Ach al dat gedoe over nationaliteiten. Ik voel me ook geen Nederlander, terwijl ik dat biologisch gezien wel 100% ben.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus ik ben alleen biologisch Nederlands.
Eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach al dat gedoe over nationaliteiten. Ik voel me ook geen Nederlander, terwijl ik dat biologisch gezien wel 100% ben.
Oepsquote:
Je hebt toch vrienden waarbij je hoort enzo? Dat zegt toch meer dan over nationaliteiten.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik heb er soms wel problemen mee.
Ik vind het soms wel lastig dat ik nergens echt bij hoor.
/emopost
Hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch vrienden waarbij je hoort enzo? Dat zegt toch meer dan over nationaliteiten.
Ik vind ook niet dat ik bij Geert Wilders of Volkert van der G. hoor omdat we toevallig op hetzelfde stukje grond zijn geboren.
Ligt eraan in welk opzicht. In het voetbal kan je bijvoorbeeld juichen voor het team dat het leukste speelt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms heb je gewoon behoefte om voor een land te juichen snap je, JR.
Niet als je voor een land juicht vragen hoeven te beantwoorden.
Wat voor nationaliteit(en) heb je dan? Geen Nederlandse lijkt me?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus ik ben alleen biologisch Nederlands.
Leuk speelgoed.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oeps![]()
Wellicht Gemma Atkinson maar zal wel geen familie zijn (wel mooi) en twee pluspunten t.o.v. van haar 'vader'
[ afbeelding ]
Lucht je hart.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
ik moest nu echt aan iets heel iets emo-achtigs denken
Geert Wilders is niet in Nederland geboren die pinda verft zijn haar en dan vervolgens haten op allochtonen lamlulquote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch vrienden waarbij je hoort enzo? Dat zegt toch meer dan over nationaliteiten.
Ik vind ook niet dat ik bij Geert Wilders of Volkert van der G. hoor omdat we toevallig op hetzelfde stukje grond zijn geboren.
Nahquote:
Hoezo worden? Dan ben je het toch al?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef Tchock het volgende:
Je kunt trouwens wel Nederlander worden als je geboren bent en Nederland en er altijd legaal hebt gewoond.
En getrouwd met een Bulgaarse geloof ik. Hypocriete zak.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Geert Wilders is niet in Nederland geboren die pinda verft zijn haar en dan vervolgens haten op allochtonen lamlul
Dat wel. Ben in Nederland geboren en tot m'n 14e/15e groot deel doorgebracht.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor nationaliteit(en) heb je dan? Geen Nederlandse lijkt me?
Je bent automatisch Nederlander als je vader of moeder dat is, of als zowel je moeder als haar moeder in Nederland woonde. Anders moet je het later worden.quote:
Tja Hitler was ook niet in Duitsland geboren.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Geert Wilders is niet in Nederland geboren die pinda verft zijn haar en dan vervolgens haten op allochtonen lamlul
Mijn moeder en haar moeder woonde in Nederlandquote:Op maandag 21 juli 2014 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent automatisch Nederlander als je vader of moeder dat is, of als zowel je moeder als haar moeder in Nederland woonde. Anders moet je het later worden.
Dan moet je ook niet verdrietig zijn dat je er niet bij hoort Inso. Je bent niet minder Nederlands dan wie dan ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar moeder woonde in Nederland
Officieel wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet verdrietig zijn dat je er niet bij hoort Inso. Je bent niet minder Nederlands dan wie dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |