quote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig komt Tjacka weer terug morgen.
geloof ik niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb het dr ook gevraagdOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je vergeet de dikke tietenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ah
Hmm ja denk wel blond, alhoewel deze donkerblonde krullen had.Als het klikt dan klikt het.. overigens wel altijd Nederlands
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig komt Tjacka weer terug morgen.
Met een FOK!er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
geloof ik niks van
heb het dr ook gevraagd
nog vragen ookquote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
geloof ik niks van
heb het dr ook gevraagd
ja en ik had al van iemand anders gehoord dat jij het had gehoord en dat je het had rondbazuint en toen vroeg ik het aan dr en ze zei dat het niet waar isquote:Op maandag 21 juli 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niet.
Hij kwam het zelf net zeggen in topic
quote:
ja hoezo nietquote:
Gewoon niet al te serieus nemen mensen die zo roddelen toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik had al van iemand anders gehoord dat jij het had gehoord en dat je het had rondbazuint en toen vroeg ik het aan dr en ze zei dat het niet waar is
gelukkigquote:
boeiend.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik had al van iemand anders gehoord dat jij het had gehoord en dat je het had rondbazuint en toen vroeg ik het aan dr en ze zei dat het niet waar is
wie mag hem wel?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg het idee dat Elan René niet zo mag.
Is Elan de enige dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
sjongequote:
johannes vindt hem zijn tijgernootjequote:
ja dat is best leukquote:
ook wel heel erg downtempoquote:
Steun mijn broeder HMF in zijn strijd tegen alle mensen die hun macht misbruiken ONVOORWAARDELIJK.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |