link?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Houtenbeen het volgende:
weer een nieuw paspoort die nog niet eerder vertoond was op RT
waarom nu al bellen? je vliegt donderdag pas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vlieg aanstaande donderdag met Maylasia Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur.. Ben me kapot geschrokken en had geen week eerder moeten gaan.![]()
Is er bekend hoe Malaysia Airlines vanaf nu met deze route omgaat? Ga anders dat noodnummer maar bellen voor opheldering.
Verschrikkelijk voor de overkomende en de nabestaanden!
Walgelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
Kut mongooltwitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Loekie1 het volgende:
Gezamelijke actie van Rusland, Amerika en Oekraine om de separatisten uit te roken lijkt me de juiste strategie.
Er zijn een paar berichten verdwenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
Waarom stond er eerst dat dit topic vol was en daarna niet meer huh
o.a. hier natuurlijk:quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb momenteel geen tv, heeft iemand een link (geen 4chan etc.) waar al het nieuws wordt gepubliceerd?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
Kut mongooltwitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
![]()
een paar? welneejohquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Er zijn een paar berichten verdwenen.
Door de verwijderde posts.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
Waarom stond er eerst dat dit topic vol was en daarna niet meer huh
Nee sorry ik zat even in mijn serieuze modus. Excuses dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Jullie snapten dat ik sarcastisch was, toch?
Oh bedanktquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
o.a. hier natuurlijk:
[upd] Boeing uit Amsterdam 'neergeschoten' boven Oekraïne
Ja, vreselijk om te zien. Maar zo'n reisgids die daar vrijwel ongeschonden ligt raakt me ook wel, dat heeft ook iets treurigs, een boek vol ideeën...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:53 schreef nodig het volgende:
Ik vind die beelden van die paspoorten best heftig.
Reddit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb momenteel geen tv, heeft iemand een link (geen 4chan etc.) waar al het nieuws wordt gepubliceerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |