Krijg je oortiefus vanquote:
wowquote:Op maandag 21 juli 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pinkpop = familiepoprock
lowlands = hype-indie (op het moment veel electro dus, enkele jaren terug veel britpop enz)
best kept secret = alternative rock en ambientachtige electro
pukkelpop = lowlands maar dan in bels
extrema = electro + wat chartdance
tomorrowland is volgens mij een beetje extrema maar dan groter
dour is beetje zoals lowlands maar dan ook met meer electro, ergens in wallonie. is wel fucking vies naar wat ik hoor
Haha, dat zou wel baas zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Volgend jaar een FOK!-vlag op Tomorrowland?
Ik muzikaal gezien ook niet, maar met genoeg alcohol op wil ik best wel even doen alsof ik oprecht aan het hakken ben.quote:
Ik vind hardstyle gewoon leuker, ben ook niet met hardcore opgegroeid weet je welquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
Veel Polen hier houden wel van hardcore Inso kennen het ook wel uit Duitsland nog
Jij ging toch om 12 uur slapen trouwens?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wowjij weet er veel van
ik ga volgend jaar kijken welke line-up ik leuk vind en ga dan sowieso naar een toe
wat is ambientquote:Op maandag 21 juli 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou vooral van ambient en van digital hardcore, rest trekt me niet zo
Ik ga sowieso best kept secret en dan nog wellicht een ander festival met toffe lineupquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wowjij weet er veel van
ik ga volgend jaar kijken welke line-up ik leuk vind en ga dan sowieso naar een toe
Ja maar ik ga niet met Yvonne naar een dance-festivalquote:
op happy kan ik dat wel, op hardcore nietquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik muzikaal gezien ook niet, maar met genoeg alcohol op wil ik best wel even doen alsof ik oprecht aan het hakken ben.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet met Yvonne naar een dance-festival
Sziget?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga sowieso best kept secret en dan nog wellicht een ander festival met toffe lineup
let niet zo op mijquote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij ging toch om 12 uur slapen trouwens?
Muziek zo simpel mogelijk houden en het toch extreem dromerig/relax laten klinken. Vaak met natuurinvloeden erbij.quote:
Lady Dana - Scorpia dat was idd wel die tijd jaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind hardstyle gewoon leuker, ben ook niet met hardcore opgegroeid weet je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |