abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:06:35 #201
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_142123506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Antaris het volgende:
Maar De Vrij is nu inmiddels toch wel 20 miljoen waard?
:D
Dit, dus.
pi_142123645
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap wat De_Pel bedoelt. Als je als jonge vent mag invallen in een halve finale verwacht ik wel meer vuurwerk. Op zich het passen naar voren ging beter, maar totaal geen loopacties e.d. Zat totaal geen spirit in z'n spel
Zo'n kans krijg je niet snel meer..
Precies. Dat geef ik overduidelijk aan; de enige middenvelder die fatsoenlijk naar voren passte, niet alleen beter dan Blind en Wijnaldum, ook beter dan De Guzman, Fer en Sneijder. Juist daarom vind ik het ontzettend jammer, want ik ben serieus fan van die jongen. Zijn beleving vond ik daarentegen vandaag echt compleet kansloos. letterlijk na 2 minuten liep hij al te sjokken, waarbij hij ontzettend vaak de ruimte in had kunnen lopen (waarmee ik geen blinde stormloop naar de 16 bedoel). Ik was serieus na 5 minuten al flabbergasted. Of dat nou is omdat hij 7 kleuren in zijn broek schijt, 12 blaren op z'n poten had of bloedarmoede heeft doet er niet toe.

De Vrij heeft WMB aangetoond dat hij tzt minimaal een basisplaats in de subtop van een van de grootste competities gaat krijgen, maar ik zie hem gerust over 2-3 jaar als onbetwiste basisspeler bij Manchester United.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_142123763
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap wat De_Pel bedoelt. Als je als jonge vent mag invallen in een halve finale verwacht ik wel meer vuurwerk. Op zich het passen naar voren ging beter, maar totaal geen loopacties e.d. Zat totaal geen spirit in z'n spel
Zo'n kans krijg je niet snel meer..
Hij speelde als controleur he.
Dus Robben en Sneijder de balletjes geven en die moeten het dan maar uitzoeken.

Zijn taak is helemaal niet loopacties maken.
blablablabla
pi_142123783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Antaris het volgende:
Maar De Vrij is nu inmiddels toch wel 20 miljoen waard?
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:D
Je kan er om lachen, maar had hij bij pak hem beet Porto, Everton of Borrusia Dortmund had gespeeld en nog een 2 jarig contract gehad, dan had ik er zonder twijfel een kratje bier op ingezet.

Ik vind dat Geel eigenlijk toch wel een beetje faalt als hij hier niet minimaal 8-9 miljoen uit slepen.
pi_142123901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij speelde als controleur he.
Dus Robben en Sneijder de balletjes geven en die moeten het dan maar uitzoeken.

Zijn taak is helemaal niet loopacties maken.
Ik heb het dan ook niet over blind naar het strafschopgebied lopen. ik heb het over een aantal keer 3 meter van je man vandaan lopen als, bij wijze van, De Vrij de bal heeft, of 3 meter naar man lopen als Mascherano de bal heeft.
pi_142123905
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef Antaris het volgende:

[..]

Argentinië zette alles vast, er was geen doorkomen aan.
Dan kan je van Clasie niet verwachten dat hij 200 kansen creëert.
Volgens mij had hij 1 of 2 goede steekballetjes.
T ging juist niet om kansen creëren, maar juist om de ruimte benutten die er wel degelijk was op het middenveld. Lees de post van De_Pel hierboven, 100% mee eens.
#12 is not for sale!
pi_142124049
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Haringkop het volgende:

[..]

T ging juist niet om kansen creëren, maar juist om de ruimte benutten die er wel degelijk was op het middenveld. Lees de post van De_Pel hierboven, 100% mee eens.
Eindelijk iemand kijk op het spelletje ^O^ _O_
pi_142124056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over blind naar het strafschopgebied lopen. ik heb het over een aantal keer 3 meter van je man vandaan lopen als, bij wijze van, De Vrij de bal heeft, of 3 meter naar man lopen als Mascherano de bal heeft.
Vond hem prima spelen er zat weinig dynamiek in daar heb je gelijk aan maar ook geen domme fouten gemaakt en loepzuiver in de passing en tevens in de omschakeling constant aanspeelbaar.

Toen hij er in kwam kregen ze het de regie terug op het middenveld want daarvoor waren ze nogal dreigend na balverlies.
blablablabla
pi_142124560
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Vond hem prima spelen er zat weinig dynamiek in daar heb je gelijk aan maar ook geen domme fouten gemaakt en loepzuiver in de passing en tevens in de omschakeling constant aanspeelbaar.

Toen hij er in kwam kregen ze het de regie terug op het middenveld want daarvoor waren ze nogal dreigend na balverlies.
Het is dat ik er, zeker nu, absoluut geen behoefte aan heb om het terug te zien, anders zou ik een paar voorbeelden opzoeken. Clasie had het verschil kunnen maken en heeft dat helaas niet gedaan. Ontzettend, ontzettend, ontzettend jammer. ;(
pi_142124569
Ohja Clasie was aanvallende middenvelder. Waar heb je het over? Komt er eindelijk een (verdedigende!) middenvelder in die ballen naar voren speelt heeft die niet genoeg loopvermogen. Flikker op gek.
pi_142124653
Jongens, het WK is voorbij. Alsof iemand die finale interesseert. :P Nu kunnen we 't weer mooi hebben over Feyenoord en echt voetbal, zonder verdwaalde huisvrouwen die fan zijn van 'Robben van Persie' en randfiguren in juichpakken.

ROTTERDAM!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142124691
Voor De Vrij is dit echt een lekker toernooitje geweest. Waarschijnlijk meer belangstelling en hij gaat toch anders binnenkomen bij de nieuwe club. Zit een verschil in als je als Feyenoord-verdediger of als Oranje-verdediger bij een club komt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142124704
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jongens, het WK is voorbij. Alsof iemand die finale interesseert. :P Nu kunnen we 't weer mooi hebben over Feyenoord en echt voetbal, zonder verdwaalde huisvrouwen die fan zijn van 'Robben van Persie' en randfiguren in juichpakken.

ROTTERDAM!
Nog maar een week of 2 tot de voorronde van de Champions League! ^O^

En daarvoor waarschijnlijk héél veel transfernieuws. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142124710
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

ROTTERDAM!
Inderdaad, 23 juli is veel interessanter dan dat hele WK. Eindelijk weer Kuip O+
pi_142124779
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef Multiply het volgende:
Ohja Clasie was aanvallende middenvelder. Waar heb je het over? Komt er eindelijk een (verdedigende!) middenvelder in die ballen naar voren speelt heeft die niet genoeg loopvermogen. Flikker op gek.
Misschien moet je het nog eens lezen koekwous.
pi_142124791
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Inderdaad, 23 juli is veel interessanter dan dat hele WK. Eindelijk weer Kuip O+
Inderdaad. Kijk er nu al naar uit. O+ _O_

Eerst volgende week vrijdag de loting voor vCL.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142124802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Misschien moet je het nog eens lezen koekwous.
Misschien moet je de sperma uit je ogen halen.
pi_142124807
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Het is dat ik er, zeker nu, absoluut geen behoefte aan heb om het terug te zien, anders zou ik een paar voorbeelden opzoeken. Clasie had het verschil kunnen maken en heeft dat helaas niet gedaan. Ontzettend, ontzettend, ontzettend jammer. ;(
Wat bedoel je met de ruimtes benutten dan? CVM is net voor de verdediging zijn primaire taak is schakel vormen tussen verdediging en middenveld dat heeft hij toch perfect ingevuld.

Weet je wat het is als hij als een veredelde aanvallende middenvelder was gaan stormen en Messi had er 2 gemaakt was iedereen over hem heen gevallen omdat hij verzaakte in zijn primaire taak blijft verdedigen en controleren niet met de bal op avontuur gaan daar heb je andere mensen voor.
blablablabla
pi_142124863
Is het te verwachten dat Clasie tijdens zijn eerste WK minuten meteen het verschil had kunnen maken? In de halve finale, tegen de Argentijnen, met Messi als je directe tegenstander?

Ik ben het absoluut eens met de_pel dat hij stukken beter had kunnen spelen, maar van zo'n jongen kan je dat op zo'n moment nog niet verwachten.
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:31:45 #220
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_142124902
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef Bonkers. het volgende:
Is het te verwachten dat Clasie tijdens zijn eerste WK minuten meteen het verschil had kunnen maken? In de halve finale, tegen de Argentijnen, met Messi als je directe tegenstander?

Ik ben het absoluut eens met de_pel dat hij stukken beter had kunnen spelen, maar van zo'n jongen kan je dat op zo'n moment nog niet verwachten.
Ik weet niet of je hebt gezien welke randdebiel naast hem stond, maar dan zou ik ook niet te veel risico's nemen

Vlaar en De Vrij waren echt fantastisch _O_
pi_142124909
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat bedoel je met de ruimtes benutten dan? CVM is net voor de verdediging zijn primaire taak is schakel vormen tussen verdediging en middenveld dat heeft hij toch perfect ingevuld.

Weet je wat het is als hij als een veredelde aanvallende middenvelder was gaan stormen en Messi had er 2 gemaakt was iedereen over hem heen gevallen omdat hij verzaakte in zijn primaire taak blijft verdedigen en controleren niet met de bal op avontuur gaan daar heb je andere mensen voor.
Ik heb het constant over maar een paar meter van de man of naar de man lopen. Ik vond hierdoor veel te weinig aanspeelbaar en een aantal keer verdedigend aan de late kant.
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:32:09 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142124916
Als Claasbaas erin had gestaan vanaf het begin. :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142124939
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Multiply het volgende:

[..]

Misschien moet je de sperma uit je ogen halen.
Ik zie dat je nu 1 post hebt geplaatst waar je een beetje de waarheid spreekt, maar Clasie kwam erin en er was opeens een veel beter positiespel. Als er over iemand niet te klagen viel (na Vlaar natuurlijk) was het wel Clasie.
pi_142124944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Caland het volgende:
Als Claasbaas erin had gestaan vanaf het begin. :o
Zeg jij het nou eens pik Clasie matig of Clasie prima vanavond.
blablablabla
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:33:54 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142124982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeg jij het nou eens pik Clasie matig of Clasie prima vanavond.
Hij is sowieso een klasse of 2 beter dan drafertje Wijnaldum.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')