Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Gast, ik hoef geen Disneyverhaaltjes. Bekenden van mij zaten in dat vliegtuig ja. Flikker op.
quote:Interfax stating that Ukraine may have been trying to shoot down Putin's plane according to an unidentified person in Russia's aviation service.
Neuh, zover zal het niet komen. Maar waarschijnlijk zullen de Russen nu in een stevig internationaal isolement komen, zoals bijvoorbeeld Libië en Irak dat jarenlang ervaren hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste idee ook toen ik het nieuws las..![]()
Dat was natuurlijk al jaren duidelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Als je dit topic leest hoop je maar dat Fok geen dwarsdoorsnede van de maatschappij is, maar dat er hier bovenmatig veel mensen zonder enig empathisch vermogen zitten. Anders gaat het niet goed komen met de maatschappij.
Alleen wordt hier een groot deel van de berichten verwijderd omdat er een stel idioten tussen zitten.quote:
Ga dan lekker naar Viva of naar het paardenforum of hoe dat ook heet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Als je dit topic leest hoop je maar dat Fok geen dwarsdoorsnede van de maatschappij is, maar dat er hier bovenmatig veel mensen zonder enig empathisch vermogen zitten. Anders gaat het niet goed komen met de maatschappij.
Oh bah, sterkte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Gast, ik hoef geen Disneyverhaaltjes. Bekenden van mij zaten in dat vliegtuig ja. Flikker op.
Alleen als je een iq van 63 hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Yaaar het volgende:
Maar goed, met een terroristische aanval dan denk je toch aan de Islam en moslims?Of bedoelde hij wel Rusland?
Het laatste denk ik.. veel autistische kutpubers hierquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je geen gore wil zien klik je niet op spoilers.
Ik hoop dat dit ook niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Nintex het volgende:
Russen beginnen met draaien. Die zwarte doos mag absoluut niet naar Moskou
[..]
Ik deel je vrees.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Is mogelijk idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Overigens is er gewoon nog niks bekend over de oorzaak? Dat ding kan net zo goed om technische redenen uit de lucht gedonderd zijn of niet?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind die foto's ook vies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |