SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 07-07-2014 23:36:23 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Van Hanegem: 'Team moet nu gaan groeien'
Het Nederlands elftal heeft Costa Rica verslagen en moet het in de halve finale opnemen tegen Argentini. De Nederlandse bevolking is vol vertrouwen, maar Willem van Hanegem tempert de hoge verwachtingen.
"Niemand wil teleurgesteld worden in dat verlangen. Daardoor gaat het helemaal niet meer om voetbal, maar om de lol van een overwinning. Laten we nou gewoon eens naar de feiten van zaterdagavond kijken. Het Nederlands elftal speelde niet heel goed, kreeg kansen doordat de middelmatige spelers van Costa Rica fouten maakten en we finishten op 0-0 na 120 minuten. Niet een uitvoering om trots op te zijn. Toch?"
Ook de analyticus komt in het Algemeen Dagblad nog even terug op de keeperswissel. "Er wordt nu gedaan of Louis van Gaal een soort Einstein is, maar ik weet zeker dat hij daar zelf ook om moet lachen. Hij weet net als ik dat Frank de Boer bij Ajax al een tijdje met Cillessen traint op penalty's stoppen omdat die jongen daar niet goed in is. Dan is het logisch om de lange, sterke Krul in te brengen bij een strafschoppenserie. Ik ben blij dat het goed uitpakte, die wissel. Want je wil niet weten wat Van Gaal dan over zich heen had gekregen."
"Nu hoop ik dat ons hele team gaat groeien. Dat we niet bang zijn van Argentini. Arjen Robben is nu beter dan ngel Di Mara en veel beter dan Lionel Messi. Laten we niet zo nederig zijn als de Belgen. Laten we aanvallen, demonstreren hoe goed we zijn, profiteren van hun trage verdedigers. [b]Stel Jordy Clasie op. Dan hebben we met hem en Sneijder ineens twee middenvelders die elke eerste bal vooruit spelen en de tegenstander onder druk zetten. Want nu wil ik het WK winnen ook, maar wel met aanvallend voetbal.[/b]"
Inderdaad...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Het begint een beetje genant te worden het geroep om Clasie door de Kromme.
Bijna genant dan, buiten het feit dan dat het wel een kern van waarheid bevat. Ik zou Wijnaldem allang gewisseld hebben voor een Clasie (of Fer). Wat meer strijdkracht op het middenveld in ieder geval. In eerdere wedstrijden is wel gebleken dat we daar wel tekort kwamen..quote:Op maandag 7 juli 2014 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
quote:Alleen Bayern heeft nog meer spelers op WK dan Feyenoord
Gepubliceerd: 7 juli 2014 14:34 | Laatst gewijzigd: 7 juli 2014 14:37
Alleen Bayern Mnchen is met meer spelers vertegenwoordigd in de halve finale van het WK dan Feyenoord.
Ajax ook drie. Dit is niet eerlijkquote:
Fer is geblesseerd h...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bijna genant dan, buiten het feit dan dat het wel een kern van waarheid bevat. Ik zou Wijnaldem allang gewisseld hebben voor een Clasie (of Fer). Wat meer strijdkracht op het middenveld in ieder geval. In eerdere wedstrijden is wel gebleken dat we daar wel tekort kwamen..
Met Clasie heb je de iets betere passer, die zie ik eerder de beslissende pass geven dan Wijnaldem of Fer, en Fer zie ik eerder scoren...
beter Janmaat terug halen en Kuyt ipv Wijnaldumquote:Op maandag 7 juli 2014 14:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bijna genant dan, buiten het feit dan dat het wel een kern van waarheid bevat. Ik zou Wijnaldem allang gewisseld hebben voor een Clasie (of Fer). Wat meer strijdkracht op het middenveld in ieder geval. In eerdere wedstrijden is wel gebleken dat we daar wel tekort kwamen..
Met Clasie heb je de iets betere passer, die zie ik eerder de beslissende pass geven dan Wijnaldem of Fer, en Fer zie ik eerder scoren...
Dat pleit nog meer voor de oplossing van Willemquote:
Ik zou die twee acties niet linken. In het algemeen zou ik Janmaat ook eerder opstellen dan Kuyt, maar ja,die zal wel iets fout hebben gedaan bij Von Gahl. Maar bij terugkomst van Janmaat zou k Kuyt overigens dan dus niet op CM neerzetten, maar dan alsnog voor Clasie gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter Janmaat terug halen en Kuyt ipv Wijnaldum
Clasie is geselecteerd maar als hij goed was (wat hij volgens mij niet is maar volgens velen hier wel) dan had hij al gespeeld, Van Gaal kiest eerder voor Kongolo met Blind op het middenveld dan voor Clasie.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat pleit nog meer voor de oplossing van Willem
[..]
Ik zou die twee acties niet linken. In het algemeen zou ik Janmaat ook eerder opstellen dan Kuyt, maar ja,die zal wel iets fout hebben gedaan bij Von Gahl. Maar bij terugkomst van Janmaat zou k Kuyt overigens dan dus niet op CM neerzetten, maar dan alsnog voor Clasie gaan
Waar. Toch vind ik er wel waarheid in zitten. Clasie kan ook nog eens een goede pass voruit geven, dat heb ik Wijnaldum nog niet zien doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Kuyt vind ik nou niet echt een goede pass vooruit hebben. Die gaat 'm brengen. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk, geeft je middenveld wel wat body.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter Janmaat terug halen en Kuyt ipv Wijnaldum
Bron?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:58 schreef Muto het volgende:
Clasie is gewoon niet fit genoeg. De fitste spelers spelen, simpel toch.
Misschien niet scherp genoeg maar goed als De Jong uitvalt en je komt niet in aanmerking dan weet je dat de kans dat je aan spelen toekomt nagenoeg nihil is en dat werkt niet echt motiverendquote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bron?
Als Clasie niet fit genoeg is, had hij VDV wel meegenomen ipv. Clasie.
Dat sowieso. Die volgende ronde ga je er toch kansloos af. Dan maar gratis winkelen in Londen enzulks.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Bombvis het volgende:
Zou ik prima vinden, betekent dat we al zeker zijn van groepsfase EL
Ergens wel lief dat hij het voor hem opneemt gezien hun geschiedenis maar ben bang dat het bij Louis averechts werkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:58 schreef Pascalus het volgende:
Ik word een beetje moe van de Kromme die steeds roept dat Clasie zo'n geweldige speler is.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
Goffedomme we worden getrolled klik eens op de link naar de officile website in de OP .
Goffedomme we worden getrolled klik eens op de link naar de officile website in de OP .
hahahahha dat heeft lang geduurdquote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:07:48#Feyenoord laat de internationals van Oranje instromen op 23-7 (oefenduel Sociedad) of 25-7. Exacte datum hangt af van evt finaleplaats. 1/3 reageer retweet
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:09:15Van Geel en Rutten hebben dit besluit namens Feyenoord genomen in overleg met aanvoerder Clasie. Spelers zijn dus beschikbaar in CL! 2/3 reageer retweet
Verheijen, kom er maar in.twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:10:48Later in het seizoen zullen de internationals van Oranje extra vrij krijgen. #Feyenoord #Oranje 3/3 reageer retweet
Lelijke aanvoerder.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Lelijke aanvoerdersband trouwens, maar dit terzijde.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef Muto het volgende:
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:07:48#Feyenoord laat de internationals van Oranje instromen op 23-7 (oefenduel Sociedad) of 25-7. Exacte datum hangt af van evt finaleplaats. 1/3 reageer retweet
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:09:15Van Geel en Rutten hebben dit besluit namens Feyenoord genomen in overleg met aanvoerder Clasie. Spelers zijn dus beschikbaar in CL! 2/3 reageer retweet
Verheijen, kom er maar in.twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:10:48Later in het seizoen zullen de internationals van Oranje extra vrij krijgen. #Feyenoord #Oranje 3/3 reageer retweet
Sexbom van de selectiequote:
Staat op meerdere sites, geven idd allemaal die krant aan als bron. Misschien niet online gepubliceerd, maar goede kans natuurlijk dat het weer eens onzin is. Sterker, al staat het wel op hun site, dan is de kans alsnog groot dat het onzin is. Toch lijkt het me wel zo'n beetje de minst slechte van de genoemde opties.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:43 schreef Bombvis het volgende:
Ik las het gerucht ja, maar kon op de site van de bron (die Voetbalzone iig gaf) niks vinden.. De Wolfsburger Allgemeine Zeitung meldt op de site er iig niks over, zoekterm Dost / Feyenoord / Feyenoord Rotterdam, helemaal niks. Ik hou het dus op een duim van iemand
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:
https://uk.eurosport.yaho(...)messi-075818912.html
Die gaat gewoon transfervrij weg dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:43 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens wel best positief dat Janmaat een paar matige potjes gespeeld heeft en nu voorlopig in ieder geval niet meer speelt. Dit maakt zijn positie misschien wel iets houdbaarder, terwijl dat voor ons toch denken ik de wk-ganger is die we het liefst behouden
Hopen dat ie na het wk nog ff bijtekent en zich volgend jaar in de kijker speelt
Das wel het risico, maar ik acht het ook niet ook onmogelijk dat ie bijtekent. Ik weet trouwens niet of k m liever nog een jaar zie spelen en dan gratis zie weglopen of nu zie vertrekken al er geen goede vervanger beschikbaar is...quote:
Volgens mij wilde die bij gebrek aan interesse wel bijtekenen. Moet van Geel natuurlijk wel met een fatsoenlijk salaris komen.quote:
Lazio zal wel balen dat ze niet met een normaal bod zijn gekomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat daar nog geen monsterbod voor is binnengekomen.
quote:Feyenoord hoeft niet te vrezen dat Terence Kongolo na het WK de deur uitloopt. De kans dat de talentvolle verdediger bij Feyenoord bijtekent is nagenoeg honderd procent, stellen insiders tegenover Voetbal International.
Broertje Rodney vertrok eerder deze zomer uit de geprezen jeugdopleiding op Varkenoord om zijn geluk te beproeven bij Manchester City. Een dergelijke stap zit niet in het hoofd van Terence. Hij heeft door dat het beter voor zijn ontwikkeling is om nog zeker n of twee jaar in De Kuip te blijven.
Over interesse heeft Kongolo in ieder geval niet te klagen. Onder andere Southampton zou op het vinkentouw zitten. Door het vertrek van Bruno Martins Indi krijgt de Oranje-international een passende salarisverhoging als hij zijn contract verlengt.
quote:Feyenoord zet vol in op de komst van Bas Dost. De Rotterdammers prefereren een komst van de aanvaller van VfL Wolfsburg boven een terugkeer van John Guidetti, die financieel onhaalbaar lijkt en over wie twijfels bestaan met betrekking tot zijn fysieke gesteldheid.
Dost zou al enkele weken geleden benaderd zijn door Feyenoord, meldt Voetbal International. Enkele jaren geleden ging de spits niet in op interesse vanuit De Kuip, maar inmiddels zou de doelpuntenmaker graag naar Rotterdam komen.
Waarom is het onzinnig om een 17-jarige te huren?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:31 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord wil deze jongen huren van Chelsea:
Pingelaartje. Beetje onzinnig om een 17 jarige speler te huren.
Zou dan de voorkeur geven aan een jeugdspeler, tenzij het een extreem groot talent is. Fimpje is wel aardig, maar is hij beter dan wat we in de jeugd hebben rondlopen? (Fernandes / Idrissi / Klooster / Slabbekoorn)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom is het onzinnig om een 17-jarige te huren?
Verder zeggen die filmpjes helemaal niets. Ik kan ook een filmpje over Swerts maken en dan speelt hij morgen bij Real.
Feyenoord gaat eigen jeugdspelers altijd rustig brengen natuurlijk, die vier hebben nog niet eens een keertje meegetraind volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou dan de voorkeur geven aan een jeugdspeler, tenzij het een extreem groot talent is. Fimpje is wel aardig, maar is hij beter dan wat we in de jeugd hebben rondlopen? (Fernandes / Idrissi / Klooster / Slabbekoorn)
Zie trouwens dat Boskamp een rol heeft gespeeld bij zijn transfer naar Engeland. Wellicht nu weer?
dacht dat ik had gelezen dat het om huur gingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dost is niet transfervrij toch moeten we nog betalen voor die debiel ook.
Het gaat om huur, rustig maar Mikey.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Musonda is het allergrootste talen uit Belgi. Feyenoord mag zijn handjes dicht knijpen als hij een jaar of 2 hier komt voetballen. Een geweldige nr. 10.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:31 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord wil deze jongen huren van Chelsea:
Pingelaartje. Beetje onzinnig om een 17 jarige speler te huren.
"Voorlopig in ieder geval"?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:43 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens wel best positief dat Janmaat een paar matige potjes gespeeld heeft en nu voorlopig in ieder geval niet meer speelt. Dit maakt zijn positie misschien wel iets houdbaarder, terwijl dat voor ons toch denken ik de wk-ganger is die we het liefst behouden
Hopen dat ie na het wk nog ff bijtekent en zich volgend jaar in de kijker speelt
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Musonda is het allergrootste talen uit Belgi. Feyenoord mag zijn handjes dicht knijpen als hij een jaar of 2 hier komt voetballen. Een geweldige nr. 10.
Zo'n speler moeten we ook zelf wel hebben. Type Cabral. (Of deze gast nu beter wordt of niet in de toekomst laat ik even in 't midden.) Verder zijn de goede acties steeds hetzelfde trucje waarbij hij diagonaal het veld oversteekt met de bal aan de buitenste voet. Prima acties verder maar na twee of drie wedstrijden laten volwassen verdedigers gewoon de buitenkant open en heeft hij die acties niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Musonda is het allergrootste talen uit Belgi. Feyenoord mag zijn handjes dicht knijpen als hij een jaar of 2 hier komt voetballen. Een geweldige nr. 10.
Ryodinho mogen ze wmb wel terughalenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo'n speler moeten we ook zelf wel hebben. Type Cabral. (Of deze gast nu beter wordt of niet in de toekomst laat ik even in 't midden.) Verder zijn de goede acties steeds hetzelfde trucje waarbij hij diagonaal het veld oversteekt met de bal aan de buitenste voet. Prima acties verder maar na twee of drie wedstrijden laten volwassen verdedigers gewoon de buitenkant open en heeft hij die acties niet meer.
Krijg je een beetje het Ryo-verhaal. Goede start en daarna ver terugzakken.
Matige woordkeuze inderdaadquote:
Er zijn inderdaad wel wat teams met interesse, en zeker Newcastle klinkt wel als een potentieel reeel verhaal, maar het loopt nog niet echt storm, terwijl ik, en velen anderen met mij, eigenlijk wel verwachtte dat hij een zekerheidje was op het wk en dat hij zichzelf heel sterk in de kijker zou spelen.quote:Daarbij zijn er alsnog wel clubs met interesse hoor.
Ik zie het nog niet gebeuren dat hij bijtekent.
Ik denk dat we het vertrek van een De Vrij, BMI en Clasie beter kunnen opvangen binnen de selectie/ met aankopen dan een Janmaat. Qua Kongolo heb je wel gelijk, maar die heeft gelukkig nog maar 5 minuutjes mee mogen doenquote:Ik kan ook niet echt zeggen dat dat de favouriete WK-ganger is om te behouden.
De Vrij wil je halen omdat die het beste is, Kongolo wil je houden omdat die nog het meeste groeipotentie heeft (ook financieel), Clasie vind ik ook wel een onderschatte geweldenaar...
Alleen BMI zie ik graag vertrekken, omdat zijn positie toch driedubbel bezet is.
Dacht ik ook. Probleem is dat dat m.i. een transfer niet gaat tegenhouden, maar er wel voor gaat zorgen dat we er de helft van het verwachte bedrag voor gaan vangen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wel wat teams met interesse, en zeker Newcastle klinkt wel als een potentieel reeel verhaal, maar het loopt nog niet echt storm, terwijl ik, en velen anderen met mij, eigenlijk wel verwachtte dat hij een zekerheidje was op het wk en dat hij zichzelf heel sterk in de kijker zou spelen.
Ja, jij bent nogal overtuigd dat ie niet bij gaat tekenen, ik zeg niet dat je daar ongelijk in hebt, maar ben daar niet van overtuigd. natuurlijk kan hij makkelijk tekengeld en een wat hoger salaris ontvangen als hij transfervrij overkomt, maar als hij zich gewoon in de kijker speelt komen de clubs toch vanzelf wel, en bij Feyenoord kan hij waarschijnlijk ook wel een behoorlijke salarisverhoging tegemoet zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Probleem is dat dat m.i. een transfer niet gaat tegenhouden, maar er wel voor gaat zorgen dat we er de helft van het verwachte bedrag voor gaan vangen.
het enige wat ik zei is dat hij misschien iets houdbaarder is omdat ie niet speelt, de algemene verwachting is dat hij gewoon weg gaat....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef Jorwol het volgende:
Waarom gaat iedereen ervanuit dat Janmaat niet verkocht wordt? De transfermarkt is zeker voor rechtsbacks echt wel op gang: Arsenal wil Debuchy halen, Newcastle zal hem willen vervangen, etc.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, jij bent nogal overtuigd dat ie niet bij gaat tekenen, ik zeg niet dat je daar ongelijk in hebt, maar ben daar niet van overtuigd. natuurlijk kan hij makkelijk tekengeld en een wat hoger salaris ontvangen als hij transfervrij overkomt, maar als hij zich gewoon in de kijker speelt komen de clubs toch vanzelf wel, en bij Feyenoord kan hij waarschijnlijk ook wel een behoorlijke salarisverhoging tegemoet zien.
Als Van Geel echter inziet dat Janmaat niet gaat tekenen zal hij m inderdaad tegen 1 sept wel in de uitverkoop doen vrees ik ja
Dat zeg ik. Hij wordt alsnog wel verkocht, alleen voor een stuk minder dan na een geslaagd WK.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef Jorwol het volgende:
Waarom gaat iedereen ervanuit dat Janmaat niet verkocht wordt? De transfermarkt is zeker voor rechtsbacks echt wel op gang: Arsenal wil Debuchy halen, Newcastle zal hem willen vervangen, etc.
quote:
'Bas Dost ziet Feyenoord helemaal zitten na goed gesprek'
Feyenoord maakt serieus werk van de komst van Bas Dost. Technisch directeur Martin van Geel en trainer Fred Rutten hebben inmiddels 'een goed gesprek' achter de rug met de spits, meldt het Algemeen Dagblad.
Tijdens dat gesprek is Dost enthousiast geworden over de plannen die Feyenoord met hem heeft. De Rotterdammers zien de boomlange Nederlander als de ideale vervanger van Graziano Pell en willen het spel echt op hem gaan afstemmen. Die verhalen klonken voor Dost als muziek in de oren en de goalgetter ziet een transfer inmiddels dan ook helemaal zitten.
Feyenoord heeft zich reeds officieel gemeld bij VfL Wolfsburg en kreeg te horen dat een transfer bespreekbaar is. De verwachting is echter dat Van Geel zal inzetten op een huurconstructie, terwijl Wolfsburg juist het liefst wil verkopen. Dat laatste lijkt voor Feyenoord financieel niet haalbaar.
Musonda met Cabral vergelijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo'n speler moeten we ook zelf wel hebben. Type Cabral. (Of deze gast nu beter wordt of niet in de toekomst laat ik even in 't midden.) Verder zijn de goede acties steeds hetzelfde trucje waarbij hij diagonaal het veld oversteekt met de bal aan de buitenste voet. Prima acties verder maar na twee of drie wedstrijden laten volwassen verdedigers gewoon de buitenkant open en heeft hij die acties niet meer.
Krijg je een beetje het Ryo-verhaal. Goede start en daarna ver terugzakken.
Hoe heette die kerel van Man City ook alweer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Musonda met Cabral vergelijkenSorry maar deze speler is al echt heel ver voor zijn leeftijd. Net als Lukaku toentertijd. Denk je nou echt dat Feyenoord even een willekeurige speler van Chelsea wilt huren? Deze speler heeft echt de potentie om een wereldtopper te worden..
http://www.voetbalkrant.c(...)dklompje-voor-belgie
Verder was Ryo ook gewoon van toegevoegde waarde.
Ryoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Musonda met Cabral vergelijkenSorry maar deze speler is al echt heel ver voor zijn leeftijd. Net als Lukaku toentertijd. Denk je nou echt dat Feyenoord even een willekeurige speler van Chelsea wilt huren? Deze speler heeft echt de potentie om een wereldtopper te worden..
Die zie ik liever terugkomen dan Guidetti eerlijk gezegdquote:
Dan kan je mij iedere wedstrijd vinden bij de levensgrote japan-vlag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die zie ik liever terugkomen dan Guidetti eerlijk gezegd
Ongeveer 4x zo goedkoop en een stuk minder afbraakrisico.
Spannend wel. En exact wt moet ik met die triangeljosti's in ons topic?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Spannend wel. En exact wt moet ik met die triangeljosti's in ons topic?
In het begin, maar die zakte ook ver weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:15 schreef satecl het volgende:
Omdat hij toen de enige was die er een kut van kon, en dus standaard met 3 van de 4 verdedigers afgedekt kon worden. Nu is hij helaas veel geblesseerd geweest, maar mits hij weer helemaal fit is, zie ik het best zitten, een aanval met Boetius en Ryodinho.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
In het begin, maar die zakte ook ver weg.
Kwam allemaal door die aardbeving, was hij erg geschokt door. Vraag mij eigenlijk wel af hoe goed hij echt was: was hij gewoon echt goed of was de rest gewoon dusdanig slecht dat Ryo heel goed leekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
In het begin, maar die zakte ook ver weg.
Eerst zien dan geloven. Met al die youtube-shit lopen er ondertussen 40 nieuwe Ronaldo's, dertig nieuwe Messi's en 24 nieuwe Ronaldinho's.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Lulquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kwam allemaal door die aardbeving, was hij erg geschokt door.
I see what you did therequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kwam allemaal door die aardbeving, was hij erg geschokt door.
Hij was wel gewoon een rappe buitenspeler die na een sterke 1e periode gewoon dubbele dekking kreeg, omdat de rest er toch niet veel van bakte. Hij was bijna niet door 1 verdediger zonder overtreding af te stoppen.quote:Vraag mij eigenlijk wel af hoe goed hij echt was: was hij gewoon echt goed of was de rest gewoon dusdanig slecht dat Ryo heel goed leek
Oh ja, we spelen nu.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:29 schreef exile79 het volgende:
Kan je de oefenwedstrijd nog ergens volgen behalve vanaf de zijlijn?
Daar is de Hermes House Band alquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh ja, we spelen nu.
VeluweFM natuurlijk. Met een hoop Feyenoordmuziek erbij. http://veluwefm.nl/index.php/live-luisteren
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh ja, we spelen nu.
VeluweFM natuurlijk. Met een hoop Feyenoordmuziek erbij. http://veluwefm.nl/index.php/live-luisteren
Staat ook een link voor Apple Mac gebruikersquote:
Heb linux, maar de m3u link werkt wel gelukkigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Staat ook een link voor Apple Mac gebruikers
Kan mij vrij weinig interesseren hoe hij daar presteert, eerst maar zien of die daadwerkelijk weggaat voor een goed bedragquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Pelle is echt zo arrogant. Ik hoop echt dat die gaat mislukken bij Southampton.
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het mysterie wordt al opgelost zo te horenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
Zijn wel andere verslaggevers dan vorig jaar...
Ik mis inderdaad de veel te blije stemmen van die verslaggevers, alhoewel hij wel aanwezig is hoor ik. Gauw dan even wisselen, dit is minderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
Zijn wel andere verslaggevers dan vorig jaar...
Over twee weekjes eindelijk weer een wedstrijdje in De Kuipquote:
Hoe die avond tegen Kuban ook begon, meters kippenvel. Wat een sfeer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Over twee weekjes eindelijk weer een wedstrijdje in De Kuip
Ja, maar op woensdagavond is het voor mij niet zo makkelijk 'even' naar Rotterdam te gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Over twee weekjes eindelijk weer een wedstrijdje in De Kuip
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Niet goed voor de waarde van "Nederlandse" aanvallers in de toekomst als hij hard faalt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan mij vrij weinig interesseren hoe hij daar presteert, eerst maar zien of die daadwerkelijk weggaat voor een goed bedrag
Twente krijgt 14,5 miljoen voor Tadic (Ruiz en Fer kan je volgens mij niet echt als successen beschrijven), Ajax krijgt altijd 10+ miljoen voor hun spelers en daar redt niet iedereen het van, PSV kan de grootste mongolen voor veel geld verkopen en dat blijken in het buitenland dan ook nog steeds mongolen te zijn dus ik betwijfel of dat uitmaaktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Niet goed voor de waarde van "Nederlandse" aanvallers in de toekomst als hij hard faalt.
eentje zal het verschil niet maken, maar als de een na de ander het in het buitenland niet waarmaakt ga je dat merken. Feyenoord krijgt natuurlijk altijd al een jodenfooitje, dus als ze het dan alsnog eens niet waarmaken ga je nooit de transfersommen vangen die je nodig hebt om vooruit te komen. Als we Stefan de Vrij een ajaxshirt aantrekken is 'ie voor het weekend nog weg voor 24 miljoen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twente krijgt 14,5 miljoen voor Tadic (Ruiz en Fer kan je volgens mij niet echt als successen beschrijven), Ajax krijgt altijd 10+ miljoen voor hun spelers en daar redt niet iedereen het van, PSV kan de grootste mongolen voor veel geld verkopen en dat blijken in het buitenland dan ook nog steeds mongolen te zijn dus ik betwijfel of dat uitmaakt
Zei die nou serieus: "hee, dat was mijn antwoord vriend"quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Stefan de Vrij die Van Gaal corrigeert op de persconferentie.![]()
Mja, wanneer is de laatste keer dat een speler van ons naar een grote club is gegaan? Drenthe in 07? Vlaar en El Ahmadi hebben het volgens mij prima gedaan bij Aston Villa, maar dat is geen grote club, Castaignos ging naar Inter maar had die niet iets van een foutief contract oid? Dan heb je De Guzman nog, maar dat was ook niet echt een normale transfer. Verder zijn volgens mij of de meeste transfers in Nederland gebleven of gingen ze naar matige clubjes toequote:Op woensdag 9 juli 2014 00:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
eentje zal het verschil niet maken, maar als de een na de ander het in het buitenland niet waarmaakt ga je dat merken. Feyenoord krijgt natuurlijk altijd al een jodenfooitje, dus als ze het dan alsnog eens niet waarmaken ga je nooit de transfersommen vangen die je nodig hebt om vooruit te komen. Als we Stefan de Vrij een ajaxshirt aantrekken is 'ie voor het weekend nog weg voor 24 miljoen.
Bij Pelle is dat wmb eigenlijk wel zo'n beetje de enige reden dat het me zou boeien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, wanneer is de laatste keer dat een speler van ons naar een grote club is gegaan? Drenthe in 07? Vlaar en El Ahmadi hebben het volgens mij prima gedaan bij Aston Villa, maar dat is geen grote club, Castaignos ging naar Inter maar had die niet iets van een foutief contract oid? Dan heb je De Guzman nog, maar dat was ook niet echt een normale transfer. Verder zijn volgens mij of de meeste transfers in Nederland gebleven of gingen ze naar matige clubjes toe
Ben het met je eens dat het mooi zou zijn als die het daar ook waar maakt, maar ik betwijfel of dat effect gaat hebben op de transferwaarde van de andere spelers. Maar wellicht is het ook beter het zekere voor het onzekere te nemen en maar gewoon hopen dat Pell er bij Southampton ook 25 in knalt
Maar ik gun / hoop het ook meer bij eigen spelers dat die het prima gaan doen dan bij aankopen. Slaat waarschijnlijk nergens op, maar die gun ik bij wijze van spreken allemaal een gouden bal, bij Pell, Schaken, Verhoek, Vormer (tja, wat een aankopen ook) kan het mij eigenlijk verdomd weinig interesseren hoe ze gaan presteren na Feyenoord.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bij Pelle is dat wmb eigenlijk wel zo'n beetje de enige reden dat het me zou boeien.
En ik gun het Koeman wel eigenlijk.
Andere spelers zijn nog boeiender, gezien die uit de eigen academie komen.
Als je de komende 2-3 jaar zeker 5-8 spelers bij mooie clubs kan afleveren en die doen het allemaal gewoon minimaal naar behoren of groeien flink door, dan gaat dat wel effect hebben.
(Pelle, Janmaat, De Vrij, BMI, Clasie, Boetius, Vilhena, Kongolo).
Denk dat iedereen dat wel een beetje heeftquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ik gun / hoop het ook meer bij eigen spelers dat die het prima gaan doen dan bij aankopen. Slaat waarschijnlijk nergens op, maar die gun ik bij wijze van spreken allemaal een gouden bal, bij Pell, Schaken, Verhoek, Vormer (tja, wat een aankopen ook) kan het mij eigenlijk verdomd weinig interesseren hoe ze gaan presteren na Feyenoord.
Kan me niet voorstellen dat je serieus bent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:06 schreef De_Pel het volgende:
WMB mag Fredje alweer oprutten. Boetius omscholen tot 10
Uiteraard niet helemaal serieus. Maar als je n goede buitenspeler en 5 prutsers hebt, terwijl je met Lexy, Vilhena en Sleegers goed bent voorzien op de 10, en overduidelijk is waar voor Boetius wel of niet zijn kwaliteiten liggen, dan ben je volgens mij wel op je achterhoofd gevallen als je hem, zelfs al is het 1x tegen amateurs, op die positie neerzet. Ik zie er gewoon geen enkele vorm van logica in.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je serieus bent.
Je baseert je op basis van een enkele oefenwedstrijd tegen amateurs?
Misschien wilt hij de passhandelingssnelheid of overzichtskwaliteiten wel testen / verbeteren oid?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard niet helemaal serieus. Maar als je n goede buitenspeler en 5 prutsers hebt, terwijl je met Lexy, Vilhena en Sleegers goed bent voorzien op de 10, en overduidelijk is waar voor Boetius wel of niet zijn kwaliteiten liggen, dan ben je volgens mij wel op je achterhoofd gevallen als je hem, zelfs al is het 1x tegen amateurs, op die positie neerzet. Ik zie er gewoon geen enkele vorm van logica in.
En Schaken laatst rechtsback. Een grof schandaal ik zeg het jequote:Op woensdag 9 juli 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard niet helemaal serieus. Maar als je n goede buitenspeler en 5 prutsers hebt, terwijl je met Lexy, Vilhena en Sleegers goed bent voorzien op de 10, en overduidelijk is waar voor Boetius wel of niet zijn kwaliteiten liggen, dan ben je volgens mij wel op je achterhoofd gevallen als je hem, zelfs al is het 1x tegen amateurs, op die positie neerzet. Ik zie er gewoon geen enkele vorm van logica in.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef Cara het volgende:
Vanuit Southampton kant komen berichten dat die hun handen van Pelle hebben afgetrokken.
Heb je Veluwe FM gemist? Schandalig. Uitslag 0-8, 2x Pell, 2x Dammers, 2x Te Vrede, 1x Vilhena en 1x Vormer (pen)quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien wilt hij de passhandelingssnelheid of overzichtskwaliteiten wel testen / verbeteren oid?
Wat os het eigenlijk geworden? Heb de oefenpot gemist
Ja, ik las hier in het topic al dat het wel genieten was jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je Veluwe FM gemist? Schandalig. Uitslag 0-8, 2x Pell, 2x Dammers, 2x Te Vrede, 1x Vilhena en 1x Vormer (pen)
Traint vandaag niet mee in Ermelo. Al kan dat natuurlijk verschillende redenen hebben ..quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef Cara het volgende:
Vanuit Southampton kant komen berichten dat die hun handen van Pelle hebben afgetrokken.
Mja, weet niet of dit goed of slecht nieuws is. Het zou fijn zijn als we hem nog in de vCL/vEL kunnen gebruiken. Afwachten tot 1 september dan maar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef Cara het volgende:
In het geval van Pell is dat niet zo erg, die heeft nog een doorlopend contract.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd of Van Geel zijn hand niet overspeelt als je die berichten over verschillende spelers hoort.. Maar ja, berichten geruchten... We weten toch niet wat er allemaal wel en niet echt speelt
Vormer traint ook niet meequote:Op woensdag 9 juli 2014 11:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Traint vandaag niet mee in Ermelo. Al kan dat natuurlijk verschillende redenen hebben ..
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 09-07-2014 om 11:03:06Ruud Vormer (lies) en Graziano Pell (enkel) zijn vanwege lichte klachten achtergebleven in het spelershotel. #Feyenoord reageer retweet
Het is nog bijna 2 maanden tot het window sluit, haast kost (hen) geldquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:52 schreef PIETR het volgende:
Duurt alweer veel te lang dit. Als Southampton hem echt graag wil hebben had het allang rond kunnen zijn ..
gelul , ze hebben net 60 miljoen gecasht bovenop de 90 die hij al te besteden had bij zijn aanstelling..quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog bijna 2 maanden tot het window sluit, haast kost (hen) geld
Boethius met zijn passing en zijn kwaliteit om al te weten welke actie hij gaat doen lijkt mij op de lange termijn juist een verademing op tien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uh ja, of ze onderhandelen gewoon zodat niet bij elke club het beeld bestaat dat ze geld zat hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
gelul , ze hebben net 60 miljoen gecasht bovenop de 90 die hij al te besteden had bij zijn aanstelling..
als ze hem ECHT wilden hebben hadden ze gewoon de vraagprijs betaald en niet zijn begonnen met de helft te bieden...
Dit dus, en bovendien ga je evenmin teveel betalen omdat je toch "geld genoeg hebt". Onderhandelen hoort er gewoon bij, en hoe meer geld Southampton overhoudt hoe meer ze kunnen besteden aan andere aankopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja, of ze onderhandelen gewoon zodat niet bij elke club het beeld bestaat dat ze geld zat hebben.
quote:Champions League pas lucratief na derde voorronde
Als Feyenoord ook financieel wil genieten van het behalen van de voorronde van de Champions League, dan zal de eerste tegenstander verslagen moeten worden. De lonkende miljoenen worden alleen uitgekeerd aan ploegen die de laatste kwalificatieronde bereiken.
Teams die worden uitgeschakeld in de derde voorronde van de Champions League krijgen 200.000 euro. Een uitschakeling in de volgende en laatste ronde is al goed voor 2,1 miljoen. Het bereiken van de groepsfase levert pas echt het grote geld op: 8,6 miljoen euro plus een miljoen per gewonnen groepsduel.
Mocht Feyenoord uitgeschakeld worden in de derde voorronde dan kan het alsnog 1,3 miljoen bij elkaar spelen door zich wel te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League. Als in die play-offs ook wordt verloren krijgt de club slechts 150.000 euro.
Volgende week vrijdag, 18 juli, wordt er geloot voor de derde voorronde van de Champions League. De vijf potentile tegenstanders zijn Zenit Sint Petersburg (Rusland), Lille (Frankrijk), FC Kopenhagen (Denemarken), Standard Luik (Belgi) en Besiktas (Turkije). De wedstrijden worden gespeeld op 29/30 juli en 5/6 augustus.
bron
vertel dat maar aan Pelle... die loopt vast inmiddels met de gedachte weer een lucratieve transfer mis te lopenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus, en bovendien ga je evenmin teveel betalen omdat je toch "geld genoeg hebt". Onderhandelen hoort er gewoon bij, en hoe meer geld Southampton overhoudt hoe meer ze kunnen besteden aan andere aankopen.
Maar de transferperiode loopt nog tot 1 september, dus nog geen reden om ongeduldig te worden lijkt mij.
Het blijft handelquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
gelul , ze hebben net 60 miljoen gecasht bovenop de 90 die hij al te besteden had bij zijn aanstelling..
als ze hem ECHT wilden hebben hadden ze gewoon de vraagprijs betaald en niet zijn begonnen met de helft te bieden...
Hoezo, van de laatste 3 kan je best winnen. Met een beetje geluk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat een clubs. God, wat zijn we afgezakt.
Dat klopt, maar dat je zo'n clubs in de derde voorronde al kan loten...quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoezo, van de laatste 3 kan je best winnen. Met een beetje geluk.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Feyenoord kan van geen van die clubs winnen.
Heerlijke kap was dat, zo'n tegenstander die vol doorglijdt en een De Vrij die rustig de andere kant op looptquote:
Ik heb meerdere keren betoogd dat Clasie er in moest komen, gezien Wijnaldum vrijwel constant onzichtbaar is en totaal geen voetbal in het spel brengt en Fer en De Jong geblesseerd zijn/waren.quote:
Speelt sowieso echt een bazige partij samen met Vlaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heerlijke kap was dat, zo'n tegenstander die vol doorglijdt en een De Vrij die rustig de andere kant op loopt
Blind speelt cht slecht. Maar let maar eens goed op Clasie, die speelt ook compleet waardeloos, met name omdat hij veel te veel en veel te langzaam wandelt. Als ik zie hoe die nu speelt, vraag ik me af waarom hij De Guzman niet heeft ingebracht en Clasie niet 2 weken geleden al op het vliegtuig naar huis heeft gezet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Clasie trouwens niet slecht. Enige zwakke schakel is Blind. Wat is dat een slechte speler zeg
Je hebt Wijnaldum verkeerd geschreven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als ik zie hoe die nu speelt, vraag ik me af waarom hij De Guzman niet heeft ingebracht en Clasie niet 2 weken geleden al op het vliegtuig naar huis heeft gezet.
Wijnaldem bedoel jequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Je hebt Wijnaldum verkeerd geschreven.
Wat een tyfuslul ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:43 schreef Muto het volgende:
Die Jodenkeeper zal wel alleen een strafschop tegenhouden tijdens een klassieker ofzo
Dit dus. Feyenoord heeft Oranje gebracht naar de halve finale, maar die kanjerjood moet het weer verpesten. Ongelofelijke klootzak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:43 schreef Muto het volgende:
Die Jodenkeeper zal wel alleen een strafschop tegenhouden tijdens een klassieker ofzo
Blind was heel slecht ja. BMI moest in eerste helft alles oplossen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blind speelt cht slecht. Maar let maar eens goed op Clasie, die speelt ook compleet waardeloos, met name omdat hij veel te veel en veel te langzaam wandelt. Als ik zie hoe die nu speelt, vraag ik me af waarom hij De Guzman niet heeft ingebracht en Clasie niet 2 weken geleden al op het vliegtuig naar huis heeft gezet.
Robben in de laatste minuut dan. Nog even een keertje extra meenemen. Een Immers had gewoon meteen de kruising in geschoten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus. Feyenoord heeft Oranje gebracht naar de halve finale, maar die kanjerjood moet het weer verpesten. Ongelofelijke klootzak.
Terecht ook. De Vrij en BMI waren beiden bazen. Met opperbaas Vlaar ertussenin. Wat speelde die als een fucking beest zeg.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Blind was heel slecht ja. BMI moest in eerste helft alles oplossen.
De Vrij was weer magistraal. Publiek was ook fan van De Vrij.
Ook dat. Les voor Hiddink; gewoon Feyenoord meenemen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Robben in de laatste minuut dan. Nog even een keertje extra meenemen. Een Immers had gewoon meteen de kruising in geschoten.
Even zonder gekheid, maar Immers op de positie van Wijnaldum had zo erg gerendeerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Robben in de laatste minuut dan. Nog even een keertje extra meenemen. Een Immers had gewoon meteen de kruising in geschoten.
BMI leek slecht met dank aan Blind. Al was hij ook niet geweldig, een 6je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Blind was heel slecht ja. BMI moest in eerste helft alles oplossen.
De Vrij was weer magistraal. Publiek was ook fan van De Vrij.
Ik vond Wijnaldum ook achterlijk slecht. Zo onzichtbaar, dat ik hem zelfs vergeet op te noemen bij de slechtste spelers. Ik denk letterlijk dat Lex het niet slechter had kunnen doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, maar Immers op de positie van Wijnaldum had zo erg gerendeerd.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef Scrummie het volgende:
Vond Clasie erg goed invallen eigenlijk.
Rot op, ga ergens anders bijdehand lopen doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kunnen we ook wel onder jouw reacties zetten. Clasie speelde gewoon goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tyft zelf lekker op, mafklapper, staat ie net 2 minuten vers in het veld gaat ie al met een slakkengangetje lopen sjokken. Ik ben ontzettend fan van die jongen, maar hier schaamde ik me als Feyenoorder gewoon voor. Ontzettend jammer want het was ook de enige middenvelder die een versnelling en een fatsoenlijke pas in de diepte had.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot op, ga ergens anders bijdehand lopen doen.
Nogmaals, rot op. Als je er geen verstand van hebt, kan je beter je muil houden en eens luisteren naar mij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
tyft zelf lekker op, mafklapper, staat ie net 2 minuten vers in het veld gaat ie al met een slakkengangetje lopen sjokken. Ik ben ontzettend fan van die jongen, maar hier schaamde ik me als Feyenoorder gewoon voor. Ontzettend jammer want het was ook de enige middenvelder die een versnelling en een fatsoenlijke pas in de diepte had.
Ja want als een blinde stier naar voren rennen als je naast klapjosti Wijnaldum speelt, dt is handigquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
tyft zelf lekker op, mafklapper, staat ie net 2 minuten vers in het veld gaat ie al met een slakkengangetje lopen sjokken. Ik ben ontzettend fan van die jongen, maar hier schaamde ik me als Feyenoorder gewoon voor. Ontzettend jammer want het was ook de enige middenvelder die een versnelling en een fatsoenlijke pas in de diepte had.
Ik vind dit een goed argument.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nogmaals, rot op. Als je er geen verstand van hebt, kan je beter je muil houden en eens luisteren naar mij.
Kijk het nog maar eens terug. Ik heb juist op hem zitten letten omdat ik al het hele toernooi roep dat hij er in moet komen, de gemiddelde peuter met morbide obesitas heeft een beter loopvermogen dan dat Clasie vandaag in een groot deel van de wedstrijd tentoonstelde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kunnen we ook wel onder jouw reacties zetten. Clasie speelde gewoon goed.
Ok man, dat is precies wat ik zegquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja want als een blinde stier naar voren rennen als je naast klapjosti Wijnaldum speelt, dt is handig![]()
Graag gedaan. De Vrij was overigens minstens zo goed hoor, maar dat viel misschien wat minder op omdat hij wat minder spectaculaire slidings had ofzo.quote:
Is goed man, pak nog een biertje en laat het lekker. Ik heb hier geen behoefte aan en als je denkt dat dat betekent dat je gelijk hebt: prima.quote:
Ik ben vanaf nu voor Feyenoord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Graag gedaan. De Vrij was overigens minstens zo goed hoor, maar dat viel misschien wat minder op omdat hij wat minder spectaculaire slidings had ofzo.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu voor Feyenoord.
Argentini zette alles vast, er was geen doorkomen aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap wat De_Pel bedoelt. Als je als jonge vent mag invallen in een halve finale verwacht ik wel meer vuurwerk. Op zich het passen naar voren ging beter, maar totaal geen loopacties e.d. Zat totaal geen spirit in z'n spel
Zo'n kans krijg je niet snel meer..
Wel als ie voor 35 miljoen naar Fiorentina is getransfereerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap wat De_Pel bedoelt. Als je als jonge vent mag invallen in een halve finale verwacht ik wel meer vuurwerk. Op zich het passen naar voren ging beter, maar totaal geen loopacties e.d. Zat totaal geen spirit in z'n spel
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Antaris het volgende:
Maar De Vrij is nu inmiddels toch wel 20 miljoen waard?
Precies. Dat geef ik overduidelijk aan; de enige middenvelder die fatsoenlijk naar voren passte, niet alleen beter dan Blind en Wijnaldum, ook beter dan De Guzman, Fer en Sneijder. Juist daarom vind ik het ontzettend jammer, want ik ben serieus fan van die jongen. Zijn beleving vond ik daarentegen vandaag echt compleet kansloos. letterlijk na 2 minuten liep hij al te sjokken, waarbij hij ontzettend vaak de ruimte in had kunnen lopen (waarmee ik geen blinde stormloop naar de 16 bedoel). Ik was serieus na 5 minuten al flabbergasted. Of dat nou is omdat hij 7 kleuren in zijn broek schijt, 12 blaren op z'n poten had of bloedarmoede heeft doet er niet toe.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Hij speelde als controleur he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Je kan er om lachen, maar had hij bij pak hem beet Porto, Everton of Borrusia Dortmund had gespeeld en nog een 2 jarig contract gehad, dan had ik er zonder twijfel een kratje bier op ingezet.quote:
Ik heb het dan ook niet over blind naar het strafschopgebied lopen. ik heb het over een aantal keer 3 meter van je man vandaan lopen als, bij wijze van, De Vrij de bal heeft, of 3 meter naar man lopen als Mascherano de bal heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelde als controleur he.
Dus Robben en Sneijder de balletjes geven en die moeten het dan maar uitzoeken.
Zijn taak is helemaal niet loopacties maken.
T ging juist niet om kansen creren, maar juist om de ruimte benutten die er wel degelijk was op het middenveld. Lees de post van De_Pel hierboven, 100% mee eens.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef Antaris het volgende:
[..]
Argentini zette alles vast, er was geen doorkomen aan.
Dan kan je van Clasie niet verwachten dat hij 200 kansen creert.
Volgens mij had hij 1 of 2 goede steekballetjes.
Eindelijk iemand kijk op het spelletjequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
T ging juist niet om kansen creren, maar juist om de ruimte benutten die er wel degelijk was op het middenveld. Lees de post van De_Pel hierboven, 100% mee eens.
Vond hem prima spelen er zat weinig dynamiek in daar heb je gelijk aan maar ook geen domme fouten gemaakt en loepzuiver in de passing en tevens in de omschakeling constant aanspeelbaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over blind naar het strafschopgebied lopen. ik heb het over een aantal keer 3 meter van je man vandaan lopen als, bij wijze van, De Vrij de bal heeft, of 3 meter naar man lopen als Mascherano de bal heeft.
Het is dat ik er, zeker nu, absoluut geen behoefte aan heb om het terug te zien, anders zou ik een paar voorbeelden opzoeken. Clasie had het verschil kunnen maken en heeft dat helaas niet gedaan. Ontzettend, ontzettend, ontzettend jammer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond hem prima spelen er zat weinig dynamiek in daar heb je gelijk aan maar ook geen domme fouten gemaakt en loepzuiver in de passing en tevens in de omschakeling constant aanspeelbaar.
Toen hij er in kwam kregen ze het de regie terug op het middenveld want daarvoor waren ze nogal dreigend na balverlies.
Nog maar een week of 2 tot de voorronde van de Champions League!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jongens, het WK is voorbij. Alsof iemand die finale interesseert.Nu kunnen we 't weer mooi hebben over Feyenoord en echt voetbal, zonder verdwaalde huisvrouwen die fan zijn van 'Robben van Persie' en randfiguren in juichpakken.
ROTTERDAM!
Inderdaad, 23 juli is veel interessanter dan dat hele WK. Eindelijk weer Kuipquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jongens, het WK is voorbij. Alsof iemand die finale interesseert.Nu kunnen we 't weer mooi hebben over Feyenoord en echt voetbal, zonder verdwaalde huisvrouwen die fan zijn van 'Robben van Persie' en randfiguren in juichpakken.
ROTTERDAM!
Misschien moet je het nog eens lezen koekwous.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef Multiply het volgende:
Ohja Clasie was aanvallende middenvelder. Waar heb je het over? Komt er eindelijk een (verdedigende!) middenvelder in die ballen naar voren speelt heeft die niet genoeg loopvermogen. Flikker op gek.
Inderdaad. Kijk er nu al naar uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, 23 juli is veel interessanter dan dat hele WK. Eindelijk weer Kuip
Misschien moet je de sperma uit je ogen halen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog eens lezen koekwous.
Wat bedoel je met de ruimtes benutten dan? CVM is net voor de verdediging zijn primaire taak is schakel vormen tussen verdediging en middenveld dat heeft hij toch perfect ingevuld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is dat ik er, zeker nu, absoluut geen behoefte aan heb om het terug te zien, anders zou ik een paar voorbeelden opzoeken. Clasie had het verschil kunnen maken en heeft dat helaas niet gedaan. Ontzettend, ontzettend, ontzettend jammer.
Ik weet niet of je hebt gezien welke randdebiel naast hem stond, maar dan zou ik ook niet te veel risico's nemenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef Bonkers. het volgende:
Is het te verwachten dat Clasie tijdens zijn eerste WK minuten meteen het verschil had kunnen maken? In de halve finale, tegen de Argentijnen, met Messi als je directe tegenstander?
Ik ben het absoluut eens met de_pel dat hij stukken beter had kunnen spelen, maar van zo'n jongen kan je dat op zo'n moment nog niet verwachten.
Ik heb het constant over maar een paar meter van de man of naar de man lopen. Ik vond hierdoor veel te weinig aanspeelbaar en een aantal keer verdedigend aan de late kant.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de ruimtes benutten dan? CVM is net voor de verdediging zijn primaire taak is schakel vormen tussen verdediging en middenveld dat heeft hij toch perfect ingevuld.
Weet je wat het is als hij als een veredelde aanvallende middenvelder was gaan stormen en Messi had er 2 gemaakt was iedereen over hem heen gevallen omdat hij verzaakte in zijn primaire taak blijft verdedigen en controleren niet met de bal op avontuur gaan daar heb je andere mensen voor.
Ik zie dat je nu 1 post hebt geplaatst waar je een beetje de waarheid spreekt, maar Clasie kwam erin en er was opeens een veel beter positiespel. Als er over iemand niet te klagen viel (na Vlaar natuurlijk) was het wel Clasie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Multiply het volgende:
[..]
Misschien moet je de sperma uit je ogen halen.
Zeg jij het nou eens pik Clasie matig of Clasie prima vanavond.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Caland het volgende:
Als Claasbaas erin had gestaan vanaf het begin.
Hij is sowieso een klasse of 2 beter dan drafertje Wijnaldum.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg jij het nou eens pik Clasie matig of Clasie prima vanavond.
Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is sowieso een klasse of 2 beter dan drafertje Wijnaldum.
Immers had het sowieso beter ingevuld ondanks al zijn lichamelijke beperkingen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.
Ik geloof dat ik al een keer of 4 heb aangegeven wat hij wl heel goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu 1 post hebt geplaatst waar je een beetje de waarheid spreekt, maar Clasie kwam erin en er was opeens een veel beter positiespel. Als er over iemand niet te klagen viel (na Vlaar natuurlijk) was het wel Clasie.
Snap sowieso het vertrouwen in Wijnaldum niet zo. Echt een speler die nooit echt verder gaat komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.
Je had gewoon beter alleen het volgende kunnen zeggen:quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al een keer of 4 heb aangegeven wat hij wl heel goed heeft gedaan.
Juist daarom vind ik het teleurstellend waar hij het heeft laten liggen, want hij had gewoon veel meer kunnen brengen.
Clasie kwam nu namelijk niet op een positie waar die de dingen kon doen die jij zegt. Die paar metertjes pakken zat er voor hem niet in omdat Wijnaldem iedere keer als een stonede garnaal stond te slapen op de helft van Argentini.quote:Clasie had naast De Jong moeten spelen
Racist.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso het vertrouwen in Wijnaldum niet zo. Echt een speler die nooit echt verder gaat komen.
Dat hij naast De Jong had moeten spelen roep ik al wekenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:40 schreef Multiply het volgende:
[..]
Je had gewoon beter alleen het volgende kunnen zeggen:
[..]
Clasie kwam nu namelijk niet op een positie waar die de dingen kon doen die jij zegt. Die paar metertjes pakken zat er voor hem niet in omdat Wijnaldem iedere keer als een stonede garnaal stond te slapen op de helft van Argentini.
Plus die andere kleine stond ook nog in de weg.
Gewoon een onbeduidend dravertje. Jammer, het was ooit echt een openbaring als buitenspeler. Totdat hij van zichzelf vond dattie centraal moest spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:49 schreef ace_eleven het volgende:
Wijnaldum speelde trouwens vrijwel foutloos heel de wedstrijd. T enige wat hem te verwijten valt is dat ie niet beslissend kan zijn, verdedigend of aanvallend, maar hij heeft vrijwel geen fout balcontact gehad....
Met Clasie speelden we wel een stuk beter maar inderdaad voor de niet-Feyenoorders die hier rondzwerven, hij had iets feller en dominanter kunnen zijn
Wijnaldem heeft weinig echte fouten gemaakt, maar zowel aanvallend als verdedigend compleet onzichtbaar. Heeft nergens echt meerwaarde aangetoond. Heel het toernooi op het randje van een 5,5 gespeeld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:49 schreef ace_eleven het volgende:
Wijnaldum speelde trouwens vrijwel foutloos heel de wedstrijd. T enige wat hem te verwijten valt is dat ie niet beslissend kan zijn, verdedigend of aanvallend, maar hij heeft vrijwel geen fout balcontact gehad....
Met Clasie speelden we wel een stuk beter maar inderdaad voor de niet-Feyenoorders die hier rondzwerven, hij had iets feller en dominanter kunnen zijn
De Vrij gaf min of meer toe bij Jack van Gelder dat er wel duidelijkheid is wat er gaat gebeuren. Kortom; er zal wel een transfer bijna rond zijn ofzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
Is De Vrij nou al verkocht voor 100 miljoen of hoe zit dat?
100 miljoenquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
Is De Vrij nou al verkocht voor 100 miljoen of hoe zit dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Die versprak zich wel even mooi hequote:Op donderdag 10 juli 2014 02:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Vrij gaf min of meer toe bij Jack van Gelder dat er wel duidelijkheid is wat er gaat gebeuren. Kortom; er zal wel een transfer bijna rond zijn ofzo.
Ja inderdaad. Die jongen is echt te eerlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die versprak zich wel even mooi he
1e en 3e vraag: "nee er is nog niets duidelijk, zien we na het WK wel"
2e vraag: "ja dat is voor mij ondertussen wel duidelijk"
Janmaat kan zeker wel een stapje hogerop. Dat heeft hij in z'n voorgaande interlands wel bewezen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Intellectueel het volgende:
Clasie viel goed in.
Janmaat daarentegen niet; is gewoon nog niet klaar voor een stapje hoger. Laat hem nog maar lekker in Rotterdam blijven.
De Vrij speelde sterk; ook in het buitenland zijn ze erg positief over hem:
http://www.redcafe.net/th(...)page-6#post-16029838
Bleh, enkel tegen niet noemenswaardige landen. Janmaat speelde waardeloos, heeft een drive naar voren, maar levert 9 van de 10 voorzetten slecht af.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:22 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Janmaat kan zeker wel een stapje hogerop. Dat heeft hij in z'n voorgaande interlands wel bewezen.
Welnee, in de groepsfase speelde hij goed. Had ook nog een assist meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Bleh, enkel tegen niet noemenswaardige landen. Janmaat speelde waardeloos, heeft een drive naar voren, maar levert 9 van de 10 voorzetten slecht af.
Een van de meest overschatte Nederlandse spelers.
Heeft in de groepsfase nooit echt goed gespeeld; heeft zich wel enigszins staande gehouden, maar is niet voor niets gewisseld door Van Gaal. Vooraal de lange ballen naar voren en de voortzetten zijn pover.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Welnee, in de groepsfase speelde hij goed. Had ook nog een assist meen ik me te herinneren.
Bij Janmaat is het structureel. Janmaat komt op dit moment gewoon kwaliteit te kort voor een stapje hoger.quote:Kuijt had vandaag ook z'n dag niet bijvoorbeeld en leverde ook alleen maar klote voorzetten af. Evenals Blind vandaag en tegen Costa Rica, en Robben leek in de wedstrijd tegen Mexico en Costa Rica ook alleen maar matige corners te kunnen nemen bijvoorbeeld.
Ik vind sowieso dat Van Gaal te lang heeft vastgehouden aan spelers als Wijnaldum en De Guzman, terwijl Clasie veel meer krediet had verdiend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:30 schreef F.M.D. het volgende:
als janmaat de meest overschatte is dan is clasie de meest onderschatte nederlandse speler. had vanaf het begin moeten spelen in plaats van de niet 100% fitte de jong. hij viel uitstekend in en er kwam gelijk meer voetbal in het elftal doordat hij wel naar voren durft te spelen. ook had van gaal dan ook een wissel met krul achter de hand gehad.
Ik heb Janmaat eigenlijk altijd ietwat overschat gevonden. Alsnog de beste back van Nederland, alsnog 1 van de betere spelers van Feyenoord, en backs zijn nu eenmaal dungezaaid, maar op hoog niveau vind ik het geen geweldenaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Intellectueel het volgende:
Clasie viel goed in.
Janmaat daarentegen niet; is gewoon nog niet klaar voor een stapje hoger. Laat hem nog maar lekker in Rotterdam blijven.
Nee. Wat een onzin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:30 schreef F.M.D. het volgende:
als janmaat de meest overschatte is dan is clasie de meest onderschatte nederlandse speler. had vanaf het begin moeten spelen in plaats van de niet 100% fitte de jong. hij viel uitstekend in en er kwam gelijk meer voetbal in het elftal doordat hij wel naar voren durft te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Het ging ook meteen een stuk beter toen hij er in kwam, niet dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat Van Gaal te lang heeft vastgehouden aan spelers als Wijnaldum en De Guzman, terwijl Clasie veel meer krediet had verdiend.
Zeker die is er klaar voorquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:15 schreef Steven184 het volgende:
De Vrij mag zich na zo'n WK gaan opmaken voor een mooie club. Het uitkappen was natuurlijk weer genieten.
Geweldig jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:34 schreef Cara het volgende:
Stefan de Vrij
Wat ben ik trots op die jongen.
Messi, Higuain, Lavezzi, allemaal zaten ze bij de Vrij in z'n broekzak.
Hoe het had geweest als Vlaar gewoon bij Feyenoord had gebleven...
Ik gun deze jongen een geweldige transfer. Tekende als enige bij in donkere tijden en mag nu de wereld gaan veroveren. Stefan
Mwoa, ik vind ze daar niet zo positief hoor, best wel afwisselende meningenquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Intellectueel het volgende:
Clasie viel goed in.
Onzin. Die jongen kan prima een stapje hoger, alleen moet ie niet naar een topclub gaan. Gewoon een mooie subtopper in Itali of Engeland.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Bij Janmaat is het structureel. Janmaat komt op dit moment gewoon kwaliteit te kort voor een stapje hoger.
Eens, en ik denk dat ik dat kan zeggen zonder Feyenoord-bril.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat Van Gaal te lang heeft vastgehouden aan spelers als Wijnaldum en De Guzman, terwijl Clasie veel meer krediet had verdiend.
Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft met deze ervaring op zak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:15 schreef Steven184 het volgende:
De Vrij mag zich na zo'n WK gaan opmaken voor een mooie club. Het uitkappen was natuurlijk weer genieten.
Zijn ook hele goede vrienden van elkaar buiten het veld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft met deze ervaring op zak.
Ik denk trouwens wel dat De Vrij mede dankzij Vlaar zo goed heeft gespeeld. Die twee hadden bij Feyenoord ook al een klik op de een of andere manier, ze spelen altijd goed met z'n tween.
Dan hadden ze bij Lazio de ballen uit de broek gelachen jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:50 schreef Muto het volgende:
Stel je voor dat Van Geel die 4,5 miljoen van Lazio had geaccepteerd...
Dat dacht ik vorig jaar ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft
Dat zou wel een verschil kunnen maken ja, eventueelquote:met deze ervaring op zak.
Ja, die voelen en vullen elkaar goed aan ja. Wellicht moet ie ook naar Aston Villa gaan??quote:Ik denk trouwens wel dat De Vrij mede dankzij Vlaar zo goed heeft gespeeld. Die twee hadden bij Feyenoord ook al een klik op de een of andere manier, ze spelen altijd goed met z'n tween.
Samen naar Man utd. ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:17 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, die voelen en vullen elkaar goed aan ja. Wellicht moet ie ook naar Aston Villa gaan??
Blijf dromen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft met deze ervaring op zak.
Die gaf nog mindere voorzetten dan Schaken. En dat zegt wat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef Muto het volgende:
Heeft Dollar Dirk al laten weten deze transferperiode te overwegen om terug te keren?
Heeft volgens mij eind van afgelopen seizoen meermaals aangegeven dat hij graag bij Fenerbahce blijftquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef Muto het volgende:
Heeft Dollar Dirk al laten weten deze transferperiode te overwegen om terug te keren?
Die illusie heb ik niet hoor, geen zorgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf dromen zou ik zeggen.
Spannende weken in het vooruitzicht. Toekomst van Feyenoord (even los van het hele stadionverhaal) de komende seizoenen wordt toch wel deze zomer bepaald heb ik het idee. Erg benieuwd hoe Van Geel en co. de selectie gaan invullen.
Best rare regel. Kunnen ze beter per wedstrijd doen ipv per voorronde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Caland het volgende:
Over twee weken moet Feyenoord de selectie inschrijven voor de derde voorronde Champions League. Hierna mag er nog 1 wijziging plaatsvinden.
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Caland het volgende:
Over twee weken moet Feyenoord de selectie inschrijven voor de derde voorronde Champions League. Hierna mag er nog 1 wijziging plaatsvinden.
No shit. Welke Nederlandse club wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.
Geen , dus ik begrijp niet goed waarom mensen er berhaupt mee bezig zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit. Welke Nederlandse club wel.
Ik blijf het vreemd vinden dat competities starten met het transferwindow nog openquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Best rare regel. Kunnen ze beter per wedstrijd doen ipv per voorronde.
Dat je zo'n 20 miljoen vangt als club en als supporter toffe reisjes kan maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen , dus ik begrijp niet goed waarom mensen er berhaupt mee bezig zijn.
Wat is er nu eigenlijk nog leuk aan de Champions league? de winnaars zijn allang bekend.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.
Zo is het. Zijn gvd Feyenoord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat stelt zo'n Zenit of Besiktas nou voor joh?
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je zo'n 20 miljoen vangt als club en als supporter toffe reisjes kan maken.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.
Nou ja, de wetenschap van een mooi reisje + 15 miljoen euro aan inkomsten zijn fijn genoeg. Al verlies je 6 keer 5-0, dat geld is binnen. Het plezier van het reisje heb je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.
Het is ook goed voor je spelers, worden ze toch echt wel beter van dan Kowet uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, de wetenschap van een mooi reisje + 15 miljoen euro aan inkomsten zijn fijn genoeg. Al verlies je 6 keer 5-0, dat geld is binnen. Het plezier van het reisje heb je.
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja maar niet dan? jij weet dat Feyenoord er niest klaar gaat maken, dat is toch balen?
En dat vind je helemaal niet jammer?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat vind je helemaal niet jammer?
Komt dalijk allemaal goed joh met het nieuwe wonderstadionquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.
Tegen Zenit is kansloos. Besiktas kan je nog verrassen eventueel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
Wat stelt zo'n Zenit of Besiktas nou voor joh?
Ik ben benieuwd hoe onze selectie er tegen die tijd uitzietquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd met welke opstelling jullie gaan spelen in de vCL
Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
Gelukkig zijn er twee voorronden, mocht je er dan bij hoge uitzondering in slagen de eerste door te komen kun je altijd in de tweede voorronde alsnog uitgeschakeld worden.
Weinig realistisch aangezien dit onmogelijk is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |