Je facebookgrapje binnen een halve dag op Russische tv, dat had je ook niet verwacht toen je dat schreef.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
De russen hebben de tweet ook gevonden...
[ afbeelding ]
FB zelfdequote:
Dat is helemaal niet vreemd.quote:
Mooi gebaar.quote:
ja want dan wordt ie ook geraakt door een raket tijdens de valquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vreemd.
Laat je paspoort eens van een hoge flat vallen. Ding komt ongeschonden op de grond terecht.
Neuh, dat zijn de enige die hier gepost worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Ben ik nou gek of laten die Russen alleen de Nederlandse paspoorten open en bloot?
Dat was ook bij 9/11. Toen was het natuurlijk duidelijk neergelegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Passpoorten zijn wel van goede kwaliteit zeg
Ik denk dat hij nog wel meer niet had verwacht toen hij dat schreefquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je facebookgrapje binnen een halve dag op Russische tv, dat had je ook niet verwacht toen je dat schreef.
.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Oude hardlooptrainer van me zat ook in dat vliegtuig met zijn twee dochters....
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Ai, sterkte gozertquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Maar het wel heel aannemelijk dat ie neergeschoten is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Overigens is er gewoon nog niks bekend over de oorzaak? Dat ding kan net zo goed om technische redenen uit de lucht gedonderd zijn of niet?
Een raketinslag betekend niet dat het hele vliegtuig in een vuurbal veranderd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja want dan wordt ie ook geraakt door een raket tijdens de val
eh ja, uiteraardquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef nodig het volgende:
Ik denk dat hij nog wel meer niet had verwacht toen hij dat schreef
Met een raketinslag wordt heus niet alles volledig in stukken gescheurd hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was ook bij 9/11. Toen was het natuurlijk duidelijk neergelegd.
Sterkte!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Happel het volgende:
Jij denkt dat er een complot is en dat we nu massaal worden voorgelogen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Iemand van binnenlandse zaken meldde vrij snel na de crash dat het vliegtuig met een BUK raket was neergehaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Oké. Gewoon niet op spoilers klikken als je geen foto's wil zien, doe ik dus ook niet.
En vraag: hoe kan het dat de president van Oekraïne zo stellig zegt dat het een terroristische aanval is, terwijl het nog niet helemaal bekend is?
Kijk anders naar foto's van ander vliegtuigongelukken waarbij lichamen te zien zijn. Allemaal opgezwollen en geel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Parzival het volgende:
Maar heel veel brand is er dus niet aan boord geweest.. dan was meer zwart geblakerd en dan blijft er van paspoorten niet zoveel over.. tevens zijn de overledenen niet zwaar verbrand op de foto's..
ik denk dat het niet zo'n fijne duik is geweest...
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Als blijkt dat de rebellen met opzet de Boeing heeft neergeschoten, Mag de NAVO dat dan opvatten onder artikel 5?
Zouden die niet in een kluis hebben gezeten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Passpoorten zijn wel van goede kwaliteit zeg
Goeie vraag idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Als blijkt dat de rebellen met opzet de Boeing heeft neergeschoten, Mag de NAVO dat dan opvatten onder artikel 5?
komt door het snelle luchtdruk verschil.. zelfde als met duikers..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk anders naar foto's van ander vliegtuigongelukken waarbij lichamen te zien zijn. Allemaal opgezwollen en geel.
80 kinderen...twitter:Independent twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:36:26'Nine Britons and 80 children' feared dead after flight #MH17 'shot down' http://t.co/RZKxYskhg0 http://t.co/WK03huCNrk reageer retweet
aan boord van een vliegtuig? hoe vaak vlieg je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zouden die niet in een kluis hebben gezeten?
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Lever jij je ID/paspoort in als je gaat vliegen dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen idee wat er gebeurt is, laat staan wie er verantwoordelijk is?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef MissionPhailed het volgende:
We dienen nu toch wel de Oekraïners te helpen om die Russen / Russische separatisten uit het oosten te verwijderen. In NAVO-verband dan, is natuurlijk geen klus die NL zelfstandig zou kunnen opknappen.
Ze hebben artikel 5 niet nodig om actie te ondernemen hoor. Gewoon een uitspraak van de veiligheidsraad en gaan met die banaan. Kijk naar Libië. Kijk naar Mali.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
NL zou dat ook nooit zelfstandig doen. Wij zijn het schoothondje van de amerikanen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef MissionPhailed het volgende:
We dienen nu toch wel de Oekraïners te helpen om die Russen / Russische separatisten uit het oosten te verwijderen. In NAVO-verband dan, is natuurlijk geen klus die NL zelfstandig zou kunnen opknappen.
Ooit gevlogen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee hoor, paspoort hou je de hele tijd bij jequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Indien met opzet wel, maar als ze het al toegeven zullen ze het op een ongeluk gooien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Hoe dan? Een verkeersvliegtuig die een raketinslag kan overleven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik dacht om eerlijk te zijn dat technologie zo gevorderd was dat dit soort dingen niet konden voorkomen.
Nee. Een vliegtuig is geen onderdeel van een NAVO-lidstaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Dalijk komt het van de oekrainers zelf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Voorkomen of vóórkomen? Commerciële vluchten zijn niet uitgerust met militaire systemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik dacht om eerlijk te zijn dat technologie zo gevorderd was dat dit soort dingen niet konden voorkomen.
Ja, omdat we simpelweg niet kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
NL zou dat ook nooit zelfstandig doen. Wij zijn het schoothondje van de amerikanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |