Omdat de president er stiekem achter zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Oké. Gewoon niet op spoilers klikken als je geen foto's wil zien, doe ik dus ook niet.
En vraag: hoe kan het dat de president van Oekraïne zo stellig zegt dat het een terroristische aanval is, terwijl het nog niet helemaal bekend is?
natuurlijk een indirecte sneer naar ruslandquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Oké. Gewoon niet op spoilers klikken als je geen foto's wil zien, doe ik dus ook niet.
En vraag: hoe kan het dat de president van Oekraïne zo stellig zegt dat het een terroristische aanval is, terwijl het nog niet helemaal bekend is?
hij weet waarschijnlijk meer dan onsquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Ja, dit dus. Ik keek hier voor wat updates, niet om gruwelijke foto's te bekijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mee eens. Ik krijg liever nieuws met inhoud mee. Dus nieuwe feiten. Ik vond de stapel paspoorten genoeg. Dan maar een mietje volgens Fok! maatstaven.
Wat een onzin. Er ontstaat nu alleen maar een run op nare foto's met als doel deze zsm gepost te krijgen. Wat een bezigheid zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef wise het volgende:
[..]
mensen willen geen realiteit zien, maar disney verhaaltjes
Niet dus, de 20e lijkenfoto/lijkenlivestream voegen niks meer toe aan dat wat al eerder in dit topic voorbijgekomen is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ik het voor 50% doe om wat jimmies te rustlen, maar het is gewoon een relevante foto.
Omdat die man partijdig is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Er wordt mee bedoeld dat je die foto's niet open en bloot neer moet zetten, maar mensen de keuze moet bieden (door middel van een spoiler of externe link) om die foto's wel of niet te bekijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Snowballed het volgende:
Ja ik heb nog ff gegeten...![]()
Waarom is die topic pointer dubbelzinnig..?
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar
Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
quote:
Nu blij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar
Geen foto's van lijken
Meenemen in de OP.
zich daadkrachtig opstellen voor het volk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
Gecondoleerd en sterktequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Gast, ik hoef geen Disneyverhaaltjes. Bekenden van mij zaten in dat vliegtuig ja. Flikker op.
Maar goed, met een terroristische aanval dan denk je toch aan de Islam en moslims?quote:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Gast, ik hoef geen Disneyverhaaltjes. Bekenden van mij zaten in dat vliegtuig ja. Flikker op.
quote:Interfax stating that Ukraine may have been trying to shoot down Putin's plane according to an unidentified person in Russia's aviation service.
Neuh, zover zal het niet komen. Maar waarschijnlijk zullen de Russen nu in een stevig internationaal isolement komen, zoals bijvoorbeeld Libië en Irak dat jarenlang ervaren hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste idee ook toen ik het nieuws las..![]()
Dat was natuurlijk al jaren duidelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Als je dit topic leest hoop je maar dat Fok geen dwarsdoorsnede van de maatschappij is, maar dat er hier bovenmatig veel mensen zonder enig empathisch vermogen zitten. Anders gaat het niet goed komen met de maatschappij.
Alleen wordt hier een groot deel van de berichten verwijderd omdat er een stel idioten tussen zitten.quote:
Ga dan lekker naar Viva of naar het paardenforum of hoe dat ook heet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Als je dit topic leest hoop je maar dat Fok geen dwarsdoorsnede van de maatschappij is, maar dat er hier bovenmatig veel mensen zonder enig empathisch vermogen zitten. Anders gaat het niet goed komen met de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |