Misschien heeft hij het wel gekaaptquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Qunix het volgende:
Die Cor en zijn Facebook kwam op de Russische tv.
Mja. En toch, als je je zo gedraagt op het internet, heb je in het echte leven gewoonweg dezelfde denkwijze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Echt? Of wil je ook wat zeggen?
Mensen zijn online heel anders dan in het echte leven. Deze internethelden bidden op zondag om stipt 18:00 uur bij opa en oma aan tafel voor hun stamppot.
Foto's van persoongegevens mogen niet!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef corkydiggles het volgende:
hoe betrouwbaar is deze foto van deze paspoort?? blijkt dus een directe collega te zijn van een nicht van me. Heb dus geleerd niet meer fotos met naam en toenaam op facebook te dumpen![]()
https://twitter.com/euromaidan/status/489795131542102016/photo/1
kappen met doorgaan op die fotoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef VMSDKR het volgende:
Als je constant loopt te zeiken om foto's maar wel spoilers openklikt moet je je bek gewoon houden.
Zo zien mensen er nu eenmaal uit vanbinnen, en als ze dood zijn.
Als je dat niet wil zien moet je van het internet afgaan, je tv uitzetten en Doornroosje gaan lezen ofzo.
Stelletje retards, groei een paar.
Lijkt me vrij betrouwbaar, sorry.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef corkydiggles het volgende:
hoe betrouwbaar is deze foto van deze paspoort?? blijkt dus een directe collega te zijn van een nicht van me. Heb dus geleerd niet meer fotos met naam en toenaam op facebook te dumpen![]()
Idd, en als het zo is misschien ook wel een aanknopingspunt naar het andere verdwenen toestel...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Overigens is er gewoon nog niks bekend over de oorzaak? Dat ding kan net zo goed om technische redenen uit de lucht gedonderd zijn of niet?
Wat denk je, dat ze hebben zitten photoshoppen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef corkydiggles het volgende:
Geloof heeft er in dit geval geen flikker mee te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alleen als je een iq van 63 hebt.![]()
In dit geval gaat het idd om gristen-terroristen.
Reutersquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar kwam eerste bericht vandaan dat het vliegtuig uit de lucht is geschoten?
Vooraf aangeven dat het schokkend is, kan natuurlijk ook gewoon.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je geen gore wil zien klik je niet op spoilers.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vooraf aangeven dat het schokkend is, kan natuurlijk ook gewoon.
quote:
Misschien kan Willy wat Napoleon en Hitler niet luktequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zet m op een paard en we marcheren naar Moskou.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Mja. En toch, als je je zo gedraagt op het internet, heb je in het echte leven gewoonweg dezelfde denkwijze.
KAL007 again...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Nintex het volgende:
Russen beginnen met draaien. Die zwarte doos mag absoluut niet naar Moskou
[..]
Tyfus-Russen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Qunix het volgende:
Die Cor en zijn Facebook kwam op de Russische tv.
Relatieve anonimiteit en een platform zijn een slechte combinatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Als je dit topic leest hoop je maar dat Fok geen dwarsdoorsnede van de maatschappij is, maar dat er hier bovenmatig veel mensen zonder enig empathisch vermogen zitten. Anders gaat het niet goed komen met de maatschappij.
Ik heb nergens gesteld dat geloof hun motief is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Geloof heeft er in dit geval geen flikker mee te maken.
Zelfde als met strijd tussen Koerden en Irakezen, dat zijn ook moslims (vaak) maar dan spreek je toch ook niet over moslimterroristen?!
quote:Bloomberg reporting rebels have black boxes and want to turn them over to Moscow. Moscow is asking Ukraine for permission to enter country with an emergency response team. The UK is asking for a UN security council meeting to be held ASAP.
Precies de reden dat ik maar ff buiten ga kijken...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic is een verzameling van gevoelige huismoeders, wat geestelijk instabiele personen en mensen die nog gewoon zijn gebleven.
@euromaidan post dat. Wachten op alle posts van mensen die zeggen dat Oekraïners vieze lijkenpikkers zijn en dat we Oekraïne moeten binnenvallen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef corkydiggles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |