Nee hoor, en wie zegt dat ik iemand de tering in laat meppen?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus, kun jij alleen maar zwart-witdenken? Wat ben je sowieso voor idioot als je denkt dat boos zijn gelijk staat aan iemand de tering in meppenEn dat als ik niet iemand wil mishandelen, dat ik dan meteen niet boos zou zijn.
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga chille bij een chickieee, later boys.
Als je iemand slaat bij het uitgaan ben je de duivel op aarde en moet je zo gruwelijk mogelijk dood. En dat willen die mensen dan het liefst zelf doen, want geweld mag niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
Van die fb-tokkies die oproepen tot lynchpartijenflikker op zeg
Kijk maar uit voordat je bekendstaat als een kortzichtige tokkie hoor insoquote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind iemand in elkaar tetsen bij zoiets en een heterdaadje eigenlijk wel de meest logische reactie.
Ja lekker met je eigen verkregen gun in je achterzak. Jij hebt ook echt de perfecte ideeën voor een ideale samenlevingquote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind iemand in elkaar tetsen bij zoiets en een heterdaadje eigenlijk wel de meest logische reactie.
Realistisch.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker met je eigen verkregen gun in je achterzak. Jij hebt ook echt de perfecte ideeën voor een ideale samenleving
Hij kwam thuis en toen viel de broek van die kerel af en dat was genoeg reden om zonder vragen door te slaan tot die gast er zo uit zagquote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Voorstellen is wat anders dan goedkeurenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt, als je niet kan voorstellen dat mensen dat doen als ze dat op heterdaad zien gebeuren.
Weer zo zwart-wit. Ik zeg helemaal niet dat ik het me niet voor kan stellen, ik zeg alleen dat ik het debiel vind en dan nog meer mensen die er topics over gaan openen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt, als je niet kan voorstellen dat mensen dat doen als ze dat op heterdaad zien gebeuren.
Ja. Zo ligt het precies. Het is óf roepen dat hij normaal moet doen, óf iemand op zijn gezicht slaan tot er niets meer van over is.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
Dus als jullie iemand op heterdaad zouden betrappen die je zoon/dochter/broer/zus aan het verkachten is gaan jullie er bij staan en roepen dat hij eventjes normaal gaat doen?
Wel proberen uit elkaar te halen, hulp zoeken ed, maar echt niet de verkrachter in elkaar meppen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
Dus als jullie iemand op heterdaad zouden betrappen die je zoon/dochter/broer/zus aan het verkachten is gaan jullie er bij staan en roepen dat hij eventjes normaal gaat doen?
Hoezo vind je het debiel als je het je kan voorstellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
Weer zo zwart-wit. Ik zeg helemaal niet dat ik het me niet voor kan stellen, ik zeg alleen dat ik het debiel vind
Dus alles wat je je kan voorstellen vindt je automatisch ook normaal?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo vind je het debiel als je het je kan voorstellen.
Omdat ik denk dat niet iedereen in staat is zich normaal te gedragen in zo'n situatie.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo vind je het debiel als je het je kan voorstellen.
Nee, maar dan kan je het begrijpen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus alles wat je je kan voorstellen vindt je automatisch ook normaal?
Vrijwel niemand.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat niet iedereen in staat is zich normaal te gedragen in zo'n situatie.
Wie zegt dat ik dat tweede zou doenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Zo ligt het precies. Het is óf roepen dat hij normaal moet doen, óf iemand op zijn gezicht slaan tot er niets meer van over is.
En als hij nou agressief terug reageert?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel proberen uit elkaar te halen, hulp zoeken ed, maar echt niet de verkrachter in elkaar meppen.
Dan mag je geweld gebruiken voor zover dat nodig is om jezelf en anderen te beschermen. Niet iemand zo lang en hard slaan als die gast in dat topic.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat tweede zou doen?
[..]
En als hij nou agressief terug reageert?
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En als hij nou agressief terug reageert?
^quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mag je geweld gebruiken voor zover dat nodig is om jezelf en anderen te beschermen. Niet iemand zo lang en hard slaan als die gast in dat topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |