je hebt nog niet gebeld hequote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Niets dan liefde voor de manier waarop mijn ouders het hebben geprobeerd de eerste 12-13 jaar trouwens.
Mijn ouders zijn ook wel lief voor hun kinderen maar toch heb ik er geen sterke band mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nja, weet je wat het is. Ik ben nog steeds wel jaloers op mensen die goede ouder/kind band hebben. Lijkt me echt super lastig om dan wel zelf te kunnen doen, omdat ik totaal geen voorbeeld daarin had.
Evengoed wel met zo'n vaderquote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw kinderen groeien op voor galg en rad dan.
niet zo nieuwsgierig doenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Evengoed wel met zo'n vader![]()
Zat laatst heel de dag met Simba in mijn hoofd die bezig was met zijn pa wat je poste
Klotevaderquote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dank zij jou ga ik mijn kinderen in ieder geval NOOIT Lion King laten zien.
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh dat ben ik wel. Vertel nou maar
Volslagen zieke shit vraag me ook echt af wie zoiets bedenkt en ik hoop maar dat je dat niet zelf doetquote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Dat was overigens niet Simba die gedaan werd door Mufasa, maar zijn vriendinnetje.
Potentiele moordenaarquote:Op maandag 21 juli 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik kind kreeg nu (zelfde leeftijd als mn ma) had ik gelijk abortus gezet
maar toch ben ik hier
#respect
Ja of de Lion King 4quote:Op maandag 21 juli 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je toch weer andere dingen jongen Bubbleguppies 3D of zo
Dat wordt kutquote:
Ik bedenk die shit niet hoor, maar er zijn genoeg zieke geesten in de wereld. Ach beter dat ze zich uitleven op het tekenen van neukende leeuwtjes dan dat ze echt hun kat in hun reet pakken.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Volslagen zieke shit vraag me ook echt af wie zoiets bedenkt en ik hoop maar dat je dat niet zelf doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |