quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Antaris het volgende:
Maar De Vrij is nu inmiddels toch wel 20 miljoen waard?
Precies. Dat geef ik overduidelijk aan; de enige middenvelder die fatsoenlijk naar voren passte, niet alleen beter dan Blind en Wijnaldum, ook beter dan De Guzman, Fer en Sneijder. Juist daarom vind ik het ontzettend jammer, want ik ben serieus fan van die jongen. Zijn beleving vond ik daarentegen vandaag echt compleet kansloos. letterlijk na 2 minuten liep hij al te sjokken, waarbij hij ontzettend vaak de ruimte in had kunnen lopen (waarmee ik geen blinde stormloop naar de 16 bedoel). Ik was serieus na 5 minuten al flabbergasted. Of dat nou is omdat hij 7 kleuren in zijn broek schijt, 12 blaren op z'n poten had of bloedarmoede heeft doet er niet toe.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap wat De_Pel bedoelt. Als je als jonge vent mag invallen in een halve finale verwacht ik wel meer vuurwerk. Op zich het passen naar voren ging beter, maar totaal geen loopacties e.d. Zat totaal geen spirit in z'n spel
Zo'n kans krijg je niet snel meer..
Hij speelde als controleur he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap wat De_Pel bedoelt. Als je als jonge vent mag invallen in een halve finale verwacht ik wel meer vuurwerk. Op zich het passen naar voren ging beter, maar totaal geen loopacties e.d. Zat totaal geen spirit in z'n spel
Zo'n kans krijg je niet snel meer..
Je kan er om lachen, maar had hij bij pak hem beet Porto, Everton of Borrusia Dortmund had gespeeld en nog een 2 jarig contract gehad, dan had ik er zonder twijfel een kratje bier op ingezet.quote:
Ik heb het dan ook niet over blind naar het strafschopgebied lopen. ik heb het over een aantal keer 3 meter van je man vandaan lopen als, bij wijze van, De Vrij de bal heeft, of 3 meter naar man lopen als Mascherano de bal heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelde als controleur he.
Dus Robben en Sneijder de balletjes geven en die moeten het dan maar uitzoeken.
Zijn taak is helemaal niet loopacties maken.
T ging juist niet om kansen creëren, maar juist om de ruimte benutten die er wel degelijk was op het middenveld. Lees de post van De_Pel hierboven, 100% mee eens.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef Antaris het volgende:
[..]
Argentinië zette alles vast, er was geen doorkomen aan.
Dan kan je van Clasie niet verwachten dat hij 200 kansen creëert.
Volgens mij had hij 1 of 2 goede steekballetjes.
Eindelijk iemand kijk op het spelletjequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
T ging juist niet om kansen creëren, maar juist om de ruimte benutten die er wel degelijk was op het middenveld. Lees de post van De_Pel hierboven, 100% mee eens.
Vond hem prima spelen er zat weinig dynamiek in daar heb je gelijk aan maar ook geen domme fouten gemaakt en loepzuiver in de passing en tevens in de omschakeling constant aanspeelbaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over blind naar het strafschopgebied lopen. ik heb het over een aantal keer 3 meter van je man vandaan lopen als, bij wijze van, De Vrij de bal heeft, of 3 meter naar man lopen als Mascherano de bal heeft.
Het is dat ik er, zeker nu, absoluut geen behoefte aan heb om het terug te zien, anders zou ik een paar voorbeelden opzoeken. Clasie had het verschil kunnen maken en heeft dat helaas niet gedaan. Ontzettend, ontzettend, ontzettend jammer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond hem prima spelen er zat weinig dynamiek in daar heb je gelijk aan maar ook geen domme fouten gemaakt en loepzuiver in de passing en tevens in de omschakeling constant aanspeelbaar.
Toen hij er in kwam kregen ze het de regie terug op het middenveld want daarvoor waren ze nogal dreigend na balverlies.
Nog maar een week of 2 tot de voorronde van de Champions League!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jongens, het WK is voorbij. Alsof iemand die finale interesseert.Nu kunnen we 't weer mooi hebben over Feyenoord en echt voetbal, zonder verdwaalde huisvrouwen die fan zijn van 'Robben van Persie' en randfiguren in juichpakken.
ROTTERDAM!
Inderdaad, 23 juli is veel interessanter dan dat hele WK. Eindelijk weer Kuipquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jongens, het WK is voorbij. Alsof iemand die finale interesseert.Nu kunnen we 't weer mooi hebben over Feyenoord en echt voetbal, zonder verdwaalde huisvrouwen die fan zijn van 'Robben van Persie' en randfiguren in juichpakken.
ROTTERDAM!
Misschien moet je het nog eens lezen koekwous.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef Multiply het volgende:
Ohja Clasie was aanvallende middenvelder. Waar heb je het over? Komt er eindelijk een (verdedigende!) middenvelder in die ballen naar voren speelt heeft die niet genoeg loopvermogen. Flikker op gek.
Inderdaad. Kijk er nu al naar uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, 23 juli is veel interessanter dan dat hele WK. Eindelijk weer Kuip
Misschien moet je de sperma uit je ogen halen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog eens lezen koekwous.
Wat bedoel je met de ruimtes benutten dan? CVM is net voor de verdediging zijn primaire taak is schakel vormen tussen verdediging en middenveld dat heeft hij toch perfect ingevuld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is dat ik er, zeker nu, absoluut geen behoefte aan heb om het terug te zien, anders zou ik een paar voorbeelden opzoeken. Clasie had het verschil kunnen maken en heeft dat helaas niet gedaan. Ontzettend, ontzettend, ontzettend jammer.
Ik weet niet of je hebt gezien welke randdebiel naast hem stond, maar dan zou ik ook niet te veel risico's nemenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef Bonkers. het volgende:
Is het te verwachten dat Clasie tijdens zijn eerste WK minuten meteen het verschil had kunnen maken? In de halve finale, tegen de Argentijnen, met Messi als je directe tegenstander?
Ik ben het absoluut eens met de_pel dat hij stukken beter had kunnen spelen, maar van zo'n jongen kan je dat op zo'n moment nog niet verwachten.
Ik heb het constant over maar een paar meter van de man of naar de man lopen. Ik vond hierdoor veel te weinig aanspeelbaar en een aantal keer verdedigend aan de late kant.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de ruimtes benutten dan? CVM is net voor de verdediging zijn primaire taak is schakel vormen tussen verdediging en middenveld dat heeft hij toch perfect ingevuld.
Weet je wat het is als hij als een veredelde aanvallende middenvelder was gaan stormen en Messi had er 2 gemaakt was iedereen over hem heen gevallen omdat hij verzaakte in zijn primaire taak blijft verdedigen en controleren niet met de bal op avontuur gaan daar heb je andere mensen voor.
Ik zie dat je nu 1 post hebt geplaatst waar je een beetje de waarheid spreekt, maar Clasie kwam erin en er was opeens een veel beter positiespel. Als er over iemand niet te klagen viel (na Vlaar natuurlijk) was het wel Clasie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Multiply het volgende:
[..]
Misschien moet je de sperma uit je ogen halen.
Zeg jij het nou eens pik Clasie matig of Clasie prima vanavond.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Caland het volgende:
Als Claasbaas erin had gestaan vanaf het begin.
Hij is sowieso een klasse of 2 beter dan drafertje Wijnaldum.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg jij het nou eens pik Clasie matig of Clasie prima vanavond.
Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is sowieso een klasse of 2 beter dan drafertje Wijnaldum.
Immers had het sowieso beter ingevuld ondanks al zijn lichamelijke beperkingen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.
Ik geloof dat ik al een keer of 4 heb aangegeven wat hij wél heel goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu 1 post hebt geplaatst waar je een beetje de waarheid spreekt, maar Clasie kwam erin en er was opeens een veel beter positiespel. Als er over iemand niet te klagen viel (na Vlaar natuurlijk) was het wel Clasie.
Snap sowieso het vertrouwen in Wijnaldum niet zo. Echt een speler die nooit echt verder gaat komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.
Je had gewoon beter alleen het volgende kunnen zeggen:quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al een keer of 4 heb aangegeven wat hij wél heel goed heeft gedaan.
Juist daarom vind ik het teleurstellend waar hij het heeft laten liggen, want hij had gewoon veel meer kunnen brengen.
Clasie kwam nu namelijk niet op een positie waar die de dingen kon doen die jij zegt. Die paar metertjes pakken zat er voor hem niet in omdat Wijnaldem iedere keer als een stonede garnaal stond te slapen op de helft van Argentinië.quote:Clasie had naast De Jong moeten spelen
Racist.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso het vertrouwen in Wijnaldum niet zo. Echt een speler die nooit echt verder gaat komen.
Dat hij naast De Jong had moeten spelen roep ik al wekenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:40 schreef Multiply het volgende:
[..]
Je had gewoon beter alleen het volgende kunnen zeggen:
[..]
Clasie kwam nu namelijk niet op een positie waar die de dingen kon doen die jij zegt. Die paar metertjes pakken zat er voor hem niet in omdat Wijnaldem iedere keer als een stonede garnaal stond te slapen op de helft van Argentinië.
Plus die andere kleine stond ook nog in de weg.
Gewoon een onbeduidend dravertje. Jammer, het was ooit echt een openbaring als buitenspeler. Totdat hij van zichzelf vond dattie centraal moest spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:49 schreef ace_eleven het volgende:
Wijnaldum speelde trouwens vrijwel foutloos heel de wedstrijd. T enige wat hem te verwijten valt is dat ie niet beslissend kan zijn, verdedigend of aanvallend, maar hij heeft vrijwel geen fout balcontact gehad....
Met Clasie speelden we wel een stuk beter maar inderdaad voor de niet-Feyenoorders die hier rondzwerven, hij had iets feller en dominanter kunnen zijn
Wijnaldem heeft weinig echte fouten gemaakt, maar zowel aanvallend als verdedigend compleet onzichtbaar. Heeft nergens echt meerwaarde aangetoond. Heel het toernooi op het randje van een 5,5 gespeeld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:49 schreef ace_eleven het volgende:
Wijnaldum speelde trouwens vrijwel foutloos heel de wedstrijd. T enige wat hem te verwijten valt is dat ie niet beslissend kan zijn, verdedigend of aanvallend, maar hij heeft vrijwel geen fout balcontact gehad....
Met Clasie speelden we wel een stuk beter maar inderdaad voor de niet-Feyenoorders die hier rondzwerven, hij had iets feller en dominanter kunnen zijn
De Vrij gaf min of meer toe bij Jack van Gelder dat er wel duidelijkheid is wat er gaat gebeuren. Kortom; er zal wel een transfer bijna rond zijn ofzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
Is De Vrij nou al verkocht voor 100 miljoen of hoe zit dat?
100 miljoenquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
Is De Vrij nou al verkocht voor 100 miljoen of hoe zit dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Die versprak zich wel even mooi hequote:Op donderdag 10 juli 2014 02:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Vrij gaf min of meer toe bij Jack van Gelder dat er wel duidelijkheid is wat er gaat gebeuren. Kortom; er zal wel een transfer bijna rond zijn ofzo.
Ja inderdaad. Die jongen is echt te eerlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die versprak zich wel even mooi he
1e en 3e vraag: "nee er is nog niets duidelijk, zien we na het WK wel"
2e vraag: "ja dat is voor mij ondertussen wel duidelijk"
Janmaat kan zeker wel een stapje hogerop. Dat heeft hij in z'n voorgaande interlands wel bewezen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Intellectueel het volgende:
Clasie viel goed in.
Janmaat daarentegen niet; is gewoon nog niet klaar voor een stapje hoger. Laat hem nog maar lekker in Rotterdam blijven.
De Vrij speelde sterk; ook in het buitenland zijn ze erg positief over hem:
http://www.redcafe.net/th(...)page-6#post-16029838
Bleh, enkel tegen niet noemenswaardige landen. Janmaat speelde waardeloos, heeft een drive naar voren, maar levert 9 van de 10 voorzetten slecht af.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:22 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Janmaat kan zeker wel een stapje hogerop. Dat heeft hij in z'n voorgaande interlands wel bewezen.
Welnee, in de groepsfase speelde hij goed. Had ook nog een assist meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Bleh, enkel tegen niet noemenswaardige landen. Janmaat speelde waardeloos, heeft een drive naar voren, maar levert 9 van de 10 voorzetten slecht af.
Een van de meest overschatte Nederlandse spelers.
Heeft in de groepsfase nooit echt goed gespeeld; heeft zich wel enigszins staande gehouden, maar is niet voor niets gewisseld door Van Gaal. Vooraal de lange ballen naar voren en de voortzetten zijn pover.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Welnee, in de groepsfase speelde hij goed. Had ook nog een assist meen ik me te herinneren.
Bij Janmaat is het structureel. Janmaat komt op dit moment gewoon kwaliteit te kort voor een stapje hoger.quote:Kuijt had vandaag ook z'n dag niet bijvoorbeeld en leverde ook alleen maar klote voorzetten af. Evenals Blind vandaag en tegen Costa Rica, en Robben leek in de wedstrijd tegen Mexico en Costa Rica ook alleen maar matige corners te kunnen nemen bijvoorbeeld.
Ik vind sowieso dat Van Gaal te lang heeft vastgehouden aan spelers als Wijnaldum en De Guzman, terwijl Clasie veel meer krediet had verdiend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:30 schreef F.M.D. het volgende:
als janmaat de meest overschatte is dan is clasie de meest onderschatte nederlandse speler. had vanaf het begin moeten spelen in plaats van de niet 100% fitte de jong. hij viel uitstekend in en er kwam gelijk meer voetbal in het elftal doordat hij wel naar voren durft te spelen. ook had van gaal dan ook een wissel met krul achter de hand gehad.
Ik heb Janmaat eigenlijk altijd ietwat overschat gevonden. Alsnog de beste back van Nederland, alsnog 1 van de betere spelers van Feyenoord, en backs zijn nu eenmaal dungezaaid, maar op hoog niveau vind ik het geen geweldenaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Intellectueel het volgende:
Clasie viel goed in.
Janmaat daarentegen niet; is gewoon nog niet klaar voor een stapje hoger. Laat hem nog maar lekker in Rotterdam blijven.
Nee. Wat een onzin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:30 schreef F.M.D. het volgende:
als janmaat de meest overschatte is dan is clasie de meest onderschatte nederlandse speler. had vanaf het begin moeten spelen in plaats van de niet 100% fitte de jong. hij viel uitstekend in en er kwam gelijk meer voetbal in het elftal doordat hij wel naar voren durft te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Het ging ook meteen een stuk beter toen hij er in kwam, niet dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat Van Gaal te lang heeft vastgehouden aan spelers als Wijnaldum en De Guzman, terwijl Clasie veel meer krediet had verdiend.
Zeker die is er klaar voorquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:15 schreef Steven184 het volgende:
De Vrij mag zich na zo'n WK gaan opmaken voor een mooie club. Het uitkappen was natuurlijk weer genieten.
Geweldig jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:34 schreef Cara het volgende:
Stefan de Vrij
Wat ben ik trots op die jongen.
Messi, Higuain, Lavezzi, allemaal zaten ze bij de Vrij in z'n broekzak.
Hoe het had geweest als Vlaar gewoon bij Feyenoord had gebleven...
Ik gun deze jongen een geweldige transfer. Tekende als enige bij in donkere tijden en mag nu de wereld gaan veroveren. Stefan
Mwoa, ik vind ze daar niet zo positief hoor, best wel afwisselende meningenquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Intellectueel het volgende:
Clasie viel goed in.
Onzin. Die jongen kan prima een stapje hoger, alleen moet ie niet naar een topclub gaan. Gewoon een mooie subtopper in Italië of Engeland.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Bij Janmaat is het structureel. Janmaat komt op dit moment gewoon kwaliteit te kort voor een stapje hoger.
Eens, en ik denk dat ik dat kan zeggen zonder Feyenoord-bril.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat Van Gaal te lang heeft vastgehouden aan spelers als Wijnaldum en De Guzman, terwijl Clasie veel meer krediet had verdiend.
Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft met deze ervaring op zak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:15 schreef Steven184 het volgende:
De Vrij mag zich na zo'n WK gaan opmaken voor een mooie club. Het uitkappen was natuurlijk weer genieten.
Zijn ook hele goede vrienden van elkaar buiten het veld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft met deze ervaring op zak.
Ik denk trouwens wel dat De Vrij mede dankzij Vlaar zo goed heeft gespeeld. Die twee hadden bij Feyenoord ook al een klik op de een of andere manier, ze spelen altijd goed met z'n tweeën.
Dan hadden ze bij Lazio de ballen uit de broek gelachen jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:50 schreef Muto het volgende:
Stel je voor dat Van Geel die 4,5 miljoen van Lazio had geaccepteerd...
Dat dacht ik vorig jaar ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft
Dat zou wel een verschil kunnen maken ja, eventueelquote:met deze ervaring op zak.
Ja, die voelen en vullen elkaar goed aan ja. Wellicht moet ie ook naar Aston Villa gaan??quote:Ik denk trouwens wel dat De Vrij mede dankzij Vlaar zo goed heeft gespeeld. Die twee hadden bij Feyenoord ook al een klik op de een of andere manier, ze spelen altijd goed met z'n tweeën.
Samen naar Man utd. ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:17 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, die voelen en vullen elkaar goed aan ja. Wellicht moet ie ook naar Aston Villa gaan??
Blijf dromen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft met deze ervaring op zak.
Die gaf nog mindere voorzetten dan Schaken. En dat zegt wat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef Muto het volgende:
Heeft Dollar Dirk al laten weten deze transferperiode te overwegen om terug te keren?
Heeft volgens mij eind van afgelopen seizoen meermaals aangegeven dat hij graag bij Fenerbahce blijftquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef Muto het volgende:
Heeft Dollar Dirk al laten weten deze transferperiode te overwegen om terug te keren?
Die illusie heb ik niet hoor, geen zorgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf dromen zou ik zeggen.
Spannende weken in het vooruitzicht. Toekomst van Feyenoord (even los van het hele stadionverhaal) de komende seizoenen wordt toch wel deze zomer bepaald heb ik het idee. Erg benieuwd hoe Van Geel en co. de selectie gaan invullen.
Best rare regel. Kunnen ze beter per wedstrijd doen ipv per voorronde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Caland het volgende:
Over twee weken moet Feyenoord de selectie inschrijven voor de derde voorronde Champions League. Hierna mag er nog 1 wijziging plaatsvinden.
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Caland het volgende:
Over twee weken moet Feyenoord de selectie inschrijven voor de derde voorronde Champions League. Hierna mag er nog 1 wijziging plaatsvinden.
No shit. Welke Nederlandse club wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.
Geen , dus ik begrijp niet goed waarom mensen er überhaupt mee bezig zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit. Welke Nederlandse club wel.
Ik blijf het vreemd vinden dat competities starten met het transferwindow nog openquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Best rare regel. Kunnen ze beter per wedstrijd doen ipv per voorronde.
Dat je zo'n 20 miljoen vangt als club en als supporter toffe reisjes kan maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen , dus ik begrijp niet goed waarom mensen er überhaupt mee bezig zijn.
Wat is er nu eigenlijk nog leuk aan de Champions league? de winnaars zijn allang bekend.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.
Zo is het. Zijn gvd Feyenoord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat stelt zo'n Zenit of Besiktas nou voor joh?
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je zo'n 20 miljoen vangt als club en als supporter toffe reisjes kan maken.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.
Nou ja, de wetenschap van een mooi reisje + 15 miljoen euro aan inkomsten zijn fijn genoeg. Al verlies je 6 keer 5-0, dat geld is binnen. Het plezier van het reisje heb je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.
Het is ook goed voor je spelers, worden ze toch echt wel beter van dan Kowet uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, de wetenschap van een mooi reisje + 15 miljoen euro aan inkomsten zijn fijn genoeg. Al verlies je 6 keer 5-0, dat geld is binnen. Het plezier van het reisje heb je.
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja maar niet dan? jij weet dat Feyenoord er niest klaar gaat maken, dat is toch balen?
En dat vind je helemaal niet jammer?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat vind je helemaal niet jammer?
Komt dalijk allemaal goed joh met het nieuwe wonderstadionquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.
Tegen Zenit is kansloos. Besiktas kan je nog verrassen eventueel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
Wat stelt zo'n Zenit of Besiktas nou voor joh?
Ik ben benieuwd hoe onze selectie er tegen die tijd uitzietquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd met welke opstelling jullie gaan spelen in de vCL
Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
Gelukkig zijn er twee voorronden, mocht je er dan bij hoge uitzondering in slagen de eerste door te komen kun je altijd in de tweede voorronde alsnog uitgeschakeld worden.
Weinig realistisch aangezien dit onmogelijk is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |