is ambientquote:Op maandag 21 juli 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou vooral van ambient en van digital hardcore, rest trekt me niet zo
Ik ga sowieso best kept secret en dan nog wellicht een ander festival met toffe lineupquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wowjij weet er veel van
ik ga volgend jaar kijken welke line-up ik leuk vind en ga dan sowieso naar een toe
Ja maar ik ga niet met Yvonne naar een dance-festivalquote:
op happy kan ik dat wel, op hardcore nietquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik muzikaal gezien ook niet, maar met genoeg alcohol op wil ik best wel even doen alsof ik oprecht aan het hakken ben.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet met Yvonne naar een dance-festival
Sziget?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga sowieso best kept secret en dan nog wellicht een ander festival met toffe lineup
let niet zo op mijquote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij ging toch om 12 uur slapen trouwens?
Muziek zo simpel mogelijk houden en het toch extreem dromerig/relax laten klinken. Vaak met natuurinvloeden erbij.quote:
Lady Dana - Scorpia dat was idd wel die tijd jaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind hardstyle gewoon leuker, ben ook niet met hardcore opgegroeid weet je wel
hoe was hetquote:
rustige, soundscape-achtige muziek met synthesizersquote:
heb je goed volgehouden danquote:
zoals muziek van majestic, soundyouneed en mrrevillz op youtube?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
rustige, soundscape-achtige muziek met synthesizers
watte?quote:
23stequote:
Die is aan het djenzenquote:
quote:
quote:
Ja wel gezelligquote:
Sziget draait allang niet meer om de muziek maar meer het gedoe eromheen. Heeft Wacken ook wel een beetje op het gebied van metal.quote:
schijnt lekker te zijnquote:
Had je d`r al eerder gedate?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja wel gezelligSamen sushi gemaakt (
) en ze had apple crumble als toetje
![]()
![]()
Toen gezellig op de bank gezeten en gekroeld.
Ja wat is hetquote:Op maandag 21 juli 2014 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
schijnt lekker te zijn
en vermakelijk om te kijken naar mensen die daar zitten en het personeel
Gekroeldquote:Op maandag 21 juli 2014 00:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
schattigquote:Op maandag 21 juli 2014 00:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
kutwijfquote:
dat is meer deephouse denk ik. ambient heeft vaak geen beat, itt andere elektronische muziekquote:Op maandag 21 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
zoals muziek van majestic, soundyouneed en mrrevillz op youtube?anders weet ik het nog niet
hoezoquote:Op maandag 21 juli 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft week extra gekregen he
Racisten op FOK!
doe eens voorbeeld danquote:Op maandag 21 juli 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is meer deephouse denk ik. ambient heeft vaak geen beat, itt andere elektronische muziek
moet jij ook je mond houden gekquote:
Niet bijzonder ditquote:
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Mort, ik zie een blote kut
KLB / Kale pik
INGRIJPEN.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Mort, ik zie een blote kut
KLB / Kale pik
INGRIJPEN.
ik troll jou ookquote:Op maandag 21 juli 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
troll je maar joh
Weet niet waarom denk misschien kloon of zo
Ik hou niet van blote kutten ongevraagd op mijn beeldschermquote:Op maandag 21 juli 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ga je gelijk snitchen dan
zin in morgen?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik hou niet van blote kutten ongevraagd op mijn beeldscherm
Oh dus je hebt met een ladyboy gedate vanavond?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus je hebt met een ladyboy gedate vanavond?
niet echt mijn ding, te langzaam ;squote:
Oké Etsu.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
etsu zit in de treinquote:
vind het wel chill maar ben ook dream pop liefhebberquote:
Ja, jij ditcht mij ook omdat ik niet op grote tieten valquote:
ik kan niet praten in genres want weet niet wat wat isquote:Op maandag 21 juli 2014 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vind het wel chill maar ben ook dream pop liefhebber
maar moet wel in de mood zijn ja
Ja dat is wat anders dan insinueren dat ik met een ladyboy gedate heb.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij ditcht mij ook omdat ik niet op grote tieten val
ja dit zijn ook vrij wazige genres, er is niet echt een bekende dreampopband ofzoquote:Op maandag 21 juli 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet praten in genres want weet niet wat wat is![]()
Dat was een slecht grapje.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders dan insinueren dat ik met een ladyboy gedate heb.
heb ik toch niks aanquote:Op maandag 21 juli 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja dit zijn ook vrij wazige genres, er is niet echt een bekende dreampopband ofzo
ik mis hemquote:
ahquote:Op maandag 21 juli 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was een slecht grapje.
Op wat voor vrouwen val je dan?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Als het klikt maakt je voorkeur sowieso niet veel uit nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ah
Hmm ja denk wel blond, alhoewel deze donkerblonde krullen had.Als het klikt dan klikt het.. overigens wel altijd Nederlands
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig komt Tjacka weer terug morgen.
geloof ik niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb het dr ook gevraagdOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je vergeet de dikke tietenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ah
Hmm ja denk wel blond, alhoewel deze donkerblonde krullen had.Als het klikt dan klikt het.. overigens wel altijd Nederlands
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig komt Tjacka weer terug morgen.
Met een FOK!er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
geloof ik niks van
heb het dr ook gevraagd
nog vragen ookquote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
geloof ik niks van
heb het dr ook gevraagd
ja en ik had al van iemand anders gehoord dat jij het had gehoord en dat je het had rondbazuint en toen vroeg ik het aan dr en ze zei dat het niet waar isquote:Op maandag 21 juli 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niet.
Hij kwam het zelf net zeggen in topic
quote:
ja hoezo nietquote:
Gewoon niet al te serieus nemen mensen die zo roddelen toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik had al van iemand anders gehoord dat jij het had gehoord en dat je het had rondbazuint en toen vroeg ik het aan dr en ze zei dat het niet waar is
gelukkigquote:
boeiend.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik had al van iemand anders gehoord dat jij het had gehoord en dat je het had rondbazuint en toen vroeg ik het aan dr en ze zei dat het niet waar is
wie mag hem wel?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg het idee dat Elan René niet zo mag.
Is Elan de enige dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
sjongequote:
johannes vindt hem zijn tijgernootjequote:
ja dat is best leukquote:
ook wel heel erg downtempoquote:
Steun mijn broeder HMF in zijn strijd tegen alle mensen die hun macht misbruiken ONVOORWAARDELIJK.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie trollquote:
Hij was de populairste mod in VBL 2012quote:
Don en LR beste VBL mods ooitquote:Op maandag 21 juli 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was de populairste mod in VBL 2012
En nu in 2013 heeft hij de Higler-award gewonnen (meest slechte mod).
Geen idee waar die jongen allemaal mee bezig is zijn reputatie zo vergooien in 1 jaar tijd.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga toch maar slapen![]()
Morgen weer vroeg op. Bedankt dat ik een avond stage mocht lopen bij een professionele SC
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga toch maar slapen![]()
Morgen weer vroeg op. Bedankt dat ik een avond stage mocht lopen bij een professionele SC
da sandman natuurlijkquote:
Woont hij in KL?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
privechauffeur hij leeft die leef
hij is mijn voorbeeld
is goed heb ook camelquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
hoi
ik ben weer thuis
tijd voor kameeltje
inso doe je mee
Nice.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na de zomer wel, hij gaat daar werken
hou van je slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
xxquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
hou ook van jouquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
Slaap lekker.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
trustenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
Goede leefquote:
schoonouders gaan waarschijnlijk in singapore wonen volgend jaar.quote:
Getrouwd. Gezin. Zeer goede baan. Overal kunnen werken.quote:
Singapore is ook wel leuk ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
schoonouders gaan waarschijnlijk in singapore wonen volgend jaar.
Sowieso dat ik daar vaak heen ga
Gaat vaak een hoop schijn achter schuil man.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Getrouwd. Gezin. Zeer goede baan. Overal kunnen werken.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore is ook wel leuk ja.
Chillen op het dak van dat hotel met dat zwembad
Vaalk elke stadje ander schatje danquote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat vaak een hoop schijn achter schuil man.
Niet dat om te suggereren dat dat bij hem zo zou zijn maar als je veel geld hebt en de wereld rondreist probeer dan maar eens je huwelijk goed te houden.
Hoe bedoel je (serieus)?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat vaak een hoop schijn achter schuil man.
Niet dat om te suggereren dat dat bij hem zo zou zijn maar als je veel geld hebt en de wereld rondreist probeer dan maar eens je huwelijk goed te houden.
Mag je alleen niet op als je geen hotelgast bentquote:
maar ga dan wel op bezoek in singaporequote:Op maandag 21 juli 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je alleen niet op als je geen hotelgast bent
100 dollar per nacht
Echt ja vriendin van m'n ma ook die man had eigen bedrijf reisde de wereld rond dure auto leuk gezin maar wel altijd bezig geld te harkenquote:
Schoonvader reist ook vaak (stiefvader van m'n vriendin). Is heel vaak weg om geld te verdienen. Maar ondertussen wel vaderfiguur dit dat en betaald om stiefkinderen te laten studeren.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt ja vriendin van m'n ma ook die man had eigen bedrijf reisde de wereld rond dure auto leuk gezin maar wel altijd bezig geld te harken
Nu is zij alleen met de kinderen van 15 en 17 en hij neukt een of ander Balinees sambagrietje van 25 jaar jonger en woont in het buitenland o wat een perfect leven
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je (serieus)?
Kan toch gewoon goed gaan?
Heel vaak weg en toch vaderfiguur zijn lijkt me moeilijk man.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schoonvader reist ook vaak (stiefvader van m'n vriendin). Is heel vaak weg om geld te verdienen. Maar ondertussen wel vaderfiguur dit dat en betaald om stiefkinderen te laten studeren.
Is toch goed?
En hij ziet wat van de wereld alles, lijkt me wel mooi leef man
Nouja, niet ideaal natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel vaak weg en toch vaderfiguur zijn lijkt me moeilijk man.
Ouder is toch waar je altijd op kan terugvallen of zie je dat anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja, niet ideaal natuurlijk.
Maar wel beter dan helemaal niets wat anders het geval was geweest.
Wel altijd bij belangrijke dingen enzo.
In LA heb je dat toch overalquote:
Jaquote:
Tja, ik zie liever een vaderfiguur die vaak weg is maar als het echt nodig is er wel is dan iemand die er wel elke dag was maar er nooit "echt" was snap je.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
Ouder is toch waar je altijd op kan terugvallen of zie je dat anders.
Echt baas jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
op dat grote gebouw met die 3 torens, echt baas
Ja snapquote:Op maandag 21 juli 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, ik zie liever een vaderfiguur die vaak weg is maar als het echt nodig is er wel is dan iemand die er wel elke dag was maar er nooit "echt" was snap je.
Ik ook niet. Heb ook niet echt goed voorbeeld gehad, lijkt me moeilijk om dan zelf wel goede vader te zijn snap jequote:Op maandag 21 juli 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja snap
Zal nooit goede vader zijn man veel te weinig geduld voor die shit.
Gewoon doen zoals jij als kind ook behandeld had willen worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook niet echt goed voorbeeld gehad, lijkt me moeilijk om dan zelf wel goede vader te zijn snap je
Ja maar bepaalde dingen neem je toch over.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals jij als kind ook behandeld had willen worden.
Het helpt wel veel als je zelf ook goede opvoeding hebt gehad jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk namelijk dat vaderschap 1 van die dingen is die je moet hebben meegekregen.
Moeilijk te leren man
Hier wel man mijn pa heeft goeie baan en stond altijd voor zijn kinderen klaar zelfs nu nog.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook niet echt goed voorbeeld gehad, lijkt me moeilijk om dan zelf wel goede vader te zijn snap je
Dank zij jou ga ik mijn kinderen in ieder geval NOOIT Lion King laten zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals jij als kind ook behandeld had willen worden.
Het is niet voor niets dat kinderen die geslagen werden dat vaak overnemen. Gewoon omdat je niet beter weet snap je.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het helpt wel veel als je zelf ook goede opvoeding hebt gehad ja
Zit ook in karaktertrekjes die je hebt overgenomen dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar bepaalde dingen neem je toch over.
Nja, weet je wat het is. Ik ben nog steeds wel jaloers op mensen die goede ouder/kind band hebben. Lijkt me echt super lastig om dan wel zelf te kunnen doen, omdat ik totaal geen voorbeeld daarin had.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier wel man mijn pa heeft goeie baan en stond altijd voor zijn kinderen klaar zelfs nu nog.
Maar lijkt me gewoon kut die verantwoording voor zo'n klein iets als je het nu verneukt voor jezelf prima maar dan sleur je een onschuldig kind mee in de bullshit en dat lijkt me gewoon drie keer niks.
Maar stel je vriendin wil ze dan moet je er toch aan gaan geloven ouwe
Jouw kinderen groeien op voor galg en rad dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dank zij jou ga ik mijn kinderen in ieder geval NOOIT Lion King laten zien.
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat kinderen die geslagen werden dat vaak overnemen. Gewoon omdat je niet beter weet snap je.
je hebt nog niet gebeld hequote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Niets dan liefde voor de manier waarop mijn ouders het hebben geprobeerd de eerste 12-13 jaar trouwens.
Mijn ouders zijn ook wel lief voor hun kinderen maar toch heb ik er geen sterke band mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nja, weet je wat het is. Ik ben nog steeds wel jaloers op mensen die goede ouder/kind band hebben. Lijkt me echt super lastig om dan wel zelf te kunnen doen, omdat ik totaal geen voorbeeld daarin had.
Evengoed wel met zo'n vaderquote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw kinderen groeien op voor galg en rad dan.
niet zo nieuwsgierig doenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Evengoed wel met zo'n vader![]()
Zat laatst heel de dag met Simba in mijn hoofd die bezig was met zijn pa wat je poste
Klotevaderquote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dank zij jou ga ik mijn kinderen in ieder geval NOOIT Lion King laten zien.
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh dat ben ik wel. Vertel nou maar
Volslagen zieke shit vraag me ook echt af wie zoiets bedenkt en ik hoop maar dat je dat niet zelf doetquote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Dat was overigens niet Simba die gedaan werd door Mufasa, maar zijn vriendinnetje.
Potentiele moordenaarquote:Op maandag 21 juli 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik kind kreeg nu (zelfde leeftijd als mn ma) had ik gelijk abortus gezet
maar toch ben ik hier
#respect
Ja of de Lion King 4quote:Op maandag 21 juli 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je toch weer andere dingen jongen Bubbleguppies 3D of zo
Dat wordt kutquote:
Ik bedenk die shit niet hoor, maar er zijn genoeg zieke geesten in de wereld. Ach beter dat ze zich uitleven op het tekenen van neukende leeuwtjes dan dat ze echt hun kat in hun reet pakken.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Volslagen zieke shit vraag me ook echt af wie zoiets bedenkt en ik hoop maar dat je dat niet zelf doet.
quote:
Die kinderen weten niet wat hun overkomt als ze die tijdsgeest zien. Krijgen ze horen over een EEG die opgericht is dan, terwijl de EU dan misschien al kapot is.quote:
Ditquote:Op maandag 21 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga m'n kinderen sowieso Disneyfilms laten kijken
Nou zette laatst voor mijn neefje Pipi Langkous op, dat was vroeger echt de shit zeg maar.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zette laatst voor mijn neefje Pipi Langkous op, dat was vroeger echt de shit zeg maar.
Maar hij keek echt 30 seconden naar de tv met zo'n blik van wtf moet ik naar deze olschool bagger serieus kijken en ging toen proberen of hij de iPad aan kon krijgen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kinderen weten niet wat hun overkomt als ze die tijdsgeest zien. Krijgen ze horen over een EEG die opgericht is dan, terwijl de EU dan misschien al kapot is.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zette laatst voor mijn neefje Pipi Langkous op, dat was vroeger echt de shit zeg maar.
Maar hij keek echt 30 seconden naar de tv met zo'n blik van wtf moet ik naar deze olschool bagger serieus kijken en ging toen proberen of hij de iPad aan kon krijgen.
Ja kom op is ook echt bizar tijdsverschil. Net als toen ik Swiebertje moest kijken omdat mijn pa dat vroeger leuk vond. Vond het echt kutquote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de Lion King een tijdsloze film. Die kan je over 250 jaar nog aan kinderen laten zien.quote:
Dat dacht je vader ook over Swiebertjequote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de Lion King een tijdsloze film. Die kan je over 250 jaar nog aan kinderen laten zien.
Nee want Swiebertje speelt zich echt af in een bepaalde tijd en dat is niet zo bij de Lion King.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dacht je vader ook over Swiebertje
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken Swiebertje trouwens pas een paar maanden
Disney is tijdloos man.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dacht je vader ook over Swiebertje
Dat is wel slechtquote:
Mijn beide ouders zijn er niet mee grootgebracht he.quote:
Nee oke, maar wel van gehoord ooit tochquote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn beide ouders zijn er niet mee grootgebracht he.
Nee, echt nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, maar wel van gehoord ooit toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |