Ergens wel lief dat hij het voor hem opneemt gezien hun geschiedenis maar ben bang dat het bij Louis averechts werkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:58 schreef Pascalus het volgende:
Ik word een beetje moe van de Kromme die steeds roept dat Clasie zo'n geweldige speler is.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
Goffedomme we worden getrolled klik eens op de link naar de officiële website in de OP .
Goffedomme we worden getrolled klik eens op de link naar de officiële website in de OP .
hahahahha dat heeft lang geduurdquote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:07:48#Feyenoord laat de internationals van Oranje instromen op 23-7 (oefenduel Sociedad) of 25-7. Exacte datum hangt af van evt finaleplaats. 1/3 reageer retweet
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:09:15Van Geel en Rutten hebben dit besluit namens Feyenoord genomen in overleg met aanvoerder Clasie. Spelers zijn dus beschikbaar in CL! 2/3 reageer retweet
Verheijen, kom er maar in.twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:10:48Later in het seizoen zullen de internationals van Oranje extra vrij krijgen. #Feyenoord #Oranje 3/3 reageer retweet
Lelijke aanvoerder.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Lelijke aanvoerdersband trouwens, maar dit terzijde.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef Muto het volgende:
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:07:48#Feyenoord laat de internationals van Oranje instromen op 23-7 (oefenduel Sociedad) of 25-7. Exacte datum hangt af van evt finaleplaats. 1/3 reageer retweet
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:09:15Van Geel en Rutten hebben dit besluit namens Feyenoord genomen in overleg met aanvoerder Clasie. Spelers zijn dus beschikbaar in CL! 2/3 reageer retweet
Verheijen, kom er maar in.twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:10:48Later in het seizoen zullen de internationals van Oranje extra vrij krijgen. #Feyenoord #Oranje 3/3 reageer retweet
Sexbom van de selectiequote:
Staat op meerdere sites, geven idd allemaal die krant aan als bron. Misschien niet online gepubliceerd, maar goede kans natuurlijk dat het weer eens onzin is. Sterker, al staat het wel op hun site, dan is de kans alsnog groot dat het onzin is. Toch lijkt het me wel zo'n beetje de minst slechte van de genoemde opties.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:43 schreef Bombvis het volgende:
Ik las het gerucht ja, maar kon op de site van de bron (die Voetbalzone iig gaf) niks vinden.. De Wolfsburger Allgemeine Zeitung meldt op de site er iig niks over, zoekterm Dost / Feyenoord / Feyenoord Rotterdam, helemaal niks. Ik hou het dus op een duim van iemand
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:
https://uk.eurosport.yaho(...)messi-075818912.html
Die gaat gewoon transfervrij weg dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:43 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens wel best positief dat Janmaat een paar matige potjes gespeeld heeft en nu voorlopig in ieder geval niet meer speelt. Dit maakt zijn positie misschien wel iets houdbaarder, terwijl dat voor ons toch denken ik de wk-ganger is die we het liefst behouden
Hopen dat ie na het wk nog ff bijtekent en zich volgend jaar in de kijker speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |