Wat een onzin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Feyenoord kan van geen van die clubs winnen.
Heerlijke kap was dat, zo'n tegenstander die vol doorglijdt en een De Vrij die rustig de andere kant op looptquote:
Ik heb meerdere keren betoogd dat Clasie er in moest komen, gezien Wijnaldum vrijwel constant onzichtbaar is en totaal geen voetbal in het spel brengt en Fer en De Jong geblesseerd zijn/waren.quote:
Speelt sowieso echt een bazige partij samen met Vlaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heerlijke kap was dat, zo'n tegenstander die vol doorglijdt en een De Vrij die rustig de andere kant op loopt
Blind speelt écht slecht. Maar let maar eens goed op Clasie, die speelt ook compleet waardeloos, met name omdat hij veel te veel en veel te langzaam wandelt. Als ik zie hoe die nu speelt, vraag ik me af waarom hij De Guzman niet heeft ingebracht en Clasie niet 2 weken geleden al op het vliegtuig naar huis heeft gezet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Clasie trouwens niet slecht. Enige zwakke schakel is Blind. Wat is dat een slechte speler zeg
Je hebt Wijnaldum verkeerd geschreven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als ik zie hoe die nu speelt, vraag ik me af waarom hij De Guzman niet heeft ingebracht en Clasie niet 2 weken geleden al op het vliegtuig naar huis heeft gezet.
Wijnaldem bedoel jequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Je hebt Wijnaldum verkeerd geschreven.
Wat een tyfuslul ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:43 schreef Muto het volgende:
Die Jodenkeeper zal wel alleen een strafschop tegenhouden tijdens een klassieker ofzo
Dit dus. Feyenoord heeft Oranje gebracht naar de halve finale, maar die kanjerjood moet het weer verpesten. Ongelofelijke klootzak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:43 schreef Muto het volgende:
Die Jodenkeeper zal wel alleen een strafschop tegenhouden tijdens een klassieker ofzo
Blind was heel slecht ja. BMI moest in eerste helft alles oplossen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blind speelt écht slecht. Maar let maar eens goed op Clasie, die speelt ook compleet waardeloos, met name omdat hij veel te veel en veel te langzaam wandelt. Als ik zie hoe die nu speelt, vraag ik me af waarom hij De Guzman niet heeft ingebracht en Clasie niet 2 weken geleden al op het vliegtuig naar huis heeft gezet.
Robben in de laatste minuut dan. Nog even een keertje extra meenemen. Een Immers had gewoon meteen de kruising in geschoten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus. Feyenoord heeft Oranje gebracht naar de halve finale, maar die kanjerjood moet het weer verpesten. Ongelofelijke klootzak.
Terecht ook. De Vrij en BMI waren beiden bazen. Met opperbaas Vlaar ertussenin. Wat speelde die als een fucking beest zeg.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Blind was heel slecht ja. BMI moest in eerste helft alles oplossen.
De Vrij was weer magistraal. Publiek was ook fan van De Vrij.
Ook dat. Les voor Hiddink; gewoon Feyenoord meenemen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Robben in de laatste minuut dan. Nog even een keertje extra meenemen. Een Immers had gewoon meteen de kruising in geschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |