Even zonder gekheid, maar Immers op de positie van Wijnaldum had zo erg gerendeerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Robben in de laatste minuut dan. Nog even een keertje extra meenemen. Een Immers had gewoon meteen de kruising in geschoten.
BMI leek slecht met dank aan Blind. Al was hij ook niet geweldig, een 6je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Blind was heel slecht ja. BMI moest in eerste helft alles oplossen.
De Vrij was weer magistraal. Publiek was ook fan van De Vrij.
Ik vond Wijnaldum ook achterlijk slecht. Zo onzichtbaar, dat ik hem zelfs vergeet op te noemen bij de slechtste spelers. Ik denk letterlijk dat Lex het niet slechter had kunnen doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, maar Immers op de positie van Wijnaldum had zo erg gerendeerd.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef Scrummie het volgende:
Vond Clasie erg goed invallen eigenlijk.
Rot op, ga ergens anders bijdehand lopen doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kunnen we ook wel onder jouw reacties zetten. Clasie speelde gewoon goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tyft zelf lekker op, mafklapper, staat ie net 2 minuten vers in het veld gaat ie al met een slakkengangetje lopen sjokken. Ik ben ontzettend fan van die jongen, maar hier schaamde ik me als Feyenoorder gewoon voor. Ontzettend jammer want het was ook de enige middenvelder die een versnelling en een fatsoenlijke pas in de diepte had.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot op, ga ergens anders bijdehand lopen doen.
Nogmaals, rot op. Als je er geen verstand van hebt, kan je beter je muil houden en eens luisteren naar mij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
tyft zelf lekker op, mafklapper, staat ie net 2 minuten vers in het veld gaat ie al met een slakkengangetje lopen sjokken. Ik ben ontzettend fan van die jongen, maar hier schaamde ik me als Feyenoorder gewoon voor. Ontzettend jammer want het was ook de enige middenvelder die een versnelling en een fatsoenlijke pas in de diepte had.
Ja want als een blinde stier naar voren rennen als je naast klapjosti Wijnaldum speelt, dát is handigquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
tyft zelf lekker op, mafklapper, staat ie net 2 minuten vers in het veld gaat ie al met een slakkengangetje lopen sjokken. Ik ben ontzettend fan van die jongen, maar hier schaamde ik me als Feyenoorder gewoon voor. Ontzettend jammer want het was ook de enige middenvelder die een versnelling en een fatsoenlijke pas in de diepte had.
Ik vind dit een goed argument.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nogmaals, rot op. Als je er geen verstand van hebt, kan je beter je muil houden en eens luisteren naar mij.
Kijk het nog maar eens terug. Ik heb juist op hem zitten letten omdat ik al het hele toernooi roep dat hij er in moet komen, de gemiddelde peuter met morbide obesitas heeft een beter loopvermogen dan dat Clasie vandaag in een groot deel van de wedstrijd tentoonstelde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kunnen we ook wel onder jouw reacties zetten. Clasie speelde gewoon goed.
Ok man, dat is precies wat ik zegquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja want als een blinde stier naar voren rennen als je naast klapjosti Wijnaldum speelt, dát is handig![]()
Graag gedaan. De Vrij was overigens minstens zo goed hoor, maar dat viel misschien wat minder op omdat hij wat minder spectaculaire slidings had ofzo.quote:
Is goed man, pak nog een biertje en laat het lekker. Ik heb hier geen behoefte aan en als je denkt dat dat betekent dat je gelijk hebt: prima.quote:
Ik ben vanaf nu voor Feyenoord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Graag gedaan. De Vrij was overigens minstens zo goed hoor, maar dat viel misschien wat minder op omdat hij wat minder spectaculaire slidings had ofzo.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu voor Feyenoord.
Argentinië zette alles vast, er was geen doorkomen aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap wat De_Pel bedoelt. Als je als jonge vent mag invallen in een halve finale verwacht ik wel meer vuurwerk. Op zich het passen naar voren ging beter, maar totaal geen loopacties e.d. Zat totaal geen spirit in z'n spel
Zo'n kans krijg je niet snel meer..
Wel als ie voor 35 miljoen naar Fiorentina is getransfereerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap wat De_Pel bedoelt. Als je als jonge vent mag invallen in een halve finale verwacht ik wel meer vuurwerk. Op zich het passen naar voren ging beter, maar totaal geen loopacties e.d. Zat totaal geen spirit in z'n spel
Zo'n kans krijg je niet snel meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |