quote:Boeing 777 uit Amsterdam neergestort in Oekraine
Een Maleisische Boeing 777 uit Amsterdam is donderdag neergestort in Oekrane, niet ver van de Russische grens. Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met het vliegtuig is verloren.
Het toestel was op weg van Amsterdam naar de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur en begon op vijftig kilometer van de Russische grens bij Donetsk hoogte te verliezen.
De Oekraense minister Anton Gerashchenko heeft tegen Interfax gezegd dat het vliegtuig met een raket is neergeschoten. Hij zegt dat alle inzittenden van de vlucht zijn omgekomen. De Maleisische premier zegt geschokt te zijn door het ongeluk. Hij is onmiddellijk een onderzoek gestart.
Persbureau Reuters News tweet dat er minstens 100 lichamen gezien zijn bij de plek van de crash.
Reisorganisatie D-Reizen zegt dat minstens 20 Nederlanders in het gecrashte toestel zaten
De Pro-Russische seperatisten zouden volgens geruchten het vliegtuig hebben neergeschoten. Dit is echter nog niet bevestigd. Een tweet van een militair leider waarin hij zegt vandaag een militair vliegtuig te hebben neergehaald, versterkt deze geruchten.
In theorie is het mogelijk dat de seperatisten een militair vliegtuig hebben verwisseld met het passagiersvliegtuig. De seperatisten melden echter dat zij niet beschikken over materiaal om vliegtuigen neer te halen.
Malaysia Airlines bevestigt het verliezen van contact nadat de maatschappij eerder meldde dat er een 'incident' had plaatsgevonden. Rond 17.00 uur was er voor het laatst contact
Het gaat om een dagelijkse lijnvlucht, een combinatie van KLM en Malaysia Airlines. De tweede naam van de vlucht was KL4103. De vlucht gaat van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta in Indonesi.
KLM wil nog niet reageren op het incident. Ook is er nog geen noodnummer dat gebeld kan worden. Het vluchtnummer van de gecombineerde KLM-vlucht is: KL4103.
Canceled
Volgens de website Flightradars.eu is het vliegtuig MH017 om 12.00 uur van Schiphol vertrokken en vloog het door naar Jakarta. Bij de aankomsttijd in Kuala Lumpur staat 'canceled'.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:17 schreef Kirov het volgende:
Zeker 71 Nederlanders aan boord rampvliegtuig
Aan boord van het neergestorte toestel van Malaysia Airlines zaten tientallen Nederlanders. Dat blijkt uit een rondgang van RTL Nieuws.
Uit een belronde blijkt dat er tot nu toe 71 Nederlanders aan boord waren van het toestel: 25 reizigers van D-reizen, 1 van Djoser, 4 van ATP, 30 van Vliegtickets.nl/WTC en 16 van Cheaptickets/Budgetair/Vliegwinkel.
Hoeveel Nederlanders aan boord waren, is nog niet bekend. De vlucht van Malaysia Airlines was een gedeelde met de KLM.
Volgens persbureau Interfax zijn bij de crash zeker 300 mensen omgekomen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rgestort#node_961881
quote:DIT IS WAT WE PRECIES NU WETEN OVER VLUCHT MH17
• Iets na vijf uur kwamen de eerste berichten naar buiten over een neergestort passagierstoestel op de grens met Oekrane en Rusland
• Malaysia Airlines heeft om 17.36 bevestigd dat het contact met het toestel is verloren
• Het gaat om vlucht MH17, een Boeing 777-300 die om 12.30 vertrok vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur
• In totaal waren er 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord
• Uit de eerste beelden die om 18.30 binnenkwamen laten zien dat er weinig van het toestel over is
• Premier Rutte onderbreekt zijn vakantie en is onderweg naar Nederland "om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen"
• Luchtvaartmaatschappijen Lufthansa en Air France mijden met onmiddellijke ingang het Oost-Oekraense luchtruim
Al het overige, zoals berichten dat het vliegtuig zou zijn neergeschoten, is nog onbevestigd.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
Gegevens van FlightRadar24quote:Mogelijk verkeerd toestel geraakt"
Een militaire leider van de separatisten heeft in een tweet met trots verklaard dat de separatisten een Oekraens legervliegtuig uit de lucht hebben geschoten rond de plaats waar de Boeing is gecrasht. NOS-correspondent David-Jan Godfroid meldt dat.
Het bericht werd rond het tijdstip dat het Maleisische vliegtuig van de radar verdween getwitterd.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Klik er dan niet op, het mag gewoon.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:36 schreef Grutsk het volgende:
Hou nou eens op met deze zieke foto's posten. Dit zijn ook gewoon moeders, vaders en kinderen van mensen. Sommigen hier zijn echt ziek en als het zo moet, dan blijf ik weg.
Mee eens. Ik krijg liever nieuws met inhoud mee. Dus nieuwe feiten. Ik vond de stapel paspoorten genoeg. Dan maar een mietje volgens Fok! maatstaven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het liever niet zien. Ik vermijd het ook liever i.v.m. afstomping en zo.
Daarom prima onder een spoiler.
mensen willen geen realiteit zien, maar disney verhaaltjesquote:
Ik ontken niet dat ik het voor 50% doe om wat jimmies te rustlen, maar het is gewoon een relevante foto.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij doet het puur vanwege de kick, niet om iets aan het topic toe te voegen.
Gast, ik hoef geen Disneyverhaaltjes. Bekenden van mij zaten in dat vliegtuig ja. Flikker op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef wise het volgende:
[..]
mensen willen geen realiteit zien, maar disney verhaaltjes
frontpage loopt ook topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mee eens. Ik krijg liever nieuws met inhoud mee. Dus nieuwe feiten. Ik vond de stapel paspoorten genoeg. Dan maar een mietje volgens Fok! maatstaven.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar
Geen foto's van lijken
Kom jij uit Volendam?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Gast, ik hoef geen Disneyverhaaltjes. Bekenden van mij zaten in dat vliegtuig ja. Flikker op.
Over selectief quoten gesproken.quote:
das kut zegquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Gast, ik hoef geen Disneyverhaaltjes. Bekenden van mij zaten in dat vliegtuig ja. Flikker op.
En vooral flink verontwaardigd doen op een internetforum, kan iedereen zien wat voor nette mensen ze zijn. Leren ze dit op school ofzo? Ik heb die behoefte totaal niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef wise het volgende:
[..]
Omdat de president er stiekem achter zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Ok. Gewoon niet op spoilers klikken als je geen foto's wil zien, doe ik dus ook niet.
En vraag: hoe kan het dat de president van Oekrane zo stellig zegt dat het een terroristische aanval is, terwijl het nog niet helemaal bekend is?
natuurlijk een indirecte sneer naar ruslandquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Ok. Gewoon niet op spoilers klikken als je geen foto's wil zien, doe ik dus ook niet.
En vraag: hoe kan het dat de president van Oekrane zo stellig zegt dat het een terroristische aanval is, terwijl het nog niet helemaal bekend is?
hij weet waarschijnlijk meer dan onsquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Ja, dit dus. Ik keek hier voor wat updates, niet om gruwelijke foto's te bekijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mee eens. Ik krijg liever nieuws met inhoud mee. Dus nieuwe feiten. Ik vond de stapel paspoorten genoeg. Dan maar een mietje volgens Fok! maatstaven.
Wat een onzin. Er ontstaat nu alleen maar een run op nare foto's met als doel deze zsm gepost te krijgen. Wat een bezigheid zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef wise het volgende:
[..]
Niet dus, de 20e lijkenfoto/lijkenlivestream voegen niks meer toe aan dat wat al eerder in dit topic voorbijgekomen is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ik het voor 50% doe om wat jimmies te rustlen, maar het is gewoon een relevante foto.
Omdat die man partijdig is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Er wordt mee bedoeld dat je die foto's niet open en bloot neer moet zetten, maar mensen de keuze moet bieden (door middel van een spoiler of externe link) om die foto's wel of niet te bekijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Snowballed het volgende:
Ja ik heb nog ff gegeten...![]()
Waarom is die topic pointer dubbelzinnig..?
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
quote:
Nu blij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
Geen foto's van lijken
Meenemen in de OP.
zich daadkrachtig opstellen voor het volk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Gecondoleerd en sterktequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Maar goed, met een terroristische aanval dan denk je toch aan de Islam en moslims?quote:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
quote:Interfax stating that Ukraine may have been trying to shoot down Putin's plane according to an unidentified person in Russia's aviation service.
Neuh, zover zal het niet komen. Maar waarschijnlijk zullen de Russen nu in een stevig internationaal isolement komen, zoals bijvoorbeeld Libi en Irak dat jarenlang ervaren hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste idee ook toen ik het nieuws las..![]()
Dat was natuurlijk al jaren duidelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Als je dit topic leest hoop je maar dat Fok geen dwarsdoorsnede van de maatschappij is, maar dat er hier bovenmatig veel mensen zonder enig empathisch vermogen zitten. Anders gaat het niet goed komen met de maatschappij.
Alleen wordt hier een groot deel van de berichten verwijderd omdat er een stel idioten tussen zitten.quote:
Ga dan lekker naar Viva of naar het paardenforum of hoe dat ook heet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Als je dit topic leest hoop je maar dat Fok geen dwarsdoorsnede van de maatschappij is, maar dat er hier bovenmatig veel mensen zonder enig empathisch vermogen zitten. Anders gaat het niet goed komen met de maatschappij.
Oh bah, sterkte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Alleen als je een iq van 63 hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Yaaar het volgende:
Maar goed, met een terroristische aanval dan denk je toch aan de Islam en moslims?Of bedoelde hij wel Rusland?
Het laatste denk ik.. veel autistische kutpubers hierquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je geen gore wil zien klik je niet op spoilers.
Ik hoop dat dit ook niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Nintex het volgende:
Russen beginnen met draaien. Die zwarte doos mag absoluut niet naar Moskou
[..]
Ik deel je vrees.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Is mogelijk idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Overigens is er gewoon nog niks bekend over de oorzaak? Dat ding kan net zo goed om technische redenen uit de lucht gedonderd zijn of niet?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind die foto's ook vies.quote:
Willy.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef RVer het volgende:
Verklaring van koning Willem-Alexander:
"Ik ben diep getroffen door het vreselijke nieuws over het neerstorten van vlucht MH17 boven Oekraens grondgebied.
Net als de rest van Nederland volgen mijn echtgenote en ik het nieuws op de voet en hopen wij dat snel meer duidelijk wordt.
Wij leven intens mee met familie, vrienden, collega's en bekenden van de slachtoffers en met hen die nog in onzekerheid zijn of hun geliefden aan boord van het toestel waren."
Een vliegtuig ontploft niet uit zichzelf.quote:
een vliegtuig breek niet zomaar in kleine stukje..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Overigens is er gewoon nog niks bekend over de oorzaak? Dat ding kan net zo goed om technische redenen uit de lucht gedonderd zijn of niet?
Ze zeggen dat het kan, maar dat het wel een super nieuw vliegtuig is ofzo. Dus dat de kans best klein is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Gaan ze tegen China aanschurken. Krijg je weer twee grote blokken tegenover elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Neuh, zover zal het niet komen. Maar waarschijnlijk zullen de Russen nu in een stevig internationaal isolement komen, zoals bijvoorbeeld Libi en Irak dat jarenlang ervaren hebben.
Ik dacht er in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Snowballed het volgende:
55 NLers hebben iig op het vliegtuig gezeten
klopt, en op NOS zeiden ze uurtje geleden dat MA-leiding het had over een incident aan boord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Mwoah. Dan valt een vliegtuig niet helemaal uit elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef RVer het volgende:
Verklaring van koning Willem-Alexander een ambtenaar van de RVD:
"Ik ben diep getroffen door het vreselijke nieuws over het neerstorten van vlucht MH17 boven Oekraens grondgebied.
Net als de rest van Nederland volgen mijn echtgenote en ik het nieuws op de voet en hopen wij dat snel meer duidelijk wordt.
Wij leven intens mee met familie, vrienden, collega's en bekenden van de slachtoffers en met hen die nog in onzekerheid zijn of hun geliefden aan boord van het toestel waren."
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
wie is deze vreselijk man rechts ander zn laptopje
wat een verschrikkelijke autist
Ja, dat kan wel waar zijn, maar hij had als spoilertag iets van "Geen baby-lijk" getikt, wat de gemiddelde gebruiker doet vermoeden dat het in elk geval niet zo erg is als een babylijkje (wat dus wel het geval was), puur om zoveel mogelijk mensen die spoiler te laten doen openen. Flauw.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er wordt mee bedoeld dat je die foto's niet open en bloot neer moet zetten, maar mensen de keuze moet bieden (door middel van een spoiler of externe link) om die foto's wel of niet te bekijken.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
Twee passagiers in dat vliegtuig komen uit Nederweert. Ken ze niet in het echt, maar ken wel mensen die ze kennen.
Echt? Of wil je ook wat zeggen?quote:
Buiten het feit dat dit type vliegtuig nog nooit is neergestort.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het kan, maar dat het wel een super nieuw vliegtuig is ofzo. Dus dat de kans best klein is.
Die van MA toch wel regelmatig blijkt toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Parzival het volgende:
[..]
een vliegtuig breek niet zomaar in kleine stukje..
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef VMSDKR het volgende:
Als je constant loopt te zeiken om foto's maar wel spoilers openklikt moet je je bek gewoon houden.
Zo zien mensen er nu eenmaal uit vanbinnen, en als ze dood zijn.
Als je dat niet wil zien moet je van het internet afgaan, je tv uitzetten en Doornroosje gaan lezen ofzo.
Stelletje retards, groei een paar.
Mogelijk, maar onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Modern vliegtuig dat op cruisehoogte uit de hemel flikkert zonder reden? Mwah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Dat is ook wel waar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vliegtuig ontploft niet uit zichzelf.
Zet m op een paard en we marcheren naar Moskou.quote:
Misschien heeft hij het wel gekaaptquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Qunix het volgende:
Die Cor en zijn Facebook kwam op de Russische tv.
Mja. En toch, als je je zo gedraagt op het internet, heb je in het echte leven gewoonweg dezelfde denkwijze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Echt? Of wil je ook wat zeggen?
Mensen zijn online heel anders dan in het echte leven. Deze internethelden bidden op zondag om stipt 18:00 uur bij opa en oma aan tafel voor hun stamppot.
Foto's van persoongegevens mogen niet!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef corkydiggles het volgende:
hoe betrouwbaar is deze foto van deze paspoort?? blijkt dus een directe collega te zijn van een nicht van me. Heb dus geleerd niet meer fotos met naam en toenaam op facebook te dumpen![]()
https://twitter.com/euromaidan/status/489795131542102016/photo/1
kappen met doorgaan op die fotoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef VMSDKR het volgende:
Als je constant loopt te zeiken om foto's maar wel spoilers openklikt moet je je bek gewoon houden.
Zo zien mensen er nu eenmaal uit vanbinnen, en als ze dood zijn.
Als je dat niet wil zien moet je van het internet afgaan, je tv uitzetten en Doornroosje gaan lezen ofzo.
Stelletje retards, groei een paar.
Lijkt me vrij betrouwbaar, sorry.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef corkydiggles het volgende:
hoe betrouwbaar is deze foto van deze paspoort?? blijkt dus een directe collega te zijn van een nicht van me. Heb dus geleerd niet meer fotos met naam en toenaam op facebook te dumpen![]()
Idd, en als het zo is misschien ook wel een aanknopingspunt naar het andere verdwenen toestel...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Wat denk je, dat ze hebben zitten photoshoppen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef corkydiggles het volgende:
Geloof heeft er in dit geval geen flikker mee te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alleen als je een iq van 63 hebt.![]()
In dit geval gaat het idd om gristen-terroristen.
Reutersquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar kwam eerste bericht vandaan dat het vliegtuig uit de lucht is geschoten?
Vooraf aangeven dat het schokkend is, kan natuurlijk ook gewoon.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je geen gore wil zien klik je niet op spoilers.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vooraf aangeven dat het schokkend is, kan natuurlijk ook gewoon.
quote:
Misschien kan Willy wat Napoleon en Hitler niet luktequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zet m op een paard en we marcheren naar Moskou.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Mja. En toch, als je je zo gedraagt op het internet, heb je in het echte leven gewoonweg dezelfde denkwijze.
KAL007 again...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Nintex het volgende:
Russen beginnen met draaien. Die zwarte doos mag absoluut niet naar Moskou
[..]
Tyfus-Russen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Qunix het volgende:
Die Cor en zijn Facebook kwam op de Russische tv.
Relatieve anonimiteit en een platform zijn een slechte combinatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Ik heb nergens gesteld dat geloof hun motief is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Geloof heeft er in dit geval geen flikker mee te maken.
Zelfde als met strijd tussen Koerden en Irakezen, dat zijn ook moslims (vaak) maar dan spreek je toch ook niet over moslimterroristen?!
quote:Bloomberg reporting rebels have black boxes and want to turn them over to Moscow. Moscow is asking Ukraine for permission to enter country with an emergency response team. The UK is asking for a UN security council meeting to be held ASAP.
Precies de reden dat ik maar ff buiten ga kijken...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic is een verzameling van gevoelige huismoeders, wat geestelijk instabiele personen en mensen die nog gewoon zijn gebleven.
@euromaidan post dat. Wachten op alle posts van mensen die zeggen dat Oekraners vieze lijkenpikkers zijn en dat we Oekrane moeten binnenvallen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef corkydiggles het volgende:
Daarom wordt het in een spoiler gepost.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vooraf aangeven dat het schokkend is, kan natuurlijk ook gewoon.
je meent hetquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:44 schreef Zith het volgende:
babies zijn altijd irritant op vliegtuigen maar zoiets wens je ze niet toe
We hadden al moeite met Belgi.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Misschien kan Willy wat Napoleon en Hitler niet lukte
Ik vind het wel raar dat dat paspoort op 1 januari is uitgegeven. Bij mij is de gemeente op nieuwjaarsdag dicht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij betrouwbaar, sorry.
kappen met doorgaan op die fotoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom wordt het in een spoiler gepost.
ik dacht dat er 3 jan stondquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat dat paspoort op 1 januari is uitgegeven. Bij mij is de gemeente op nieuwjaarsdag dicht.
Nee maar het is het internet je weet nooit. weet dat er meerdere fotos van paspoorten waren opgedoken dus ff zeker weten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ze hebben zitten photoshoppen?
Ja precies, zo vreemd..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Passpoorten zijn wel van goede kwaliteit zeg
Niet alles in een spoiler hoeft per se schokkend te zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom wordt het in een spoiler gepost.
Ook een Maleisisch paspoort gezienquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Ben ik nou gek of laten die Russen alleen de Nederlandse paspoorten open en bloot?
Dat was geen Tweet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
De russen hebben de tweet ook gevonden...
[ afbeelding ]
Nee ook Britse paspoorten waren te zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Ben ik nou gek of laten die Russen alleen de Nederlandse paspoorten open en bloot?
Nee, ook 1 Maleisischequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Hoe weet je nu dat er nieuws is in dit topic, als je het (nog) niet leest?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik maar ff buiten ga kijken...
Ja das juist: van mn zolderkamer af..
Tot er weer een beetje nieuws is in dit NIEUWS topic
Er zaten veel Nederlanders op de vlucht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Oekraners zijn vieze lijkenpikkers en we moeten Oekrane binnenvallen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:44 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
@euromaidan post dat. Wachten op alle posts van mensen die zeggen dat Oekraners vieze lijkenpikkers zijn en dat we Oekrane moeten binnenvallen.
Vaak betrouwbaar dus.quote:
Smeerlappen ... ! Ze zouden niet misstaan bij RTL Boulevard.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo gek. Op sommige foto's zie je nog lichamen vrijwel volledig intact, afgezien van wat gebroken ledematen. Die paspoorten breken niet als ze de grond raken en blijkbaar heeft niet het hele vliegtuig in de fik gestaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Inb4....quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef wise het volgende:
www.flightradar24.com/N888DZ/3d6e22c
dit vliegtuig gaat recht over de plek heen
Je facebookgrapje binnen een halve dag op Russische tv, dat had je ook niet verwacht toen je dat schreef.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
FB zelfdequote:
Dat is helemaal niet vreemd.quote:
Mooi gebaar.quote:
ja want dan wordt ie ook geraakt door een raket tijdens de valquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vreemd.
Laat je paspoort eens van een hoge flat vallen. Ding komt ongeschonden op de grond terecht.
Neuh, dat zijn de enige die hier gepost worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Dat was ook bij 9/11. Toen was het natuurlijk duidelijk neergelegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk dat hij nog wel meer niet had verwacht toen hij dat schreefquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je facebookgrapje binnen een halve dag op Russische tv, dat had je ook niet verwacht toen je dat schreef.
.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Oude hardlooptrainer van me zat ook in dat vliegtuig met zijn twee dochters....
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Ai, sterkte gozertquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Maar het wel heel aannemelijk dat ie neergeschoten is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Een raketinslag betekend niet dat het hele vliegtuig in een vuurbal veranderd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja want dan wordt ie ook geraakt door een raket tijdens de val
eh ja, uiteraardquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef nodig het volgende:
Ik denk dat hij nog wel meer niet had verwacht toen hij dat schreef
Met een raketinslag wordt heus niet alles volledig in stukken gescheurd hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was ook bij 9/11. Toen was het natuurlijk duidelijk neergelegd.
Sterkte!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Jij denkt dat er een complot is en dat we nu massaal worden voorgelogen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Iemand van binnenlandse zaken meldde vrij snel na de crash dat het vliegtuig met een BUK raket was neergehaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Kijk anders naar foto's van ander vliegtuigongelukken waarbij lichamen te zien zijn. Allemaal opgezwollen en geel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Parzival het volgende:
Maar heel veel brand is er dus niet aan boord geweest.. dan was meer zwart geblakerd en dan blijft er van paspoorten niet zoveel over.. tevens zijn de overledenen niet zwaar verbrand op de foto's..
ik denk dat het niet zo'n fijne duik is geweest...
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Als blijkt dat de rebellen met opzet de Boeing heeft neergeschoten, Mag de NAVO dat dan opvatten onder artikel 5?
Zouden die niet in een kluis hebben gezeten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Goeie vraag idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Als blijkt dat de rebellen met opzet de Boeing heeft neergeschoten, Mag de NAVO dat dan opvatten onder artikel 5?
komt door het snelle luchtdruk verschil.. zelfde als met duikers..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk anders naar foto's van ander vliegtuigongelukken waarbij lichamen te zien zijn. Allemaal opgezwollen en geel.
80 kinderen...twitter:Independent twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:36:26'Nine Britons and 80 children' feared dead after flight #MH17 'shot down' http://t.co/RZKxYskhg0 http://t.co/WK03huCNrk reageer retweet
aan boord van een vliegtuig? hoe vaak vlieg je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zouden die niet in een kluis hebben gezeten?
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Lever jij je ID/paspoort in als je gaat vliegen dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen idee wat er gebeurt is, laat staan wie er verantwoordelijk is?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef MissionPhailed het volgende:
We dienen nu toch wel de Oekraners te helpen om die Russen / Russische separatisten uit het oosten te verwijderen. In NAVO-verband dan, is natuurlijk geen klus die NL zelfstandig zou kunnen opknappen.
Ze hebben artikel 5 niet nodig om actie te ondernemen hoor. Gewoon een uitspraak van de veiligheidsraad en gaan met die banaan. Kijk naar Libi. Kijk naar Mali.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
NL zou dat ook nooit zelfstandig doen. Wij zijn het schoothondje van de amerikanen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef MissionPhailed het volgende:
We dienen nu toch wel de Oekraners te helpen om die Russen / Russische separatisten uit het oosten te verwijderen. In NAVO-verband dan, is natuurlijk geen klus die NL zelfstandig zou kunnen opknappen.
Ooit gevlogen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee hoor, paspoort hou je de hele tijd bij jequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Indien met opzet wel, maar als ze het al toegeven zullen ze het op een ongeluk gooien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Hoe dan? Een verkeersvliegtuig die een raketinslag kan overleven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik dacht om eerlijk te zijn dat technologie zo gevorderd was dat dit soort dingen niet konden voorkomen.
Nee. Een vliegtuig is geen onderdeel van een NAVO-lidstaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Dalijk komt het van de oekrainers zelf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Voorkomen of vrkomen? Commercile vluchten zijn niet uitgerust met militaire systemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik dacht om eerlijk te zijn dat technologie zo gevorderd was dat dit soort dingen niet konden voorkomen.
Ja, omdat we simpelweg niet kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
NL zou dat ook nooit zelfstandig doen. Wij zijn het schoothondje van de amerikanen.
Business jet. Zal wel iets met overheid te maken hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef wise het volgende:
www.flightradar24.com/N888DZ/3d6e22c
dit vliegtuig gaat recht over de plek heen
Jij levert je paspoort altijd in op een vlucht?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kut mongooltwitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
Aanwijzingen wijzen toch sterk richting Russische hoek. Toegegeven: 100% uitsluitsel hebben we nog niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt toch geen idee wat er gebeurt is, laat staan wie er verantwoordelijk is?
/b/quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik foto's zien die hier stelselmatig worden verbannen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Happel het volgende:
80 kinderen...twitter:Independent twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:36:26'Nine Britons and 80 children' feared dead after flight #MH17 'shot down' http://t.co/RZKxYskhg0 http://t.co/WK03huCNrk reageer retweet
Wanneer gaan ze deze idioot eens ophangen iddquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
Kut mongooltwitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
![]()
De tijd dat Russische nationalisten en Oekraine dit samen mochten uitvechten is nu definitief voorbij denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze hebben artikel 5 niet nodig om actie te ondernemen hoor. Gewoon een uitspraak van de veiligheidsraad en gaan met die banaan. Kijk naar Libi. Kijk naar Mali.
De vraag is dan weer van wie die aanwijzingen komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Aanwijzingen wijzen toch sterk richting Russische hoek. Toegegeven: 100% uitsluitsel hebben we nog niet.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
Hier kunnen we het een keer met zijn alle over eens zijn, wat een mongool.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze deze idioot eens ophangen idd
wtfquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
NAVO mag van alles, en doet soms dingen die het niet mag, en doet soms niet dingen die op zich wel mogen/moeten, omdat er altijd politiek-strategische overwegingen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Naast de hyperdrive. De zwarte doos zal moeten uitwijzen waarom ze niet gewoon naar planeet Bespin zijn uitgeweken.quote:
Serieus? Echt? Hij is nog kanslozer dan ik al dacht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
Even fappenquote:
Nu nog wachten op een tweetje van ADHD mongool Insaynoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef Roceco het volgende:
[..]
Hier kunnen we het een keer met zijn alle over eens zijn, wat een mongool.
Maakte jij deze opmerking een uur geleden ook al of heb je het gekopieerd?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
omda?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
NAVO mag van alles, en doet soms dingen die het niet mag, en doet soms niet dingen die op zich wel mogen/moeten, omda
En hoevel kinderen zijn Nederlanders?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Happel het volgende:
dat kind is 15, dus even een test.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ken je dat niet? artikel 5, kapstok artikel ?
wat een domme kut zegquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die presentatrice van de NOS met haar vragen
Nee hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef Edensnator het volgende:
Dat twitteraccount van Quincy Gario moet wel nep zijn.
waarom apart melden dat er 80 kinderen bij zaten. Maakt dat het ergerquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Happel het volgende:
Ik dacht: laat maar zitten, maar dat halve verhaal stond er nog toen ik een andere post schreef. Is gefixt, maar niet erg interessant verder.quote:
Aandacht geven aan deze Zwarte Pietquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
2 Nederlandse kinderenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:53 schreef nodig het volgende:
Ik vind die beelden van die paspoorten best heftig.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was ook bij 9/11. Toen was het natuurlijk duidelijk neergelegd.
weet zeker dat een collega (vrouw) van mijn nicht met haar man en kinderen in dat vliegtuig zaten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 Nederlandse kinderenhun gegevens staan nu gewoon openbaar...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:53 schreef mar456 het volgende:
Al eerder voorbij gekomen hier toevallig?
http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/azbNWnq_700b.jpg
Mario Gotze retweetedquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:53 schreef mar456 het volgende:
Al eerder voorbij gekomen hier toevallig?
http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/azbNWnq_700b.jpg
Er wordt niet meer door dat luchtruim gevlogen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef NoNickOne het volgende:
Is er bekend hoe Malaysia Airlines vanaf nu met deze route omgaat? Ga anders dat noodnummer maar bellen voor opheldering.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4chan is een site voor debielen.
ik heb dat niet voorbij zien komenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:53 schreef nodig het volgende:
Waarom zou je daarvoor dat noodnummer lastigvallen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vlieg aanstaande donderdag met Maylasia Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur.. Ben me kapot geschrokken en had geen week eerder moeten gaan.![]()
Is er bekend hoe Malaysia Airlines vanaf nu met deze route omgaat? Ga anders dat noodnummer maar bellen voor opheldering.
Verschrikkelijk voor de overkomende en de nabestaanden!
Quinsyquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
dit dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4chan is een site voor debielen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:55 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
weet zeker dat een collega (vrouw) van mijn nicht met haar man en kinderen in dat vliegtuig zaten.
wat een racist, nederlanders kunnen ook bruin zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
Gaj e nog wel?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vlieg aanstaande donderdag met Maylasia Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur.. Ben me kapot geschrokken en had geen week eerder moeten gaan.![]()
mij geen sterkte te wensenquote:
Jullie snapten dat ik sarcastisch was, toch?quote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Jullie snapten dat ik sarcastisch was, toch?
dat noodnummer is voor mensen die vermoedelijk familie er in hebben zitten . niet voor jouquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Loekie1 het volgende:
Gezamelijke actie van Rusland, Amerika en Oekraine om de separatisten uit te roken lijkt me de juiste strategie.
Wat er vandaag gebeurt is verhoogt of verkleint niet de kans dat er over een week wat gaat gebeuren. De volgende vlucht van MA is ook gewoon vertrokken, alleen vliegt het niet over dat deel van de Oekrane. Jou vlucht zal dus ook gewoon doorgaan. Dat noodnummer is voor andere mensen bedoeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef NoNickOne het volgende:
link?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Houtenbeen het volgende:
weer een nieuw paspoort die nog niet eerder vertoond was op RT
oh, ik las je post verkeerd, dacht dat je nicht in t vliegtuig zat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
mij geen sterkte te wensennog steeds een beetje ver van mijn bed show.
Genoeg slachtoffers iig en waarschijnlijk ook wel veel nederlandse.
geef Nederland dan ook een klein rolletjequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Loekie1 het volgende:
Gezamelijke actie van Rusland, Amerika en Oekraine om de separatisten uit te roken lijkt me de juiste strategie.
behalve dat rusland voor die separatisten isquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Loekie1 het volgende:
Rusland?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Loekie1 het volgende:
link?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Houtenbeen het volgende:
weer een nieuw paspoort die nog niet eerder vertoond was op RT
waarom nu al bellen? je vliegt donderdag pas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef NoNickOne het volgende:
Walgelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Loekie1 het volgende:
Er zijn een paar berichten verdwenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
Waarom stond er eerst dat dit topic vol was en daarna niet meer huh
o.a. hier natuurlijk:quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb momenteel geen tv, heeft iemand een link (geen 4chan etc.) waar al het nieuws wordt gepubliceerd?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
een paar? welneejohquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Er zijn een paar berichten verdwenen.
Door de verwijderde posts.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
Waarom stond er eerst dat dit topic vol was en daarna niet meer huh
Nee sorry ik zat even in mijn serieuze modus. Excuses dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Jullie snapten dat ik sarcastisch was, toch?
Oh bedanktquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
o.a. hier natuurlijk:
[upd] Boeing uit Amsterdam 'neergeschoten' boven Oekrane
Ja, vreselijk om te zien. Maar zo'n reisgids die daar vrijwel ongeschonden ligt raakt me ook wel, dat heeft ook iets treurigs, een boek vol ideen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:53 schreef nodig het volgende:
Reddit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb momenteel geen tv, heeft iemand een link (geen 4chan etc.) waar al het nieuws wordt gepubliceerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |