Das wel het risico, maar ik acht het ook niet ook onmogelijk dat ie bijtekent. Ik weet trouwens niet of k m liever nog een jaar zie spelen en dan gratis zie weglopen of nu zie vertrekken al er geen goede vervanger beschikbaar is...quote:
Volgens mij wilde die bij gebrek aan interesse wel bijtekenen. Moet van Geel natuurlijk wel met een fatsoenlijk salaris komen.quote:
Lazio zal wel balen dat ze niet met een normaal bod zijn gekomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat daar nog geen monsterbod voor is binnengekomen.
quote:Feyenoord hoeft niet te vrezen dat Terence Kongolo na het WK de deur uitloopt. De kans dat de talentvolle verdediger bij Feyenoord bijtekent is nagenoeg honderd procent, stellen insiders tegenover Voetbal International.
Broertje Rodney vertrok eerder deze zomer uit de geprezen jeugdopleiding op Varkenoord om zijn geluk te beproeven bij Manchester City. Een dergelijke stap zit niet in het hoofd van Terence. Hij heeft door dat het beter voor zijn ontwikkeling is om nog zeker ้้n of twee jaar in De Kuip te blijven.
Over interesse heeft Kongolo in ieder geval niet te klagen. Onder andere Southampton zou op het vinkentouw zitten. Door het vertrek van Bruno Martins Indi krijgt de Oranje-international een passende salarisverhoging als hij zijn contract verlengt.
quote:Feyenoord zet vol in op de komst van Bas Dost. De Rotterdammers prefereren een komst van de aanvaller van VfL Wolfsburg boven een terugkeer van John Guidetti, die financieel onhaalbaar lijkt en over wie twijfels bestaan met betrekking tot zijn fysieke gesteldheid.
Dost zou al enkele weken geleden benaderd zijn door Feyenoord, meldt Voetbal International. Enkele jaren geleden ging de spits niet in op interesse vanuit De Kuip, maar inmiddels zou de doelpuntenmaker graag naar Rotterdam komen.
Waarom is het onzinnig om een 17-jarige te huren?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:31 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord wil deze jongen huren van Chelsea:
Pingelaartje. Beetje onzinnig om een 17 jarige speler te huren.
Zou dan de voorkeur geven aan een jeugdspeler, tenzij het een extreem groot talent is. Fimpje is wel aardig, maar is hij beter dan wat we in de jeugd hebben rondlopen? (Fernandes / Idrissi / Klooster / Slabbekoorn)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom is het onzinnig om een 17-jarige te huren?
Verder zeggen die filmpjes helemaal niets. Ik kan ook een filmpje over Swerts maken en dan speelt hij morgen bij Real.
Feyenoord gaat eigen jeugdspelers altijd rustig brengen natuurlijk, die vier hebben nog niet eens een keertje meegetraind volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou dan de voorkeur geven aan een jeugdspeler, tenzij het een extreem groot talent is. Fimpje is wel aardig, maar is hij beter dan wat we in de jeugd hebben rondlopen? (Fernandes / Idrissi / Klooster / Slabbekoorn)
Zie trouwens dat Boskamp een rol heeft gespeeld bij zijn transfer naar Engeland. Wellicht nu weer?
dacht dat ik had gelezen dat het om huur gingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dost is niet transfervrij toch moeten we nog betalen voor die debiel ook.
Het gaat om huur, rustig maar Mikey.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Musonda is het allergrootste talen uit Belgi๋. Feyenoord mag zijn handjes dicht knijpen als hij een jaar of 2 hier komt voetballen. Een geweldige nr. 10.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:31 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord wil deze jongen huren van Chelsea:
Pingelaartje. Beetje onzinnig om een 17 jarige speler te huren.
"Voorlopig in ieder geval"?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:43 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens wel best positief dat Janmaat een paar matige potjes gespeeld heeft en nu voorlopig in ieder geval niet meer speelt. Dit maakt zijn positie misschien wel iets houdbaarder, terwijl dat voor ons toch denken ik de wk-ganger is die we het liefst behouden
Hopen dat ie na het wk nog ff bijtekent en zich volgend jaar in de kijker speelt
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Musonda is het allergrootste talen uit Belgi๋. Feyenoord mag zijn handjes dicht knijpen als hij een jaar of 2 hier komt voetballen. Een geweldige nr. 10.
Zo'n speler moeten we ook zelf wel hebben. Type Cabral. (Of deze gast nu beter wordt of niet in de toekomst laat ik even in 't midden.) Verder zijn de goede acties steeds hetzelfde trucje waarbij hij diagonaal het veld oversteekt met de bal aan de buitenste voet. Prima acties verder maar na twee of drie wedstrijden laten volwassen verdedigers gewoon de buitenkant open en heeft hij die acties niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Musonda is het allergrootste talen uit Belgi๋. Feyenoord mag zijn handjes dicht knijpen als hij een jaar of 2 hier komt voetballen. Een geweldige nr. 10.
Ryodinho mogen ze wmb wel terughalenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo'n speler moeten we ook zelf wel hebben. Type Cabral. (Of deze gast nu beter wordt of niet in de toekomst laat ik even in 't midden.) Verder zijn de goede acties steeds hetzelfde trucje waarbij hij diagonaal het veld oversteekt met de bal aan de buitenste voet. Prima acties verder maar na twee of drie wedstrijden laten volwassen verdedigers gewoon de buitenkant open en heeft hij die acties niet meer.
Krijg je een beetje het Ryo-verhaal. Goede start en daarna ver terugzakken.
Matige woordkeuze inderdaadquote:
Er zijn inderdaad wel wat teams met interesse, en zeker Newcastle klinkt wel als een potentieel reeel verhaal, maar het loopt nog niet echt storm, terwijl ik, en velen anderen met mij, eigenlijk wel verwachtte dat hij een zekerheidje was op het wk en dat hij zichzelf heel sterk in de kijker zou spelen.quote:Daarbij zijn er alsnog wel clubs met interesse hoor.
Ik zie het nog niet gebeuren dat hij bijtekent.
Ik denk dat we het vertrek van een De Vrij, BMI en Clasie beter kunnen opvangen binnen de selectie/ met aankopen dan een Janmaat. Qua Kongolo heb je wel gelijk, maar die heeft gelukkig nog maar 5 minuutjes mee mogen doenquote:Ik kan ook niet echt zeggen dat dat de favouriete WK-ganger is om te behouden.
De Vrij wil je halen omdat die het beste is, Kongolo wil je houden omdat die nog het meeste groeipotentie heeft (ook financieel), Clasie vind ik ook wel een onderschatte geweldenaar...
Alleen BMI zie ik graag vertrekken, omdat zijn positie toch driedubbel bezet is.
Dacht ik ook. Probleem is dat dat m.i. een transfer niet gaat tegenhouden, maar er wel voor gaat zorgen dat we er de helft van het verwachte bedrag voor gaan vangen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wel wat teams met interesse, en zeker Newcastle klinkt wel als een potentieel reeel verhaal, maar het loopt nog niet echt storm, terwijl ik, en velen anderen met mij, eigenlijk wel verwachtte dat hij een zekerheidje was op het wk en dat hij zichzelf heel sterk in de kijker zou spelen.
Ja, jij bent nogal overtuigd dat ie niet bij gaat tekenen, ik zeg niet dat je daar ongelijk in hebt, maar ben daar niet van overtuigd. natuurlijk kan hij makkelijk tekengeld en een wat hoger salaris ontvangen als hij transfervrij overkomt, maar als hij zich gewoon in de kijker speelt komen de clubs toch vanzelf wel, en bij Feyenoord kan hij waarschijnlijk ook wel een behoorlijke salarisverhoging tegemoet zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Probleem is dat dat m.i. een transfer niet gaat tegenhouden, maar er wel voor gaat zorgen dat we er de helft van het verwachte bedrag voor gaan vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |