Oh bah, sterkte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Gast, ik hoef geen Disneyverhaaltjes. Bekenden van mij zaten in dat vliegtuig ja. Flikker op.
Alleen als je een iq van 63 hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Yaaar het volgende:
Maar goed, met een terroristische aanval dan denk je toch aan de Islam en moslims?Of bedoelde hij wel Rusland?
Het laatste denk ik.. veel autistische kutpubers hierquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Als je dit topic leest hoop je maar dat Fok geen dwarsdoorsnede van de maatschappij is, maar dat er hier bovenmatig veel mensen zonder enig empathisch vermogen zitten. Anders gaat het niet goed komen met de maatschappij.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je geen gore wil zien klik je niet op spoilers.
Ik hoop dat dit ook niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Nintex het volgende:
Russen beginnen met draaien. Die zwarte doos mag absoluut niet naar Moskou
[..]
Ik deel je vrees.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Glencairn het volgende:
Als je dit topic leest hoop je maar dat Fok geen dwarsdoorsnede van de maatschappij is, maar dat er hier bovenmatig veel mensen zonder enig empathisch vermogen zitten. Anders gaat het niet goed komen met de maatschappij.
Is mogelijk idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Overigens is er gewoon nog niks bekend over de oorzaak? Dat ding kan net zo goed om technische redenen uit de lucht gedonderd zijn of niet?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind die foto's ook vies.quote:
Willy.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef RVer het volgende:
Verklaring van koning Willem-Alexander:
"Ik ben diep getroffen door het vreselijke nieuws over het neerstorten van vlucht MH17 boven Oekraïens grondgebied.
Net als de rest van Nederland volgen mijn echtgenote en ik het nieuws op de voet en hopen wij dat snel meer duidelijk wordt.
Wij leven intens mee met familie, vrienden, collega's en bekenden van de slachtoffers en met hen die nog in onzekerheid zijn of hun geliefden aan boord van het toestel waren."
Een vliegtuig ontploft niet uit zichzelf.quote:
een vliegtuig breek niet zomaar in kleine stukje..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Overigens is er gewoon nog niks bekend over de oorzaak? Dat ding kan net zo goed om technische redenen uit de lucht gedonderd zijn of niet?
Ze zeggen dat het kan, maar dat het wel een super nieuw vliegtuig is ofzo. Dus dat de kans best klein is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Gaan ze tegen China aanschurken. Krijg je weer twee grote blokken tegenover elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Neuh, zover zal het niet komen. Maar waarschijnlijk zullen de Russen nu in een stevig internationaal isolement komen, zoals bijvoorbeeld Libië en Irak dat jarenlang ervaren hebben.
Ik dacht er in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Snowballed het volgende:
55 NLers hebben iig op het vliegtuig gezeten
klopt, en op NOS zeiden ze uurtje geleden dat MA-leiding het had over een incident aan boord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
Mwoah. Dan valt een vliegtuig niet helemaal uit elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Tito_Otis het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef RVer het volgende:
Verklaring van koning Willem-Alexander een ambtenaar van de RVD:
"Ik ben diep getroffen door het vreselijke nieuws over het neerstorten van vlucht MH17 boven Oekraïens grondgebied.
Net als de rest van Nederland volgen mijn echtgenote en ik het nieuws op de voet en hopen wij dat snel meer duidelijk wordt.
Wij leven intens mee met familie, vrienden, collega's en bekenden van de slachtoffers en met hen die nog in onzekerheid zijn of hun geliefden aan boord van het toestel waren."
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
wie is deze vreselijk man rechts ander zn laptopje
wat een verschrikkelijke autist
Ja, dat kan wel waar zijn, maar hij had als spoilertag iets van "Geen baby-lijk" getikt, wat de gemiddelde gebruiker doet vermoeden dat het in elk geval niet zo erg is als een babylijkje (wat dus wel het geval was), puur om zoveel mogelijk mensen die spoiler te laten doen openen. Flauw.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er wordt mee bedoeld dat je die foto's niet open en bloot neer moet zetten, maar mensen de keuze moet bieden (door middel van een spoiler of externe link) om die foto's wel of niet te bekijken.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
Twee passagiers in dat vliegtuig komen uit Nederweert. Ken ze niet in het echt, maar ken wel mensen die ze kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |