Je facebookgrapje binnen een halve dag op Russische tv, dat had je ook niet verwacht toen je dat schreef.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
De russen hebben de tweet ook gevonden...
[ afbeelding ]
FB zelfdequote:
Dat is helemaal niet vreemd.quote:
Mooi gebaar.quote:
ja want dan wordt ie ook geraakt door een raket tijdens de valquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vreemd.
Laat je paspoort eens van een hoge flat vallen. Ding komt ongeschonden op de grond terecht.
Neuh, dat zijn de enige die hier gepost worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Ben ik nou gek of laten die Russen alleen de Nederlandse paspoorten open en bloot?
Dat was ook bij 9/11. Toen was het natuurlijk duidelijk neergelegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Passpoorten zijn wel van goede kwaliteit zeg
Ik denk dat hij nog wel meer niet had verwacht toen hij dat schreefquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je facebookgrapje binnen een halve dag op Russische tv, dat had je ook niet verwacht toen je dat schreef.
.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Oude hardlooptrainer van me zat ook in dat vliegtuig met zijn twee dochters....
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Ai, sterkte gozertquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Maar het wel heel aannemelijk dat ie neergeschoten is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Overigens is er gewoon nog niks bekend over de oorzaak? Dat ding kan net zo goed om technische redenen uit de lucht gedonderd zijn of niet?
Een raketinslag betekend niet dat het hele vliegtuig in een vuurbal veranderd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja want dan wordt ie ook geraakt door een raket tijdens de val
eh ja, uiteraardquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef nodig het volgende:
Ik denk dat hij nog wel meer niet had verwacht toen hij dat schreef
Met een raketinslag wordt heus niet alles volledig in stukken gescheurd hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja want dan wordt ie ook geraakt door een raket tijdens de val
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was ook bij 9/11. Toen was het natuurlijk duidelijk neergelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |