Ja tuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je (serieus)?
Kan toch gewoon goed gaan?
Heel vaak weg en toch vaderfiguur zijn lijkt me moeilijk man.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schoonvader reist ook vaak (stiefvader van m'n vriendin). Is heel vaak weg om geld te verdienen. Maar ondertussen wel vaderfiguur dit dat en betaald om stiefkinderen te laten studeren.
Is toch goed?
En hij ziet wat van de wereld alles, lijkt me wel mooi leef man
Nouja, niet ideaal natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel vaak weg en toch vaderfiguur zijn lijkt me moeilijk man.
Ouder is toch waar je altijd op kan terugvallen of zie je dat anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja, niet ideaal natuurlijk.
Maar wel beter dan helemaal niets wat anders het geval was geweest.
Wel altijd bij belangrijke dingen enzo.
In LA heb je dat toch overalquote:
Jaquote:
Tja, ik zie liever een vaderfiguur die vaak weg is maar als het echt nodig is er wel is dan iemand die er wel elke dag was maar er nooit "echt" was snap je.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
Ouder is toch waar je altijd op kan terugvallen of zie je dat anders.
Echt baas jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
op dat grote gebouw met die 3 torens, echt baas
Ja snapquote:Op maandag 21 juli 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, ik zie liever een vaderfiguur die vaak weg is maar als het echt nodig is er wel is dan iemand die er wel elke dag was maar er nooit "echt" was snap je.
Ik ook niet. Heb ook niet echt goed voorbeeld gehad, lijkt me moeilijk om dan zelf wel goede vader te zijn snap jequote:Op maandag 21 juli 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja snap
Zal nooit goede vader zijn man veel te weinig geduld voor die shit.
Gewoon doen zoals jij als kind ook behandeld had willen worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook niet echt goed voorbeeld gehad, lijkt me moeilijk om dan zelf wel goede vader te zijn snap je
Ja maar bepaalde dingen neem je toch over.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals jij als kind ook behandeld had willen worden.
Het helpt wel veel als je zelf ook goede opvoeding hebt gehad jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk namelijk dat vaderschap 1 van die dingen is die je moet hebben meegekregen.
Moeilijk te leren man
Hier wel man mijn pa heeft goeie baan en stond altijd voor zijn kinderen klaar zelfs nu nog.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook niet echt goed voorbeeld gehad, lijkt me moeilijk om dan zelf wel goede vader te zijn snap je
Dank zij jou ga ik mijn kinderen in ieder geval NOOIT Lion King laten zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals jij als kind ook behandeld had willen worden.
Het is niet voor niets dat kinderen die geslagen werden dat vaak overnemen. Gewoon omdat je niet beter weet snap je.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het helpt wel veel als je zelf ook goede opvoeding hebt gehad ja
Zit ook in karaktertrekjes die je hebt overgenomen dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar bepaalde dingen neem je toch over.
Nja, weet je wat het is. Ik ben nog steeds wel jaloers op mensen die goede ouder/kind band hebben. Lijkt me echt super lastig om dan wel zelf te kunnen doen, omdat ik totaal geen voorbeeld daarin had.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier wel man mijn pa heeft goeie baan en stond altijd voor zijn kinderen klaar zelfs nu nog.
Maar lijkt me gewoon kut die verantwoording voor zo'n klein iets als je het nu verneukt voor jezelf prima maar dan sleur je een onschuldig kind mee in de bullshit en dat lijkt me gewoon drie keer niks.
Maar stel je vriendin wil ze dan moet je er toch aan gaan geloven ouwe
Jouw kinderen groeien op voor galg en rad dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dank zij jou ga ik mijn kinderen in ieder geval NOOIT Lion King laten zien.
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat kinderen die geslagen werden dat vaak overnemen. Gewoon omdat je niet beter weet snap je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |