Maar wel terechtquote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Dat anti-europa vind ik ook wel echt zwaar kut aan GB.
Eilandbewonersquote:
Klopt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vrouw is ook best knap hoor.
Frankrijk is nog kutter.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Dat anti-europa vind ik ook wel echt zwaar kut aan GB.
Dat als ze het kanaal oversteken pas beweren in Europa en Frankrijk de kosten van die ondergrondse tunnel laten betalen omdat ze zelf niet bij europa willen horen en als hun een verbinding met Engeland willen hebben ze het zelf maar moeten betalen
50% Engelsquote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want jij bent gewoon een Poolse Nederlander die toevallig in UK woont
Zo zie je het nu. Maar zo is het niet natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
50% Engels
25% Nederlands (die ik nooit heb gekent)
25% pools
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dat is niet wie je krijgt als je op Google tikt Mr Bean daughter,
Wel hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zie je het nu. Maar zo is het niet natuurlijk
Ik had laatst voor het eerst zijn solo comedy-show gezien, die is echt heel erg leuk. Veel leuker ook dan Mr Bean, vind ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je wel niet voor elkaar krijgt met een paar sketches als dorpsidioot.
Je moeder met Nederlands bloed en je pa met Pools maakt jou toch 50%pools en 50% nederlands?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel hoor
Ken alleen m'n moeder met Nederlands bloed
M'n vader is Engels.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder met Nederlands bloed en je pa met Pools maakt jou toch 50%pools en 50% nederlands?
Vaak zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst zijn solo comedy-show gezien, die is echt heel erg leuk. Veel leuker ook dan Mr Bean, vind ik.
Ah okequote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n vader is Engels.
M'n Moeder is 50/50 Pools/Nederlands
Die vind ik echt te drukquote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaak zo.
Heb je Robin Williams als comedian weleens gezien? Ook echt heel goed
Gewoon wel een grappige man, al vind ik mr Bean nog steeds wel grappig. En de Johnny English films hadden ook wel wat.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst zijn solo comedy-show gezien, die is echt heel erg leuk. Veel leuker ook dan Mr Bean, vind ik.
Jaaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon wel een grappige man, al vind ik mr Bean nog steeds wel grappig. En de Johnny English films hadden ook wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |