SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 07-07-2014 23:36:23 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Van Hanegem: 'Team moet nu gaan groeien'
Het Nederlands elftal heeft Costa Rica verslagen en moet het in de halve finale opnemen tegen Argentinië. De Nederlandse bevolking is vol vertrouwen, maar Willem van Hanegem tempert de hoge verwachtingen.
"Niemand wil teleurgesteld worden in dat verlangen. Daardoor gaat het helemaal niet meer om voetbal, maar om de lol van een overwinning. Laten we nou gewoon eens naar de feiten van zaterdagavond kijken. Het Nederlands elftal speelde niet heel goed, kreeg kansen doordat de middelmatige spelers van Costa Rica fouten maakten en we finishten op 0-0 na 120 minuten. Niet een uitvoering om trots op te zijn. Toch?"
Ook de analyticus komt in het Algemeen Dagblad nog even terug op de keeperswissel. "Er wordt nu gedaan of Louis van Gaal een soort Einstein is, maar ik weet zeker dat hij daar zelf ook om moet lachen. Hij weet net als ik dat Frank de Boer bij Ajax al een tijdje met Cillessen traint op penalty's stoppen omdat die jongen daar niet goed in is. Dan is het logisch om de lange, sterke Krul in te brengen bij een strafschoppenserie. Ik ben blij dat het goed uitpakte, die wissel. Want je wil niet weten wat Van Gaal dan over zich heen had gekregen."
"Nu hoop ik dat ons hele team gaat groeien. Dat we niet bang zijn van Argentinië. Arjen Robben is nu beter dan Ángel Di María en veel beter dan Lionel Messi. Laten we niet zo nederig zijn als de Belgen. Laten we aanvallen, demonstreren hoe goed we zijn, profiteren van hun trage verdedigers. [b]Stel Jordy Clasie op. Dan hebben we met hem en Sneijder ineens twee middenvelders die elke eerste bal vooruit spelen en de tegenstander onder druk zetten. Want nu wil ik het WK winnen ook, maar wel met aanvallend voetbal.[/b]"
Inderdaad...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Het begint een beetje genant te worden het geroep om Clasie door de Kromme.
Bijna genant dan, buiten het feit dan dat het wel een kern van waarheid bevat. Ik zou Wijnaldem allang gewisseld hebben voor een Clasie (of Fer). Wat meer strijdkracht op het middenveld in ieder geval. In eerdere wedstrijden is wel gebleken dat we daar wel tekort kwamen..quote:Op maandag 7 juli 2014 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
quote:Alleen Bayern heeft nog meer spelers op WK dan Feyenoord
Gepubliceerd: 7 juli 2014 14:34 | Laatst gewijzigd: 7 juli 2014 14:37
Alleen Bayern München is met meer spelers vertegenwoordigd in de halve finale van het WK dan Feyenoord.
Ajax ook drie. Dit is niet eerlijkquote:
Fer is geblesseerd hè...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bijna genant dan, buiten het feit dan dat het wel een kern van waarheid bevat. Ik zou Wijnaldem allang gewisseld hebben voor een Clasie (of Fer). Wat meer strijdkracht op het middenveld in ieder geval. In eerdere wedstrijden is wel gebleken dat we daar wel tekort kwamen..
Met Clasie heb je de iets betere passer, die zie ik eerder de beslissende pass geven dan Wijnaldem of Fer, en Fer zie ik eerder scoren...
beter Janmaat terug halen en Kuyt ipv Wijnaldumquote:Op maandag 7 juli 2014 14:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bijna genant dan, buiten het feit dan dat het wel een kern van waarheid bevat. Ik zou Wijnaldem allang gewisseld hebben voor een Clasie (of Fer). Wat meer strijdkracht op het middenveld in ieder geval. In eerdere wedstrijden is wel gebleken dat we daar wel tekort kwamen..
Met Clasie heb je de iets betere passer, die zie ik eerder de beslissende pass geven dan Wijnaldem of Fer, en Fer zie ik eerder scoren...
Dat pleit nog meer voor de oplossing van Willemquote:
Ik zou die twee acties niet linken. In het algemeen zou ik Janmaat ook eerder opstellen dan Kuyt, maar ja,die zal wel iets fout hebben gedaan bij Von Gahl. Maar bij terugkomst van Janmaat zou k Kuyt overigens dan dus niet op CM neerzetten, maar dan alsnog voor Clasie gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter Janmaat terug halen en Kuyt ipv Wijnaldum
Clasie is geselecteerd maar als hij goed was (wat hij volgens mij niet is maar volgens velen hier wel) dan had hij al gespeeld, Van Gaal kiest eerder voor Kongolo met Blind op het middenveld dan voor Clasie.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat pleit nog meer voor de oplossing van Willem
[..]
Ik zou die twee acties niet linken. In het algemeen zou ik Janmaat ook eerder opstellen dan Kuyt, maar ja,die zal wel iets fout hebben gedaan bij Von Gahl. Maar bij terugkomst van Janmaat zou k Kuyt overigens dan dus niet op CM neerzetten, maar dan alsnog voor Clasie gaan
Waar. Toch vind ik er wel waarheid in zitten. Clasie kan ook nog eens een goede pass voruit geven, dat heb ik Wijnaldum nog niet zien doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Kuyt vind ik nou niet echt een goede pass vooruit hebben. Die gaat 'm brengen. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk, geeft je middenveld wel wat body.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter Janmaat terug halen en Kuyt ipv Wijnaldum
Bron?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:58 schreef Muto het volgende:
Clasie is gewoon niet fit genoeg. De fitste spelers spelen, simpel toch.
Misschien niet scherp genoeg maar goed als De Jong uitvalt en je komt niet in aanmerking dan weet je dat de kans dat je aan spelen toekomt nagenoeg nihil is en dat werkt niet echt motiverendquote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bron?
Als Clasie niet fit genoeg is, had hij VDV wel meegenomen ipv. Clasie.
Dat sowieso. Die volgende ronde ga je er toch kansloos af. Dan maar gratis winkelen in Londen enzulks.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Bombvis het volgende:
Zou ik prima vinden, betekent dat we al zeker zijn van groepsfase EL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |