Die kinderen weten niet wat hun overkomt als ze die tijdsgeest zien. Krijgen ze horen over een EEG die opgericht is dan, terwijl de EU dan misschien al kapot is.quote:
Ditquote:Op maandag 21 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga m'n kinderen sowieso Disneyfilms laten kijken
Nou zette laatst voor mijn neefje Pipi Langkous op, dat was vroeger echt de shit zeg maar.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zette laatst voor mijn neefje Pipi Langkous op, dat was vroeger echt de shit zeg maar.
Maar hij keek echt 30 seconden naar de tv met zo'n blik van wtf moet ik naar deze olschool bagger serieus kijken en ging toen proberen of hij de iPad aan kon krijgen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kinderen weten niet wat hun overkomt als ze die tijdsgeest zien. Krijgen ze horen over een EEG die opgericht is dan, terwijl de EU dan misschien al kapot is.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zette laatst voor mijn neefje Pipi Langkous op, dat was vroeger echt de shit zeg maar.
Maar hij keek echt 30 seconden naar de tv met zo'n blik van wtf moet ik naar deze olschool bagger serieus kijken en ging toen proberen of hij de iPad aan kon krijgen.
Ja kom op is ook echt bizar tijdsverschil. Net als toen ik Swiebertje moest kijken omdat mijn pa dat vroeger leuk vond. Vond het echt kutquote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de Lion King een tijdsloze film. Die kan je over 250 jaar nog aan kinderen laten zien.quote:
Dat dacht je vader ook over Swiebertjequote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de Lion King een tijdsloze film. Die kan je over 250 jaar nog aan kinderen laten zien.
Nee want Swiebertje speelt zich echt af in een bepaalde tijd en dat is niet zo bij de Lion King.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dacht je vader ook over Swiebertje
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken Swiebertje trouwens pas een paar maanden
Disney is tijdloos man.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dacht je vader ook over Swiebertje
Dat is wel slechtquote:
Mijn beide ouders zijn er niet mee grootgebracht he.quote:
Nee oke, maar wel van gehoord ooit tochquote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn beide ouders zijn er niet mee grootgebracht he.
Nee, echt nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, maar wel van gehoord ooit toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |